hoop dat iemand me op weg wil helpen. mijn yamaha wr400 loopt niet naar mijn zin. is eigenlijk al sinds ik er een orignele demper opgezet heb en ik wil het nou wel eens goed hebben.
mid en vol gas gaat top maar rond stationair en in oppakken is het niet alles. hij loopt me net de langszaam stationair maar ik kan het stationair met de stelschroef niet echt verder opschroeven omdat hij dan weer te hoog in toeren springt. heeft ook het effect van gas dicht en niet direct stil vallen maar eerst nog even te hoog doorlopen. met de stelschroef verder opzetten is de casco omhoogschuiven en ik denk dat hij dan de hoofdsproeier er bij pakt.
ik kan geen valse lucht vinden en denk dat of er een te grote of een te kleine stationair sproeier in zit. ik gok te klein omdat hij heet ook beter stationair blijft lopen.
welke kant opdenken is logisch?
carb wr400
Moderator: ghulst
Voor te beginne controleer je best je gasschuif op teveel speling en scheuren, die waren daar heel zwak aan, durfden breken en naar binnen gezogen worden.
Dan zou ik hem is goed uitkuisen die carb, heeft nogal is last van verstopte membraantjes en filtertjes. En dan verder kijken.
veranderin van demper hoeft niet direkt een grote verandering van sproeiers te betekenen
greetz
Dan zou ik hem is goed uitkuisen die carb, heeft nogal is last van verstopte membraantjes en filtertjes. En dan verder kijken.
veranderin van demper hoeft niet direkt een grote verandering van sproeiers te betekenen
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Dank voor je reactie. Denk niet dat ik het daar mee redt. Heb ik afgelopen zomer gedaan. Daarna is het bij een motorzaak nog eens overgedaan omdat ik niet tevreden was en datben ik nogniet. Kan er ook prima mee rijden maar toch, het moet beter kunnen. Ik zal de spullen zeker in de ultrasoon leggen maar er zal toch meer moeten gebeuren.
Groter of kleiner.
Groter of kleiner.
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Meestal is het zo dat als er andere(beter ademende)uitlaat gemonteerd wordt ook de sproeier bezetting veranderd wordt(grotere sproeier), dus zul je nu de originele uitlaat weer gemonteerd is ook weer de originele sproeiers moeten plaatsen.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
Probleem ligt onderin, dus je moet eerst je stationair-circuit (pilot-circuit) checken. Hier de link. Dan zijn je stationair-sproeier en fuel-screw in orde.
Daarnaast zou ik de O-ring modificatie toepassen (waardoor deze onderop beter oppakt).
Laat maar weten als je er niet uit komt.
Daarnaast zou ik de O-ring modificatie toepassen (waardoor deze onderop beter oppakt).
Laat maar weten als je er niet uit komt.