31 augustus ga ik zeker een endurowandeling meedoen. Alleen, ik sta in tweestrijd.
Riemst is wat korterbij (uurtje rijden) en naar Libramont ben ik dan weer anderhalf uur onderweg. Maar dat is dan weer in de Ardennen en in de bossen ...
Graag jullie mening, dan kan ik de knoop doorhakken want als het Riemst wordt, moet ik me dringend inschrijven!
Help ik kan niet kiezen! Libramont of Riemst?
Moderator: ghulst
Ik en een aantal vrienden gaan zeker naar riemst.
Het is een heel mooie rit met op het einde een technisch parcour in een groeve.
Van libramont heb ik horen vertellen dat die niet zo spectaculair is , maar dat kan van jaar tot jaar verschillen.
Het is een heel mooie rit met op het einde een technisch parcour in een groeve.
Van libramont heb ik horen vertellen dat die niet zo spectaculair is , maar dat kan van jaar tot jaar verschillen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik heb ze al beiden gereden.
Ik ga naar Riemst !
Jo VdB
(Ga je alleen, of in groep ? Anders kan je gerust aansluiten. Er gaan nog andere Noppenforummenaars naar Riemst !)
Jo VdB
Ik ga naar Riemst !
Jo VdB
(Ga je alleen, of in groep ? Anders kan je gerust aansluiten. Er gaan nog andere Noppenforummenaars naar Riemst !)
Jo VdB
Zoveel meisjes met Kawa's zullen er wel niet rondrijden he. Hopelijk word ik niet herkend aan mijn "vrouwelijke rijstijl" ... maar daar werken we aan.
Allez dan, hier een fotootje
Ik heb nog een leuke actiefoto, maar die moet ik eens inscannen.
Ik weet nog niet of ik alleen kom of gezelschap krijg van anderen van de club. Dat zie ik dan wel.
Kom maar eens dag zeggen als je me ziet!
Helen
Allez dan, hier een fotootje
Ik heb nog een leuke actiefoto, maar die moet ik eens inscannen.
Ik weet nog niet of ik alleen kom of gezelschap krijg van anderen van de club. Dat zie ik dan wel.
Kom maar eens dag zeggen als je me ziet!
Helen
Ha, dat lijkt er al wat beter op! Zo moesten er meer zijn... Misschien is het een goed idee om een topic te openen van "ik en m'n enduro". Alleen, ik heb zelf niets recents van fotomateriaal
Zal misschien m'n fototoestel moeten meenemen naar Riemst, zoiets was ik al lang van plan. Of als er iemand komt met een digitale camera, da's makkelijker en mooier om hier te plaatsen veronderstel ik? Dan kan iedereen even langskomen om zich digitaal te laten vereeuwigen op het net.
Nu moeten we alleen nog afspreken waar en wanneer. 's Morgens is 't te druk denk ik. Voorstel: van 13u. tot 14u. op de vertrekplaats, voor de inkom van het zaaltje?
Zal misschien m'n fototoestel moeten meenemen naar Riemst, zoiets was ik al lang van plan. Of als er iemand komt met een digitale camera, da's makkelijker en mooier om hier te plaatsen veronderstel ik? Dan kan iedereen even langskomen om zich digitaal te laten vereeuwigen op het net.
Nu moeten we alleen nog afspreken waar en wanneer. 's Morgens is 't te druk denk ik. Voorstel: van 13u. tot 14u. op de vertrekplaats, voor de inkom van het zaaltje?
Keep on smiling!
- sjikkentip
Spijtig,ik kan er niet bij zijn omdat ik met het vrouwtje op reis ga.Je moet iedereen eens kontent stellen hé.
Zeg,Dirty girl,was jij dit jaar in Charleville (Transardennaise) aanwezig?Dan heb ik je tijdens het wachten om te tanken nog een sleutel geleend om je versnellingshendel terug vast te zetten.Ik reed toen met een KTM EXC 400.
Groeten,
Sjikkentip
Zeg,Dirty girl,was jij dit jaar in Charleville (Transardennaise) aanwezig?Dan heb ik je tijdens het wachten om te tanken nog een sleutel geleend om je versnellingshendel terug vast te zetten.Ik reed toen met een KTM EXC 400.
Groeten,
Sjikkentip
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Yep that's me !sjikkentip schreef:Spijtig,ik kan er niet bij zijn omdat ik met het vrouwtje op reis ga.Je moet iedereen eens kontent stellen hé.
Groeten,
Sjikkentip
Spijtig dat je der niet bij kan zijn in Riemst. Next time!
Ik ga wel proberen twee toerkes te doen, dus ik vertrek 's morgens. Ik weet niet rond hoe laat ik terug ga geraken na de eerste toer, maar ik zal zeker daar eens passeren!Bart M schreef:Nu moeten we alleen nog afspreken waar en wanneer. 's Morgens is 't te druk denk ik. Voorstel: van 13u. tot 14u. op de vertrekplaats, voor de inkom van het zaaltje?
Ik heb oa met "guyke" afgesproken op de parking van Carrefour Kuringen om 07.00 uur 's morgens.Bart M schreef:Jo, hoe gaan jullie mekaar ginds vinden?
Voor iedereen die vanuit Antwerpen, Brabant, Nederlands Limburg, etc. komt, is dit toch een plek waar je dan normaliter langskomt (en er is daar op een zondagmorgen toch plaats genoeg, en ik zie het logo van mijn werkgever graag )
Jo VdB
Welleu, omstreeks dat uur had ik gedacht om wakker te worden. Willen jullie die rit misschien al een keer verkennen voor de start, of wat is de bedoeling van dat goddeloze uur?Jo VdB schreef: Ik heb oa met "guyke" afgesproken op de parking van Carrefour Kuringen om 07.00 uur 's morgens.
Nee serieus, er komt zoveel volk naar Riemst, en vorig jaar was't zo lang aanschuiven van bij 't begin, dat wij (mijn maat en ik) liever wat later vertrekken, en dus ook wat later zullen aankomen. Misschien kan die befaamde werkgever van jou wel een of ander groot promotie-ding aan je uitlenen (vb vlag, lint, spandoek), zodat de andere forum-leden in de loop vd (mid-)dag je ongetwijfeld enorm grote en opvallende mobilhome-annex-mobiele-werkplaats makkelijk terugvinden en even kunnen langskomen?
Bart
Keep on smiling!
Ochtendstond heeft toch goud in de mond !?Bart M schreef: . Willen jullie die rit misschien al een keer verkennen voor de start, of wat is de bedoeling van dat goddeloze uur?
Enne, 7.00 uur is toch niet vroeg ...
Was het maar waar van die enorm grote en opvallende mobilhome-annex-mobiele-werkplaatsBart M schreef:
Misschien kan die befaamde werkgever van jou wel een of ander groot promotie-ding aan je uitlenen (vb vlag, lint, spandoek), zodat de andere forum-leden in de loop vd (mid-)dag je ongetwijfeld enorm grote en opvallende mobilhome-annex-mobiele-werkplaats makkelijk terugvinden en even kunnen langskomen?
Bart
Helaas is de distributie niet de sector met de hoge lonen
Jo VdB
Wat dat lange aanschuiven in Riemst betreft : we proberen dit jaar om de rijders iets vroeger en dus meer verspreid los te laten, zodat aan de eerste moeilijkheden geen file meer komt te staan. Het eerste technische stuk van vorig jaar doen we nu niet meer zo uitgebreid en we hopen dat het deelnemersveld meer uit elkaar komt te rijden in de veldwegen die daarop volgen.
See you
See you
-
- Contacteer:
zeg dirty girl ik ken u!! in de transardennaise heb jij bij het laatste tankstation(ik denk dat het het laatste was)aan de overkant toch op het terrasje gezeten ??om iets te drinken ??
leve de elec starters
Ja klopt. Zoveel meiskes rijden er niet mee he.actualludo schreef:zeg dirty girl ik ken u!! in de transardennaise heb jij bij het laatste tankstation(ik denk dat het het laatste was)aan de overkant toch op het terrasje gezeten ??om iets te drinken ??