Lenterit 2011

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Loco

Lenterit 2011 Fun voor enduro en allroad motoren

Op 26 maart organiseren wij een allroad / enduro rit die ons zal voeren over de mooiste onverharde wegen van Vlaams- en Waals Brabant.

Allroad of Enduro?

Wij hebben een dagvullende rit langs legale wegen.

Het eerste traject is speciaal samengesteld voor allroad motoren. Ook zonder noppenbanden kan je deze route rijden.
De endurist of de meer ervaren allroad rijder krijgt een aangepast parcour. Er zijn meer uitdagingen in het traject opgenomen. Stevige noppenbanden zijn hier een must.
Dus voor elk wat wils in het mooie Brabant.

Tripy of papieren roadbook?

We bieden deze dag meerdere mogelijkheden aan.

Indien u zelf een roadbookroller of Tripy heeft, kan u op uw eigen tempo of samen met uw vrienden het traject rijden.
Verder bieden we u de mogelijkheid om een Tripy II te huren tegen zeer democratische prijzen. Het toestel zal u dan zonder stress over het traject loodsen. Als u zelf een groepje samenstelt, kan één Tripy per groepje volstaan. Dit is natuurlijk de uitgelezen gelegenheid om kennis te maken met de vele mogelijkheden van het digitale roadbook + gps.
Allroad rijders en beginnende enduristen kunnen aansluiten bij groepjes met voorrijder. Aan een aangepast tempo voeren wij u langs het parcour.
Geef bij inschrijving duidelijk aan of u bij een begeleid groepje wilt aansluiten of een Tripy wilt huren en vermeld duidelijk uw niveau, type motor en banden.

Algemeen:

Vanaf 8u verwachten wij u aan het secretariaat, ondertussen bieden wij u dan een kopje koffie aan.
Ter plaatsen is er een geluidsmeting, en nadat u al de nodige documenten/start nummer in uw bezit hebt, voorzien we een algemene briefing met info over de rit. Daarna geven wij het startsein en kunt u individueel of in groep de rit aanvangen.
Rond de middag voorzien wij voor u een lekkere tas verse soep met een broodje.
Na de rit voorzien wij voor u nog een lekkere warme maaltijd.

Data:
Zaterdag 26 Maart 2011

Start van de rit: Regio Leuven. Na inschrijving ontvangt u alle gegevens omtrent de startplaats.

Prijs : Slechts 28 euro pp!
Inbegrepen:
• koffie bij inschrijving
• route op Tripy of papieren roadbook
• db meting
• rijders nummer
• verse soep + broodje tijdens middag stop
• foto’s van het evenement
• voorrijders bij allroad rit
• warm avondmaal

Let op !!!! De plaatsen zijn beperkt !!

Dus als u wil deelnemen aan dit uniek evenement schrijf dan vlug in!
Die dag is er ook een depanage dienst aanwezig.
Inschrijven :www.m-r-v.be
Solex

Wel een mooie omgeving om een ritje te doen. Ik heb al vaak in die omgeving gereden. Vooral met Grensland en in juni met de Transwallonie van Ad Ketelaars. Kun je er iets meer over vertellen MRV? Ik mag toch wel hopen dat het een helemaal nieuwe rit is. Dus niet gekopieerd van de mannen van Grensland of andere rituitzetters. Dat is namelijk "not done" in de enduro wereld. Ik zie namelijk op je website dat je uit het roadwereldje komt. Laten we het voorlopig houden op een prima initiatief!
Loco

Solex schreef:Wel een mooie omgeving om een ritje te doen. Ik heb al vaak in die omgeving gereden. Vooral met Grensland en in juni met de Transwallonie van Ad Ketelaars. Kun je er iets meer over vertellen MRV? Ik mag toch wel hopen dat het een helemaal nieuwe rit is. Dus niet gekopieerd van de mannen van Grensland of andere rituitzetters. Dat is namelijk "not done" in de enduro wereld. Ik zie namelijk op je website dat je uit het roadwereldje komt. Laten we het voorlopig houden op een prima initiatief!

Voor mij een overbodige vraag…….ritten kopiëren, openbaar maken, doorverkopen, stelen, kapot rijden…..enz. is “not done”
Maar toch goed dat je ze even stelt (mijn dank hiervoor) , nu weten de mensen die er niet aan gedacht hebben(of het niet weten) dat de rit geen kopie is.

Dus een reden te meer om je in te schrijven, je bent alvast van harte welkom !

Grtzz,
Tom Thumper

Ik ben degene die de routes maakt. Ik woon in de streek en ken mijn weg er erg goed. Mensen die ik al meegenomen heb op 'uitstap' kunnen getuigen dat ik geen routes ga kopiëren. Dat is inderdaad "not done".

Enerzijds wil ik onze gasten trakteren op een mooie route die hen op plekken brengt waar ze nog niet geweest zijn, anderzijds heb ik te veel respect voor mensen die zaken organiseren om te gaan teren op hun werk.

Op het programma staan dus twee originele parcours die elkaar regelmatig zullen overlappen om het gezellig te houden. Mensen die veel rijden in de buurt zullen ongetwijfeld herkenningspunten tegenkomen, de mogelijkheden zijn nu eenmaal niet onbeperkt maar ik ben er zeker van de zelfs de grootste kenner van de streek ook weer nieuwe zaken zal ontdekken. 8)
Me gusta la moto, me gustas tu.
Solex

Ok Tomthumper dan zit het wel goed vermoed ik. Ik ben altijd wat kritisch met nieuwe ritten en vooral als het commerciele doeleinden betreft. En dan bedoel ik niet de inschrijfkosten. Die zijn oke. Motorzaken of voetbalclubs die een hoop volk trekken door een enduro te organiseren, zijn er in het verleden namelijk (te) veel geweest. Mede door deze activiteiten zijn de mogelijkheden om enduro te rijden in Belgie er niet beter op geworden. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Vooral de "localen" worden niet beter van deze ritten. Maar ik neem aan dat je vooraf overleg met deze jongens hebt gepleegd. Ik kijk nog even de kat uit de boom en meld me wellicht aan voor de tweede editie. veel succes!
800S

Ben "gewoon" van de partij.....

Heb het volste vertrouwen dat tom een toffe enduro route kan vinden....
ps. ga `m samen met celsa van grensland rijden, dus die orga is op de hoogte.

greetz sander
petertje

heb mij ook eens ingeschreven,ben altijd benieuwd geweest wat deze streek te bieden heeft. :wink:
CrazyWezel
Contacteer:

@petertje, wat voor motor heb je nu? want ik zag je rally bike een tijd geleden langs komen..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
petertje

De xr650 is verkocht.
Ben nu bezig om mijn ktm 525 in een rallyjasje te steken,
Is toch wat lichter en heeft een startknopje :wink:
Hoop wel dat hij op tijd klaar is.
ga je deze rit ook rijden cw?
shulty

Ingeschreven.... :D
BMW G450X

BMW F800GS
Loco

shulty schreef:Ingeschreven.... :D

:toost: ge zit bij de laatste 15 :D

grtzz,
QMS

Wij komen ook meerijden, ben benieuwd welke wegen jullie hier in onze buurt gevonden hebben... :wink: 8)
zappa.suzuki

Heb me ook ingeschreven.. hoop dat ik nog mee kan
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
AEE

nog slechts 3 plaatsen vrij voor de enduro rit

voor de allroad rit nog 10 plaatsen vrij

grtzz
celsa
Contacteer:

zappa.suzuki schreef:Heb me ook ingeschreven.. hoop dat ik nog mee kan
Hey Zappie ..pappie.....Als jij niet mee mag/kan....is't ambras :slaan:
zappa.suzuki

Amai! dan hoop ik vast en zeker dat de centjes op tijd binnen zijn.. weet zeker dat niemand ambras wil met u!

Wil de enduro rit rijden.. en gij?
Frans van Roosmalen

Aangemeld voor All-road met roadbook 8)
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
celsa
Contacteer:

Hey joepie Fransie, ook er bij...word weer leuke boel.

@Zap, kunnen we misschien de All "en" de Off tour doen :D :roll:
zappa.suzuki

Zekers geen probleem! :lol:
AEE

Enduro rit = volzet

Allroad = nog 5 plaatsen vrij
Kingcoder

amai te laat voor de enduro... allroad lijkt mij te soft :(
KLX450R '06, XRV750 '02 en ZZR1400 '12
Tom Thumper

26 maart komt dichterbij, de routes worden deze dagen een laatste keer nagereden.

Een aantal deelnemers vragen waar ze kunnen overnachten. De dichtsbijzijnde camping is hier. Reserveren doe je rechtstreeks bij de uitbater.

Hotels zijn er ook in de buurt maar prijzen zijn erg uiteenlopend. Stuur me een PB voor meer info over hotels.

Tot 26 maart
Tom Thumper
Me gusta la moto, me gustas tu.
Shifty-PK
Contacteer:

Gaaf; heb er zin in! Wordt nog wel een lang avondje;
- Motor bepakken
- met de motor naar Leuven (2,5uur)
- Tent neerzetten...
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Plaats reactie