Mod ingreep, link maar ff verwijderd..
maar je kan Futurist altijd een PB sturen...
Mr Z
graris te downloaden alleen even de tool instaleren.
coole film met o.a Steve Mc Queen die de film mede financierde.
neem de tijd want het gaat over wat wij allemaal moeilijk kunnen uitleggen, maar allemaal begrijpen.
have fun
greetz Futurist
mooie film over de pioniers van onze hobby
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Uhhh, toch een soort van Mod ingreep.
Ik weet niet of dit een met auteursrechten beschermde film is (denk het wel), maar het is niet toegestaan om linken naar illegale films in dit forum te zetten. Mijn verzoek, haal zelf de link even weg en stuur degene met interesse even een persoonlijk mailtje.
DrBig de moddereter (vanuit Singapore!)
Ik weet niet of dit een met auteursrechten beschermde film is (denk het wel), maar het is niet toegestaan om linken naar illegale films in dit forum te zetten. Mijn verzoek, haal zelf de link even weg en stuur degene met interesse even een persoonlijk mailtje.
DrBig de moddereter (vanuit Singapore!)
Volledig legaal via Torrent te downloaden, zelfs hier in België oke en daar kan je niet eens spotify gebruiken, zelfs niet als je wil betalen.
greetz Futurist
stuur een pb tje
greetz Futurist
stuur een pb tje
Laatst gewijzigd door futurist op ma jul 26, 2010 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Mod Edit 2:
Ik had in Singapore en op Bali een vreselijke slome telefoon-internet verbinding, dus ik verder geen onderzoek gedaan. Als die film op Youtube te zien is, zet dan die Youtube-link naar die films hier maar neer. Daar heb ik verder geen moeite mee. Verwijzingen naar torrents zijn altijd verdacht en het laatste wat we hier willen is de Stichting Brein op ons dak die de boel wil laten sluiten vanwege vermeende verwijzingen naar illegale content.
oene
Ik had in Singapore en op Bali een vreselijke slome telefoon-internet verbinding, dus ik verder geen onderzoek gedaan. Als die film op Youtube te zien is, zet dan die Youtube-link naar die films hier maar neer. Daar heb ik verder geen moeite mee. Verwijzingen naar torrents zijn altijd verdacht en het laatste wat we hier willen is de Stichting Brein op ons dak die de boel wil laten sluiten vanwege vermeende verwijzingen naar illegale content.
oene
Met Torrents doe ik niks, maar ik wil wel graag die verwijzing naar die Youtube film.
Dr-Big.
Dr-Big.