Heren,
het toeval wil dat mijn schoonouders een vakantiehuis in kroatie (labin) hebben. Nou vroeg ik mij af of iemand daar al wel is wezen rijden.
Zowel offroad als crossbanen. Heb er al een paar x offroad motors zien rijden maar niet in de gelegenheid om ze aan te spreken.
suggesties zijn welkom
Kroatië
Moderator: ghulst
Dat stuk Kroatië ben ik niet geweest maar verder naar beneden dicht langs de kust het binnenland ik kun je gelijk leuke offroadpaden rijden.
#777 - Mijn fotoboekenplank
HALLO
ik woon halftijds in KROATIE(labin)en organiseer enduro rondritten daar ter plaatse,met motorfietsen en quads!!!!!! Ik verzorg ook het vervoer van de motos/quads vanuit belgie en nederland.Het is daar een echt paradijs voor de offroadrijder!!! Ikzelf ben gids met de quads,en een kroatische vriend doet het gidswerk met de motos.Meer info op www.kroatieadventure.centerall.com
thnxs
ik woon halftijds in KROATIE(labin)en organiseer enduro rondritten daar ter plaatse,met motorfietsen en quads!!!!!! Ik verzorg ook het vervoer van de motos/quads vanuit belgie en nederland.Het is daar een echt paradijs voor de offroadrijder!!! Ikzelf ben gids met de quads,en een kroatische vriend doet het gidswerk met de motos.Meer info op www.kroatieadventure.centerall.com
thnxs