Husaberg Super-B rijder Hans Vogels pakt veel WK punten in Griekenland
Tijdens de WEC Enduro te Serres, Griekenland is Hans de eerste dag op een 12e plaats geëindigd en de tweede dag op een 7e plaats in zijn klasse E2. De supertest op vrijdagavond verliep wat stroef, en op zaterdag morgen in de extreem verloor Hans met een val veel tijd bij het oprijden van een brug. Maar toen ging Hans er voor zitten en kon op de proeven zeer goede tijden rijden, en maakte de gehele dag verder niks meer mee. Omdat de tijden van de vrijdagavond proef bij de uitslag van zaterdag wordt geteld kon Hans de verloren tijd, niet meer echt goed maken, maar behaalde op de eerste dag toch nog een perfecte 12e plaats in zijn klasse E2.
Op zondag zat Hans meteen in het goede tempo en vooral op de enduro test ging het rijden erg goed. Hans behaalde op de enduro test een 3e plaats in zijn klasse E2 en kon de gehele dag in dit hoge tempo blijven rijden. De route welke bestond uit stenen en nog eens stenen, en de hitte van ongeveer 40 graden maakte het weekend erg zwaar .
Commentaar Hans: Ik ben super tevreden over het afgelopen weekend en reis nu met een goed gevoel door naar Turkije. De motor liep het gehele weekend perfect en de samenwerking met het Husaberg team, de mensen om me heen en mijn bijrijder Giel was weer super, waarvoor mijn dank.
Hans reist nu vanuit Griekenland rechtsreeks door naar Turkije voor de voorlaatste WK Enduro in Fethiye.
Met vriendelijke groet, Stichting motorsport Hans Vogels. www.hansvogels.com
bron www.enduro.nl