ik zat al niet meer in het zand , want ik gebruik de motor elke dag, en dan is schade niet handig. Ik wil eerst de Big kwijt en dan wat anders kopen, dus in de nabij toekomst scheiden onze wegen zich,

Hans D
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mijn gevoel zegt dat toen je op je BIG samen met die GS mee de bergen in trok voor een motorvakantie dat je toen vond dat je de juiste leeftijd ervoor had om in te zien dat het DE fiets voor woonwerk en motorreizen was.de antrapper schreef:Ik wil eerst de Big kwijt en dan wat anders kopen,
]de antrapper schreef:Het doel is een Truimph Tiger T400 bj 97/98.
de antrapper schreef:......... en voor de GS ben ik nog 15 jaar te jong![]()
Inruilen ook een optie ? Begin anders eens met te koop zetten hier. Misschien wil iemand er nog een bij of zit een lezer te wachten tot er een mooie voorbij komt.de antrapper schreef:Maar eerst voor de Big een nieuwe baas vinden
Ok, dan zetten we hem vast voor je op het net en dan staat je PB inbox / e-mail inbox na je vakantie helemaal volde antrapper schreef:Eerst op vakantie en dan komtie op het net voor 1100 euries.
Zie je niks van als je er op zitde antrapper schreef:Nah is (nog
) geen optie, hij is erg goed, maar ik vindt hem gewoon niet mooi, te gedrongen, te weinig lijn. :
inruil Honda CR250 bespreekbaar ?de antrapper schreef:Nee, over 3 weken gaat de spaarpot open en tellen maar, kijken hoever ik kom.Na zondag gaat de Big op marktplaats en weer op de Duitse site.
Ik zou zeggen hou ons op de hoogte van de vorderingen en succes met de zoektocht naar de ware en yoe poost piccies als je haar gevonden hebt ?de antrapper schreef:En dan zien of we de waren kunnen vinden
die big langs die taart van jou vloekt met elkaarLeo schreef: inruil Honda CR250 bespreekbaar ?![]()
Leo
Kzag um vanmiddag staan. Schoot in de lach om "....En niet te vergeten gratis lid van het meest active Forum van internet, het DRbig- club Forum, voor al je vragen en problemen..."de antrapper schreef:Staat op marktplaats, krijg zaterdag een koper.
Oei. Heb je hem een beetje voorbereid wat voor een malloten hier rondhangen ? (ik bedoel die van chapter randstad hède antrapper schreef:...Maar hij heeft het Forum nog niet ingekeken, zal wel ff schrikken