suzuki viertakt 250cc

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Iedereen goedemorgen, zag een fotootje van de nieuwe suzuki 4takt. Weegt schoon aan de haak 92,5kgs. Hummm zou wat voor mij kunnen wezen. Al die 4takten wegen steeds minder, dat wordt smullen.
Kan eindelijk die stinkende 2takt de deur uit, ha ha :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

huskie schreef:Iedereen goedemorgen, zag een fotootje van de nieuwe suzuki 4takt. Weegt schoon aan de haak 92,5kgs. Hummm zou wat voor mij kunnen wezen. Al die 4takten wegen steeds minder, dat wordt smullen.
Kan eindelijk die stinkende 2takt de deur uit, ha ha :lol:
Ik vind die kawa (kx-f ofzo) persoonlijk iets mooier (dat groen staat mooier in het gras thuis 8) ).
Maarja de prijzen van die dingen liegen er niet om......
Hein van Buuren

Ja viertakt rijdt super (Huskie 610 gehad) maar een 2 takt sleutelt wel een stukkie makkelijk en het geluid van een goeie dikke tweetakt is toch ook wel wat waard 8)
Los gezien van het gewichtsverschil.
Ik denk wel dat tweetakten mettertijd verbannen zullen worden in het internationale gebeuren ( :cry: ).
Tot die tijd: LEVE DE TWEETAKTEN ( met een stevige knipoog naar de viertakt).
De Huskie TE 450 is ook een plaatje.
Maar zoals Rudy al zei, de prijzen van die apparaten liegen er niet om, een kleine 9200 Euri is heel normaal (en dat vind ik eigenlijk niet normaal), we hebben het hier wel even over een slordig bedrag van een 20.000 ouderwetse Hollandse pegels hé!?
En dan moet je nog gaan rijden .........................

Hein die vanwege zijn werk Bilstain moest missen :cry: :cry: :cry:

Rudy
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:

Hein die vanwege zijn werk Bilstain moest missen :cry: :cry: :cry:

www.zwakkesmoezen.nl :)
Hein van Buuren

Ik wou dat ik scholier was en alle tijd van de wereld had en mijn vader mijn hobby bekostigde, dan wist ik het wel .................. :slaan:
Rudy
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Ik wou dat ik scholier was en alle tijd van de wereld had en mijn vader mijn hobby bekostigde, dan wist ik het wel .................. :slaan:
Ik ook :twisted:

Vader is een goeie sponsor maar niet goed genoeg (anders had ik wel een nieuwe cr oid gehad :wink: )
huskie

Hein, die scholieren van tegenwoordig zijn niet gauw tevreden. :cry:
En die moeten later het geld voor ons verdienen. We zijn er gelukkig mee!?
Toen wij zo oud waren.......... nou toen.......(Ja Rudy, je weet dat wij al oud zijn hè)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

huskie schreef:Hein, die scholieren van tegenwoordig zijn niet gauw tevreden. :cry:
En die moeten later het geld voor ons verdienen. We zijn er gelukkig mee!?
Toen wij zo oud waren.......... nou toen.......(Ja Rudy, je weet dat wij al oud zijn hè)
Ik denk dat ik die haren van je huskie in je advatar maar eens wat grijzer ga maken :slaan: .
Ps hoe is het met hem? :lol:
huskie

Drovo doet de groeten aan je Rudy :D
Maar niet zeuren, zegt ie, over een nieuwe motor. Die moet je verdienen :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

huskie schreef:Drovo doet de groeten aan je Rudy :D
Maar niet zeuren, zegt ie, over een nieuwe motor. Die moet je verdienen :twisted:
Als je hem moet verdienen had ik al jaren een nieuwe gehad :wink: .

Maar drova is toch een zij :roll: .
Hein van Buuren

Je vergeet Rudy dat jij als scholier zeer ruim bedeeld bent met een motor (ook al is het niet de jongste), menigeen krijgt gewoon niets.
Op jouw leeftijd was ik nog met omgebouwde brommers aan het klooien en droomde alleen maar van een echte crosser.
Dus niet klagen, je bent al zeer bevoordeeld door je vader.
Rudy
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Je vergeet Rudy dat jij als scholier zeer ruim bedeeld bent met een motor (ook al is het niet de jongste), menigeen krijgt gewoon niets.
Op jouw leeftijd was ik nog met omgebouwde brommers aan het klooien en droomde alleen maar van een echte crosser.
Dus niet klagen, je bent al zeer bevoordeeld door je vader.

Rudy die ook gewerkt heeft :oops:
Rudy
Contacteer:

Guidoke schreef:Zeg Rudy, als je nu eens iets meer gaat werken en wat meer bij je vader gaat zeiken, dan kun je mischien ook wel, net zoals ik een CRF450 betalen, en daar ook nog wedstrijd mee gaan rijden.
Ruim bedeeld noemt u dat he Hein.
:lol: hehe , doe vakantie werk thuis (kelder opknappen , huisschilderen enz).
Maarja echte werdstrijden rijden vinden mijn ouders niet zo'n super idee :cry: .
huskie

Hee Guido, op die avatar staat een xr, toch?!
Enne Rudy, trek het je niet aan hoor van wat Hein zegt. Natuurlijk is je vader een slechte sponsor want om te winnen hebben je het beste materiaal nodig, toch? Dus zeuren en als je heel blijft(fysiek dus) krijg je hem voor Sinterklaas. :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

huskie schreef:Hee Guido, op die avatar staat een xr, toch?!
Enne Rudy, trek het je niet aan hoor van wat Hein zegt. Natuurlijk is je vader een slechte sponsor want om te winnen hebben je het beste materiaal nodig, toch? Dus zeuren en als je heel blijft(fysiek dus) krijg je hem voor Sinterklaas. :lol:
Een nieuwe geven doet hij nu zowizo toch niet (nieuwe is opzich ook super duur als je bekijk dat je het 1e jaar ongeveer de helft er voor terug krijg). Mijn cr die ik nu heb heb ik overjarig gekocht (gekocht in 2001 , hij kwam uit 2000) en ik heb hem ondertussen dus al weer 2 jaar :P.
Zit opzich wel beetje te denken of een enduro te kopen (maar ik vraag me af of ik het wat vind) of een 250/400/426 crosser :twisted: .
peewee niet ingel.

Ja Rudi,

Laat deze oude (wijze???) man maar ook ff kommentaar leveren.

Een mooie 250 - 4-takt of 450-4 takt, op kenteken, lekker enduro's rijden, en op de crossbaan sla je ook geen flater met zo een fiets.

(En dat van een twee takt liefhebber.)

Kennis van me rijdt trouwens enduro's op een 125 ook heel leuk, janken door het mais met zo een brommerke.

groeten

peewee
Rudy
Contacteer:

peewee niet ingel. schreef:Ja Rudi,

Laat deze oude (wijze???) man maar ook ff kommentaar leveren.

Een mooie 250 - 4-takt of 450-4 takt, op kenteken, lekker enduro's rijden, en op de crossbaan sla je ook geen flater met zo een fiets.

(En dat van een twee takt liefhebber.)

Kennis van me rijdt trouwens enduro's op een 125 ook heel leuk, janken door het mais met zo een brommerke.

groeten

peewee
Hehe , maar zijn die nederlandse enduro's qua rijden wel een beetje technisch (hard rechtdoorgaan is geen kunst..... :wink:).
125cctje als enduro zie ik trouwens niet echt zitten (slijtage is al groot en aangezien je met een enduro zonder moeite een stuk meer uren rij achterelkaar. Natuurlijk wel wat rustiger aan als crossen maar toch...)
Plaats reactie