Naast mijn crossmotor heb ik nu een trial bijgekocht.
Die motor is van 97 en zou eens degelijk afgesteld moeten worden.
Weet er iemand hoe ik de carbu juist kan afstellen? Ga de carbu ook zuiver maken en luchtfilter reinigen in de hoop dat hij dan mooier stationair draait.
Ook heb ik het gevoel dat de motor erg lui op het gas is, late gasreactie zeg maar, maar ook het vermogen valt wat tegen... Geen idee of dat altijd zo is aangezien het mijn eerste trial is.
Alle tips over deze motor zijn welkom!!
trial gasgas jtx270
Moderator: ghulst
-
Heb ondertussen toch wat gegevens gevonden op het internet, nu alleen nog een dealer in de buurt vinden.
Invoerder is Crosset, maar dan zit ik al een flink eind van huis om wat onderdelen te bestellen...
Nog effe verder zoeken dan maar.
Weet iemand welke bandendruk er bij een trial gebruikt word, voor en achter?
Invoerder is Crosset, maar dan zit ik al een flink eind van huis om wat onderdelen te bestellen...
Nog effe verder zoeken dan maar.
Weet iemand welke bandendruk er bij een trial gebruikt word, voor en achter?
-
Weet iemand een webshop waar je onderdelen voor de gasgas jxt270 kan bestellen?
Misschien iemand van op het forum?
-
Ik kaap een beetje jouw draadje ,maar zit met het zelfde probleem voor mijn montesa cota 310 trial motor ,ook nog niet veel kunnen vinden behalve franse en spaanse website's.Dus iemand een goede tip?gilbert100 schreef:Weet iemand een webshop waar je onderdelen voor de gasgas jxt270 kan bestellen?
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
alex vd broek doet voortaan de onderdelen van gasgas in nederland.
Succes ermee
Succes ermee