Na wat jaarjes off road rijden worden de kunststof delen dof. Nu ik mijn KTM wil opknappen is het idee om de kunstof te behandelen met een hoogglans blanke lak (alkide). Wie heeft hier ervaring mee en hoe houdt de lak zich op de kunststof en in het bijzonder op de brandstoftank?
Laat even wat weten.
OffroadRider
Blanke lak op kunststof delen
Moderator: ghulst
Hecht níet; gewoon goed inspuiten met siliconen sprayOffRoadRider schreef:Na wat jaarjes off road rijden worden de kunststof delen dof. Nu ik mijn KTM wil opknappen is het idee om de kunstof te behandelen met een hoogglans blanke lak (alkide). Wie heeft hier ervaring mee en hoe houdt de lak zich op de kunststof en in het bijzonder op de brandstoftank?
Laat even wat weten.OffroadRider
Helemaal met Joop eens. Bij de Action voor weinig siliconenspray halen. Vervangings plastic voor KTM kost is niet heel erg duur.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Hoef je niet te proberen. 1keer ergens tegen tegen aan stoten of schuren en de lak is eraf.
Vooral de tank is niet te doen. Stickers op de tank is bij mij al een probleem. Het schijnt dat de tank toch iets van de benzinedampen door laat en daardoor na een tijdje toch de stickers los gaan laten. Laat staan wat er met blanke lak gebeurt.
Vooral de tank is niet te doen. Stickers op de tank is bij mij al een probleem. Het schijnt dat de tank toch iets van de benzinedampen door laat en daardoor na een tijdje toch de stickers los gaan laten. Laat staan wat er met blanke lak gebeurt.
Als is de bagger nog zo diep, gas d'r op en geen gepiep!
-
ik heb goede ervaring met plastishine van valma
maakt plastic delen die dof zijn weer glanzend
linkje:
http://www.carclean.nl/product/Valma/Pl ... DgodSH5RnQ
maakt plastic delen die dof zijn weer glanzend
linkje:
http://www.carclean.nl/product/Valma/Pl ... DgodSH5RnQ
Inderdaad UFO plastic in het algemeen is goed in prijs. WRP is wat duurder.Redski schreef:Helemaal met Joop eens. Bij de Action voor weinig siliconenspray halen. Vervangings plastic voor KTM kost is niet heel erg duur.