Hallo,
Ik had een vraagje wat betreft het zwaarte niveau van de OTR Lichtenvoorde. Op de site staat dat deze OTR +/- 60 km is. Havelte was +/- 40 km en ik had er bijna 9,5 liter in 1 rondje door heen gejast:P Ik reed op een gegeven moment op reserve.
Nu heb ik nog niet echt de rijtechniek die de meer ervaren enduro rijders hebben. Wat betekent dat ik toch wat meer in hoge toeren rij en wat dus benzine kost. Nu is Havelte best wel zwaar, maar ik vroeg me toch af wat voor kaliber OTR Lichtenvoorde is?
Verder wie gaat er nog meer naar deze OTR?
Gr,
Thijs
OTR Lichtenvoorde 17-10-10
Moderator: ghulst
-
ik vond vorig jaar Lichtenvoorde veel kruip/spuip werk.Donnie schreef:Hallo,
Ik had een vraagje wat betreft het zwaarte niveau van de OTR Lichtenvoorde. Op de site staat dat deze OTR +/- 60 km is. Havelte was +/- 40 km en ik had er bijna 9,5 liter in 1 rondje door heen gejast:P Ik reed op een gegeven moment op reserve.
Nu heb ik nog niet echt de rijtechniek die de meer ervaren enduro rijders hebben. Wat betekent dat ik toch wat meer in hoge toeren rij en wat dus benzine kost. Nu is Havelte best wel zwaar, maar ik vroeg me toch af wat voor kaliber OTR Lichtenvoorde is?
Verder wie gaat er nog meer naar deze OTR?
Gr,
Thijs
vind het even wel leuk, maar dan wel afgewisseld met een maisplak of zo.
lichtenvoorde is goed te doen.
ben zelf ook weer van de partij!!!!
groet'n Marco
Ook in Varsseveld kan er halverwege de route getankt worden, een paar kilometer van de route verwijderd. Dit wordt altijd aangegeven!RvD schreef:Havelte is de zwaarste die ik ken.
Rij tegenwoordig lang niet alle ritten meer, maar weet wel dat Varsseveld de langste is/was met ca 60 km. Hier moet je zeker zorgen dat je met volle tank vertrekt.
Er staat ergens halverwege een groot bord waarop staat waar je eventueel kunt tanken.RvD schreef:Havelte is de zwaarste die ik ken.
Rij tegenwoordig lang niet alle ritten meer, maar weet wel dat Varsseveld de langste is/was met ca 60 km. Hier moet je zeker zorgen dat je met volle tank vertrekt.
En dat is voor sommigen ook echt wel nodig, vorig jaar de eerste ronde het bord compleet voorbij gereden en vlak voor de crossbaan moest ik hem op reserve zetten dus het ging net.
CRF450X '08
- KTM-Schuimpie
Wij zijn er ook weer bij
Bosje,
Schuimpie en Haans.
Rico waarschijnlijk niet.
Weet iemand een leuk Hotelletje in de buurt daar?
Bosje,
Schuimpie en Haans.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Hotels heb je hier niet zo veel, wel kamperen bij de boer.KTM-Schuimpie schreef:Wij zijn er ook weer bij
Bosje,
Schuimpie en Haans.
CRF450X '08
Hotelwr450f'05 schreef:Hotels heb je hier niet zo veel, wel kamperen bij de boer.KTM-Schuimpie schreef:Wij zijn er ook weer bij
Bosje,
Schuimpie en Haans.
Meerdere mogelijkheden: dichtbij de start.
Hotel Restaurant 't Zwaantje Zieuwentseweg 1, Lichtenvoorde
Hotel Reijrink, Lievelderweg 118, 7137 MX Lievelde
Het is misschien niet netjes om jezelf uit te nodigen, maar ik zoek een groepje waarmee ik kan meerijden IN DE OTR van Lichtenvoorde.
De reden: veiligheid
Ik ken verder niemand in het enduro wereldje, want ik ben nog maar net ingestapt.
PS. Ik ben verder een gezellig persoon, hou van praten, enduro rijden, skiën, techniek, vliegtuigen, vrouwen enz.
Mvg,
Thijs
Ik ken verder niemand in het enduro wereldje, want ik ben nog maar net ingestapt.
PS. Ik ben verder een gezellig persoon, hou van praten, enduro rijden, skiën, techniek, vliegtuigen, vrouwen enz.
Mvg,
Thijs
- KTM-Schuimpie
Hangt van het nivo af, maar je kan bij iedereen aanhaken hoor.Donnie schreef:Het is misschien niet netjes om jezelf uit te nodigen, maar ik zoek een groepje waarmee ik kan meerijden IN DE OTR van Lichtenvoorde.
Mvg,
Thijs
En regel is onder alle rijders toch wel, zie je iemand vallen en ut beweegd niet meer, stoppen we echt wel..
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
precies Gabe. Een hele mooie rit en de eerste echte off road sinds mijn crash afgelopen zomer. Hierbij het filmpje:gabe schreef:Dit was een FANTASTISCHE rit. organisatie heel erg bedankt.
http://www.youtube.com/watch?v=YIoBVSpNi6U
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
\roen schreef:lekker ritje. al was "linksaf" lang niet zo mooi als "rechtsaf".
links 1x gereden rechts 3x.
volgens mij zag ik ehick nog in de pits rondrijden?
Smaken verschillen, wij hebben linksaf 3x gereden en de andere maar 1x. Rechtsaf was wel heel veel kruipsluip waar geen gang in zit met al die witte platen van onze oosterburen.
leuk filmpje silbertanne. ik heb wel meer mensen met een helmcamera gezien. altijd lekker nagenieten daarmee.
BTW, ik vond links en rechts gaaf. rechts was zwaarder en links ging harder.
BTW, ik vond links en rechts gaaf. rechts was zwaarder en links ging harder.
Laatst gewijzigd door gabe op zo okt 17, 2010 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Onze oosterburen reden over het algemeen niet echt door nee... viel mij ook al opmech schreef:\roen schreef:lekker ritje. al was "linksaf" lang niet zo mooi als "rechtsaf".
links 1x gereden rechts 3x.
volgens mij zag ik ehick nog in de pits rondrijden?
Smaken verschillen, wij hebben linksaf 3x gereden en de andere maar 1x. Rechtsaf was wel heel veel kruipsluip waar geen gang in zit met al die witte platen van onze oosterburen.
Superrit... links vond ik ook wel leuk, iets teveel asfalt maar wel lekker snel.
-
hierbij dan een filmpje van jouw favoriete route (linksaf):mech schreef: Smaken verschillen, wij hebben linksaf 3x gereden...
http://www.youtube.com/watch?v=GYsTdgdmIPM
-
Ja, werkt erg makkelijk en ik kan ongeveer 2 uur filmen met een 4GB kaartje.Boerr schreef:Silbertanne, wat voor camera gebruik jij? Hdcontour 720p?