weer zo'n gek!
Moderator: ghulst
Dat zijn geen grappen meer.
Jongen van onze groep is ook eens in zo'n draad gereden en had geluk dat die uiteindelijk brak. Wel litteken in zijn hals.
Jongen van onze groep is ook eens in zo'n draad gereden en had geluk dat die uiteindelijk brak. Wel litteken in zijn hals.
-
- Contacteer:
in zo'n draad rijden is denk ik een van mijn grootste zorgen als ik snachts aan het rondspelen ben met mijn motort..
ik heb het eigenlijk altijd in mijn gedachte als het donker is, waarom weet ik niet, maar het heeft wel een keer indruk gemaakt toen ik foto's zag van een half geslaagde poging ergens op internet...
zelfde als die dude van de valkuilen: er is nog een plekje vrij in de grote beek, en anders zijn er nog bomen genoeg
ik heb het eigenlijk altijd in mijn gedachte als het donker is, waarom weet ik niet, maar het heeft wel een keer indruk gemaakt toen ik foto's zag van een half geslaagde poging ergens op internet...
zelfde als die dude van de valkuilen: er is nog een plekje vrij in de grote beek, en anders zijn er nog bomen genoeg
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Onopgelost ? Ik dacht dat ze die snuiter destijds hadden gevonden ?vanisher schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/8222 ... html?p=2,1
Wat is dat toch daar?
Nee, ik begrijp best dat het overal kan gebeuren, daarom moet iedereen alert blijven, zeker op je eerste rondje.
Maar hoe groot is dat gebied, dat ze daar ongestoord hun gang gaan?
A la Veluwe?
Nee, ik begrijp best dat het overal kan gebeuren, daarom moet iedereen alert blijven, zeker op je eerste rondje.
Maar hoe groot is dat gebied, dat ze daar ongestoord hun gang gaan?
A la Veluwe?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik heb even een nieuw onderwerp aangemaakt! Zo het iets duidelijker voor diegene die daar weleens komen..
Toen ging het om die valkuilen.. nu dit! Hopelijk houdt het snel op....
@huskie, dat gebied is vrij "groot"! Er lopen zoveel paden doorheen, ruiterpaden, mountainbikepaden en wandelpaden, zodat je ongezien best een paar draadjes kunt spannen.
Te ziek voor woorden!
Toen ging het om die valkuilen.. nu dit! Hopelijk houdt het snel op....
@huskie, dat gebied is vrij "groot"! Er lopen zoveel paden doorheen, ruiterpaden, mountainbikepaden en wandelpaden, zodat je ongezien best een paar draadjes kunt spannen.
Te ziek voor woorden!
Misschien een optie om in die bossen achter een club bejaarde fietsers aan te rijden.
Wel zo veilig...
Wel zo veilig...
-
in mijn optiek is ook één keer een draad spannen al strafbaar....pelisie schreef:„Als iemand één keer een draad spant is het wellicht een misplaatste grap, maar twee keer achter elkaar nemen we heel serieus”, zei een woordvoerster van de politie.
maar ja, politie, justitie en ik zijn het wel vaker niet eens...
overigens lees ik zojuist dit:
best veel; 150 uur werkstraf voor een gebroken nek; is vast geen werkstraf in Siberië....nu.nl schreef: Werkstraf geëist tegen kabelspanner
ARNHEM - De officier van justitie heeft dinsdag voor de kinderrechter in Arnhem elf dagen jeugddetentie en 150 uur werkstraf geëist tegen een 16-jarige jongen wegens het spannen van een staalkabel over de weg in het Gelderse Lunteren.
Een bromfietser reed op 12 mei tegen de kabel, waardoor diens 17-jarige passagier zijn nek brak.
Tegen twee andere verdachten van 15 en 16 jaar eiste het OM een taakstraf van 100 uur. Zij hadden de kabel weg kunnen halen, maar deden dat niet. De jongens brachten het verkeer in gevaar door de kabel over de weg te spannen, aldus het OM.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC