Zaterdag 15/10 gaan testrijden in Honville en dinsdag om 9u als de motorwinkel open ging, stond ik al voor de deur
Op woensdag gaan ophalen Dit weekend gaan testrijden..
alleen stoppen gaat mis, kan niet aan de grond met mijn korte pootjes , moet er aan denken om "te schuiven" op 't zadel
FE390
Moderator: ghulst
Heb op de 450 gereden, super!! zo licht en een heerlijk motorafgifte.
De 390 leek me persoonlijk nopg lekkerder maar daar heb ik nooit op gereden, maar zal waarschijnlijk nopg lekkerder sturen en relaxeder rijden. Super keuze
De 390 leek me persoonlijk nopg lekkerder maar daar heb ik nooit op gereden, maar zal waarschijnlijk nopg lekkerder sturen en relaxeder rijden. Super keuze
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
-
Wel ik ben mijn klx250 toch al volledig vergeten
Ik had ook de ktm 250 getest en vond de 390 veel beter handelbaar, ondanks ik niet aan de grond kon met m'n voeten, maar zolang ik rij is er niet echt een probleem
Ik had ook de ktm 250 getest en vond de 390 veel beter handelbaar, ondanks ik niet aan de grond kon met m'n voeten, maar zolang ik rij is er niet echt een probleem
Ik heb vorige week precies dezelfde gehaald en er direct lekker een weekendje op kunnen rijden.
Heel wat Husability-momentjes meegemaakt. Perfecte machine, had ik eerder moeten doen...
Gefeliciteerd met je aankoop Zappa!
Heel wat Husability-momentjes meegemaakt. Perfecte machine, had ik eerder moeten doen...
-
Noppy schreef:Ik heb vorige week precies dezelfde gehaald en er direct lekker een weekendje op kunnen rijden.
Wel jij dan ook ne proficiat en veeeeeel genot van uw machien
Op de eerste akker gooide hij de nr plaat er al af, blijkbaar vindt hij een cijfertje opgeplakt krijgen niet leuk
Het plakaatje dan maar aan de rugzak gebonden
Had de richtingaanwijzers er laten op zetten, want ik doe regelmatig grote stukken over de weg, maar de achterste 2 zijn er tijdens het rijden gewoon gaan aftrillen
Maar ik vergeef het hem, voor de nrplaat zal er wel een oplossing bestaan
Prachtige motor die FE390. Heb er toevallig afgelopen zondag een stukje op gereden in Geesteren. Hele fijne en makkelijk rijdende motor. Persoonlijk misschien toch iets voorkeur voor het brutere vermogen van een 450, maar echt een heerlijke motor verder!!
He Noppy, heb je ook een Husaberg gekocht?! Een 390 of een 450?
Grt
Proemer
He Noppy, heb je ook een Husaberg gekocht?! Een 390 of een 450?
Grt
Proemer
Husaberg FE450 en straks een Beta 430 RR