trial
Moderator: ghulst
Vraagje aan de trialisten/ enduristen hier. Ik ben het ernstig aan het overwegen de enduro in te wisselen voor een trial. De reden is tijdsgebrek. Ik denk dat trials minder intensief gebruikt worden en dus ook minder wekelijks onderhoud vragen. Luchtfilter zal ook wel vervangen moeten worden, maar lagers e.d zullen toch merkelijk minder te lijden hebben vermoed ik. Een ander groot voordeel is, hoop ik, ze zijn een pak stiller en kan ik al eens dichter bij huis een gedoogd terrein, zonder overlast aan de buurt te bezorgen, gebruiken. Klopt dit of ben ik iets te optimistisch
Husaberg TE250
Klopt allemaal.
succes met de trialmotor.
Maar begrijp goed dat een trialmotor alleen leuk is op een parcours waar die tot zijn recht komt. Als je offroad gewend bent, dus zeg maar kilometers maken, dan kan het wat saai worden om op de vierkante meter te rijden.
succes met de trialmotor.
Maar begrijp goed dat een trialmotor alleen leuk is op een parcours waar die tot zijn recht komt. Als je offroad gewend bent, dus zeg maar kilometers maken, dan kan het wat saai worden om op de vierkante meter te rijden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Thanks,
heb een 300txt pro voor een eerlijke prijs op het oog. Is dit wat om mee te beginnen of toch beter naar een 250 uitkijken. Ik weeg 80kg en ben 1,85m. Ik veronderstel dat een 125 te nipt gaat zijn.
@gassen, thuis trialen is zeker een optie, plek genoeg. Zolang ik haar wagen maar niet als hindernis aanzie.
heb een 300txt pro voor een eerlijke prijs op het oog. Is dit wat om mee te beginnen of toch beter naar een 250 uitkijken. Ik weeg 80kg en ben 1,85m. Ik veronderstel dat een 125 te nipt gaat zijn.
@gassen, thuis trialen is zeker een optie, plek genoeg. Zolang ik haar wagen maar niet als hindernis aanzie.
Husaberg TE250