Hell’s Gate Italie

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Contacteer:

Afbeelding

http://www2.hellsgate.it/cms/index.php? ... &Itemid=20

Graham Jarvis took his revenge!
sabato, 12 febbraio 2011
Second place, with a big distance for Lampkin, the only other rider on the top of the Hell’s Peak.

And here it comes the most exciting moment of an already unbelievable race: for the second time two English men are fighting in front of the Hell’s Peak. The crowd waiting, hearts biting. The lights on the Hell’s Peak suddenly become the real magic of extreme enduro! Hell’s Gate is all that and even more!
Hell’s Gate is the strength of great riders that fall, get back up and keep fighting. It is the metaphor of passion, or maybe, the passion itself! The bike for the brave: the extreme enduro became sublime today on the Ciocco hills.

Such a hard race that Master Fasola was forced to shorten the final phase: five laps instead of six, otherwise even the arrival of only one rider would have been difficult.
We saw the effort of almost unbreakable men, like the American Cody Webb, who seemed out in the first phase of the morning due to 6 minutes of penalty, but still admitted at the 28th place, and in the end still in race at the 4th lap in the afternoon. Or the tough Alessandro “Bottu” Botturi, 4th in the eliminatory phase but out in the afternoon due to a fall (too bad!).
Step by step all the bigs gave up: too much delay from the first and so out Walker, Webb, Galindo...
The greatest story to tell is still the one of the two trial riders who came from England and who met face to face during the last lap: Graham Jarvis and Dougie Lampkin. Last year they arrived together at the start of the devil’s climb, maybe Jarvis had a little advantage. Then Lampkin was the best to get the attention and the help of the public.
This time Peter Graham Jarvis didn’t want to risk: he put his back into it and he gained, lap after lap, an overwhelming advantage. Nothing to do for Lampkin, no move up for the twelve times trial world champion! Ten, twenty and more the minutes of advantage for the 35-yars-old Jarvis, new rider of the Husaberg team, who this time flew to the top of the highest peak of the Hell’s Gate.
A great satisfaction for Master Fasola: there never was so much public to Hell’s Gate, so many emotions and so much heart and passion! The Hell’s Gate celebrates the extreme enduro with an event where all the riders who had the strength to take part to it can be said to be the real brave! On the top of all of them, the solitary knight Graham Peter Jarvis!

bron: http://www2.hellsgate.it/
henk-v
Contacteer:

Even gecopieerd uit het gastenboek van henkzelf :oops:

(140) Bertus Snellenberg
zaterdag 12 februari 2011 - 14:10 / 62.195.61.***

Net bericht gehad van Marcel Hordijk uit Italië: Alex v.d. Broek 20 ste in 1ste gedeelte van HELL'S GATE en Jurgen v.d. Goorberg 47ste met 30 min. Alex mag dus de finale van 30 rijders meedoen. Superprestatie.

142) elshof trialshop
zaterdag 12 februari 2011 - 17:43 / 77.160.3.***

Net Alex gesproken .
Heeft 1 rondje gereden in de finale .

Helemaal versleten maar super trots.
Wat een topprestatie .
Hulde Alex
19de in de eerste ronde van de 120 rijders.

Jarvis ging net het laatste rondje in en Lapkin zat meer dan 30 minuten erachter.

gr Marcel

(143) henkvanderspek
zaterdag 12 februari 2011 - 18:59 / 81.207.65.**

Graham Jarvis (Husaberg 300)wint achtste Hell's Gate Hell's Peak met een voorsprong van meer dan twintig minuten op Dougie Lampkin (GasGas300).
Ook dit jaar slechts twee mannen op top: Jarvis en Lampkin en dan niets!

bron: www.enduro.nl
Noppy

Superprestatie van Alex. Komt toch mooi zijn trial achtergrond van pas!

http://www.youtube.com/watch?v=diEn-hYebBg
:toost:
henk-v
Contacteer:

Alex van den Broek en de Hell’s Gate 2011
14 februari 2011 - 16:50

Het eerste gedeelte aan de deelname van Hell’s Gate zit erop voor Alex van den Broek. Het programma bestond uit 5 rondes van ongeveer 1 uur en 20 minuten . Met daarin 1 Xtreme proef. Elke ronde wordt de tijd korter gezet en hopen dat je geen tijdstraf oploopt. Van de 120 rijders gaan de beste 30 rijders door naar de volgende ronde. Het middagprogramma bestaat uit 5 ronden met hele zware Xtreme proeven en route die de rijders af moeten leggen. Elke ronde vallen dan rijders af , en uiteindelijk zullen er 2 a3 rijders aan de finish komen.

Alex : Het evenement wordt steeds groter en vele goede rijders doen er aan mee . Mijn doelstelling was om te proberen om op tijd te rijden en hopen dat ik bij de eerste 30 zou zitten. Maar wat heb ik afgezien, het is echt maar dan ook echt heel zwaar, pff… Maar mijn doelstelling heb ik gehaald, ben 19e geworden, ben super blij. Vanmiddag mag ik opnieuw starten alleen wordt het dan veel Xtremer en hopen dat ik de eerste ronde door kom.

Alex : Ik mocht om 15:30 uur weer starten , maar wat heb ik afgezien , heb 1 hele ronde gereden van meer dan een uur , ongelooflijk…pfff heel m’n lichaam doet zeer, heb vandaag letterlijk alle kleuren van de regenboog gezien.Zaten hellingen bij waar je zonder hulp niet naar boven kwam , en de afdalingen waren wel zo steil.

Alex heeft rijnummer 32 en rijd op een gele Suzuki RMX 450 Z.

Op youtube staat een filmje van de finale wedstrijd klik hier Alex komt bij 4:02 in beeld. Voor nog meer beelden klik hier , bij 2:00 min komt Alex in beeld , klik hier bij 3:00 min en bij 3:07 komt Alex ook weer in beeld klik hier

www.alexvandenbroekevents.com

bron; www.enduro.nl
Gix

Mooie negende plaats voor Michael Vuckevic.
De Belgen laten ook nog eens van zich horen.
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Plaats reactie