FE390

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
zappa-tje

Zaterdag 15/10 gaan testrijden in Honville en dinsdag om 9u als de motorwinkel open ging, stond ik al voor de deur :D

Op woensdag gaan ophalen 8) Dit weekend gaan testrijden..

Afbeelding

alleen stoppen gaat mis, kan niet aan de grond met mijn korte pootjes :oops: , moet er aan denken om "te schuiven" op 't zadel :?
brommer

Heb op de 450 gereden, super!! zo licht en een heerlijk motorafgifte.
De 390 leek me persoonlijk nopg lekkerder maar daar heb ik nooit op gereden, maar zal waarschijnlijk nopg lekkerder sturen en relaxeder rijden. Super keuze
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
zappa-tje

Wel ik ben mijn klx250 toch al volledig vergeten :D

Ik had ook de ktm 250 getest en vond de 390 veel beter handelbaar, ondanks ik niet aan de grond kon met m'n voeten, maar zolang ik rij is er niet echt een probleem :wink:
carlo

ferm machine zeg,vond de kawa ook tof maar dit :shock:
Noppy

Ik heb vorige week precies dezelfde gehaald en er direct lekker een weekendje op kunnen rijden.

Heel wat Husability-momentjes meegemaakt. Perfecte machine, had ik eerder moeten doen...

Gefeliciteerd met je aankoop Zappa!
:toost:
zappa-tje

Noppy schreef:Ik heb vorige week precies dezelfde gehaald en er direct lekker een weekendje op kunnen rijden.

Heel wat Husability-momentjes meegemaakt. Perfecte machine, had ik eerder moeten doen...

Gefeliciteerd met je aankoop Zappa!

Wel jij dan ook ne proficiat en veeeeeel genot :D van uw machien 8)

Op de eerste akker gooide hij de nr plaat er al af, :( blijkbaar vindt hij een cijfertje opgeplakt krijgen niet leuk :shock:

Afbeelding

Het plakaatje dan maar aan de rugzak gebonden :wink:

Had de richtingaanwijzers er laten op zetten, want ik doe regelmatig grote stukken over de weg, maar de achterste 2 zijn er tijdens het rijden gewoon gaan aftrillen :?

Maar ik vergeef het hem, voor de nrplaat zal er wel een oplossing bestaan :D
Noppy

Daar bestaat idd een aluminium bracket voor van KTM. Afdeling Powerparts vermoed ik.
proemer

Prachtige motor die FE390. Heb er toevallig afgelopen zondag een stukje op gereden in Geesteren. Hele fijne en makkelijk rijdende motor. Persoonlijk misschien toch iets voorkeur voor het brutere vermogen van een 450, maar echt een heerlijke motor verder!!

He Noppy, heb je ook een Husaberg gekocht?! Een 390 of een 450?

Grt
Proemer
Husaberg FE450 en straks een Beta 430 RR
Noppy

390. Maar tegelijkertijd té weinig tijd om er op te rijden :D We bellen!
Plaats reactie