hoi
normaal rij ik met mijn 990 adventure over zandpaden en minder zware stukken maar afgelopen week een stuk mul zand met een heuveltje erin
en dat ging mis ,moest de ktm neerleggen ,en probeer hem dan maar weer overeind te krijgen ( gelukt met mede crosser)
dus er zal een lichtere ofroad/enduro moeten/mogen komen die tegen een stootje kan .
zat te denken aan lc4 of 525 exc ,mischien 400 exc of een ander merk heb totaal geen ervaring met dit soort motoren
en het moet ook een beetje duurzaam zijn
iemand een tip uit ervaring
offroad erbij...welke
Moderator: ghulst
EXC KTM zijn de nieuwere zeer handelbare types (kwalitatief zeer goed); LC-4 zijn de oudere KTM enduro types (zeer duurzaam); hier kan ook zeer hard meegerden worden (kijk maar even naar het rijden van bijv, Erik Davids in het verleden met de LC-4; er staat nog een LC-4 te koop te koop hier op noppenforum.ktmray schreef:hoi
normaal rij ik met mijn 990 adventure over zandpaden en minder zware stukken maar afgelopen week een stuk mul zand met een heuveltje erin
en dat ging mis ,moest de ktm neerleggen ,en probeer hem dan maar weer overeind te krijgen ( gelukt met mede crosser)
dus er zal een lichtere ofroad/enduro moeten/mogen komen die tegen een stootje kan .
zat te denken aan lc4 of 525 exc ,mischien 400 exc of een ander merk heb totaal geen ervaring met dit soort motoren
en het moet ook een beetje duurzaam zijn
iemand een tip uit ervaring
hoi
dus als ik het goed heb zou een 525 wat makkelijker rijden in het terrein
hij is wat lichter zag ik met net zoveel vermogen
heb ook een tt600 op het oog maar dat is misschien niet te vergelijken met een ktm . of wel met de lc4?
best nog wel lastig
gr
dus als ik het goed heb zou een 525 wat makkelijker rijden in het terrein
hij is wat lichter zag ik met net zoveel vermogen
heb ook een tt600 op het oog maar dat is misschien niet te vergelijken met een ktm . of wel met de lc4?
best nog wel lastig
gr
Een TT600 is wel te vergelijken met een LC-4. waarbij de LC-4 de voorkeur geniet.ktmray schreef:hoi
dus als ik het goed heb zou een 525 wat makkelijker rijden in het terrein
hij is wat lichter zag ik met net zoveel vermogen
heb ook een tt600 op het oog maar dat is misschien niet te vergelijken met een ktm . of wel met de lc4?
best nog wel lastig
gr
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
koop toch een kawa
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
- de crossgoeroe
- Berichten: 179
- Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
- Locatie: thuis
Het tellertje is goedkoop op te lossen door er een fietscomputer op te zetten.Doet het bij mij al jaren goed
Bekijk de motor goed:speling op de wielen,spaken,balhoofd ,compressie,dikte remschijven en blokken,de kettinggeleiders op tijd vervangen?,voor welk gewicht is ie afgeveerd,einddemper die niet teveel lawaai maakt enz.
Het zijn allemaal kleine dingen die de motor aardig duur kunnen maken succes
Bekijk de motor goed:speling op de wielen,spaken,balhoofd ,compressie,dikte remschijven en blokken,de kettinggeleiders op tijd vervangen?,voor welk gewicht is ie afgeveerd,einddemper die niet teveel lawaai maakt enz.
Het zijn allemaal kleine dingen die de motor aardig duur kunnen maken succes
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
- roadrunner
- Berichten: 45
- Lid geworden op: zo nov 28, 2010 11:53
- Locatie: zulte oost-vl belgie
heb nog een xr600r van 1994 staan????
pluk de dag
Gefeliciteerd!
Ik zou zeggen: Kijk even op ktmtalk.com voor alle info over de 520's of andere ktm's, daar is ongetwijfeld een lijst met terugroepacties/aandachtpunten te vinden van deze motor. (Nokkenaslagers ligt mij iets van bij).
Ik zou zeggen: Kijk even op ktmtalk.com voor alle info over de 520's of andere ktm's, daar is ongetwijfeld een lijst met terugroepacties/aandachtpunten te vinden van deze motor. (Nokkenaslagers ligt mij iets van bij).