Ik las in het Laatste Nieuws een klein stukje waarin werd aangekondigd dat tijdens de midweekcross in Evergem-Belzele op vrijdag 15 augustus ook een reeks voor vrouwen wordt georganiseerd. Ik vind hiervan niks terug op internet.
Weet iemand waar ik er meer informatie over kan vinden?
motorcrosswedstrijd voor vrouwen op 15 augustus in Evergem?
Moderator: ghulst
Komend weekend is er ook een internationale veteranencross weekend in cuijk , waar ook een drukbezette damesklasse meerijdt.
Ze rijden 4 reeksen (2 op zaterdag en 2 op zondag) van 10 minuten en 1 ronde.
Ze rijden 4 reeksen (2 op zaterdag en 2 op zondag) van 10 minuten en 1 ronde.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
ja,het is idd in Evergem cross (VMCF) de 15de,maar of er speciale reeksen voor vrouwen zijn weet ik niet.
Ik weet wel dat de VMCF niet zo lang geleden reeds een cross met speciale reeksen voor de vrouwen had georganiseerd.
Ik weet wel dat de VMCF niet zo lang geleden reeds een cross met speciale reeksen voor de vrouwen had georganiseerd.
-
- Contacteer:
yeps idd de vrouwkes mogen ook hun kunnen tonen in evergem
goede tip: pak een paar extra luchtfilters mee want de ondergrond is echt mul daar
SUCCES !!!!!!!!
goede tip: pak een paar extra luchtfilters mee want de ondergrond is echt mul daar
SUCCES !!!!!!!!
leve de elec starters
Helaas, helaas, 15 augustus is moederkesdag en ik heb ondertussen familiale verplichtingen waar ik niet onderuit kan. Het zal voor een volgende keer zijn.
Eender hoe, waar vind je normaliter meer informatie over beginuur, trainingen, hoe inschrijven etc.? Op het internet zitten ze nog niet, die van Evergem ...
Eender hoe, waar vind je normaliter meer informatie over beginuur, trainingen, hoe inschrijven etc.? Op het internet zitten ze nog niet, die van Evergem ...
ik veronderstel dat de uren bij de meeste bonden hetzelfde zijn,
vanaf 7 uur inschrijven(zondag) en vanaf 20-22 uur zaterdag ervoor
trainingen vanaf 7.30-8 uur smorges
vanaf 7 uur inschrijven(zondag) en vanaf 20-22 uur zaterdag ervoor
trainingen vanaf 7.30-8 uur smorges