Ik zou graag eens willen inventariseren hoeveel mensen hier op hun ros een slecht leesbare kentekenplaat hebben (los van modder natuurlijk).
Hoeveel mensen zijn hun kentekenplaat off-road al eens verloren en waarom? Ondeugdelijke bevestiging, verkeerde hoek etc?
De onleesbare kentekenplaat.
Moderator: ghulst
Ik heb alleen wat kleine vouwtjes erin zitten van een paar kleine bodemonderzoekjes.
Verder heb ik hem netjes zitten zoals het hoort, vaak zit deze toch al vol met modder en uiteraard doe ik nooit wat fout.
Verder heb ik hem netjes zitten zoals het hoort, vaak zit deze toch al vol met modder en uiteraard doe ik nooit wat fout.
CRF450X '08
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Wat is omgevouwen? Over de breedte of twee keer in de lengte aan de zijkant? Voor de rest zal ik de geodriehoek er eens naast houden. Het is geen 45 maar ook geen 80 (denk ik).
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Waarom deze poll?
En waarom in het topic code groen ipv van een ander topic?
En waarom in het topic code groen ipv van een ander topic?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Maakt het voor die politiepet iets uit dan of de plaat 45° of 80° omgebogen is ?
Lijkt me eigenlijk weinig verschil maken, fout = fout toch ?
Of bedoel je de hoek van de plaat t.o.v. het vloeroppervlak ?
Lijkt me eigenlijk weinig verschil maken, fout = fout toch ?
Of bedoel je de hoek van de plaat t.o.v. het vloeroppervlak ?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Denk het wel.Sjokske schreef:Maakt het voor die politiepet iets uit dan of de plaat 45° of 80° omgebogen is ?
Lijkt me eigenlijk weinig verschil maken, fout = fout toch ?
Of bedoel je de hoek van de plaat t.o.v. het vloeroppervlak ?
Dat is ook het verschil tussen de EC goedgekeurder achterlamp icm kentekenplaat houder.
Ik denk dat 45 graden op het randje is; de wet schrijft 35 graden voor. Het gaat er om of je je 'kwetsbaar' op wilt stellen. Bij 80 of zelfs 90 graden is hij volstrekt onleesbaar, ook al is hij schoon.
Mijn plaat staat in een keurige 30 graden maar is na een half uur ook onleesbaar hoor!
Ik kan overigens iedereen die met een Acerbis-kontje in zijn / haar maag zit aanraden eens te kijken naar de DRC achterlichten van Ro: www.snelmotoren.nl.
Dat is een LED-achterlicht, kan dus bijna niet stuk. Er zit een witte kentekenplaatverlichting in en een degelijke nummerplaathouder. Ik heb die op mijn DRZ gehad en nooit last gehad van trillingen waardoor metaalmoeheid optrad.
Mijn RMZ heeft een soort DRC-look-a-like en dat ding trilt bijna als een KTM. Toch geen probleem met metaalmoeheid bij een volstrekt rechte plaat.[/img]
Mijn plaat staat in een keurige 30 graden maar is na een half uur ook onleesbaar hoor!
Ik kan overigens iedereen die met een Acerbis-kontje in zijn / haar maag zit aanraden eens te kijken naar de DRC achterlichten van Ro: www.snelmotoren.nl.
Dat is een LED-achterlicht, kan dus bijna niet stuk. Er zit een witte kentekenplaatverlichting in en een degelijke nummerplaathouder. Ik heb die op mijn DRZ gehad en nooit last gehad van trillingen waardoor metaalmoeheid optrad.
Mijn RMZ heeft een soort DRC-look-a-like en dat ding trilt bijna als een KTM. Toch geen probleem met metaalmoeheid bij een volstrekt rechte plaat.[/img]
omgevouwen , verkeerde hoek en altijd besmeurd met bagger , op mn KTM ben ik m 2 keer kwijt geweest omdat de plaat ondanks de redelijk grote m8 carressorie ringen toch scheurde rond de bout gaatjes .
nu inmiddels zit er linksboven in de hoek van de plaat een 4 mm gaatje geboord en zo ook op de houder van de plaat en hierdoor heb ik een staaldraadje geregen , mocht de plaat nu weer loskomen , blijft ie toch aan de motor bengelen ,en mocht ik dit optijd opmerken dan kan ik even stoppen en de plaat in mn binnenzak veiligstellen.
nu inmiddels zit er linksboven in de hoek van de plaat een 4 mm gaatje geboord en zo ook op de houder van de plaat en hierdoor heb ik een staaldraadje geregen , mocht de plaat nu weer loskomen , blijft ie toch aan de motor bengelen ,en mocht ik dit optijd opmerken dan kan ik even stoppen en de plaat in mn binnenzak veiligstellen.
4 strokes only !!
Dat heb ik tegenwoordig ook ja gewoon een kleinere kentekenplaat uitgeprint, gelamineerd en op een plaatje kunststof geplakt.RvD schreef:Gewoon een kleine sticker gemaakt en op een polycarbonaat plaatje geplakt, mooi klein en scheurt niet.
Verbaal krijg je toch wel, schoon ie is toch zelden.
CRF450X '08