Ik ben erachter gekomen dat het een gebrek aan olie was
De rubber ring van het filterdeksel onder het blok was eerst wat aan het zweten, maar lekte niet noemenswaardig......
Kan snel gaan dus..... en dat terwijl ik de nieuwe pakking al had liggen!!
Maar nu hij toch open ligt ga ik gelijk wat andere zaken nalopen, zoals de lengte van de balansasketting (158mm) en plaats ik meteen die oil-seal voor de krukas in het rechter deksel.
Het begint bijna op een grote (BIG) beurt te lijken:
olie+filters
K&N luchtfilter+135 sproeiers
voorvork revisie (doe ik niet zelf) rechter poot sloeg vast/veerde niet meer uit
achterwiel lager vervangen
swingarm lager vervangen
nieuw (recht) renthal stuur
en heeft iemand idee hoe en waar ik de lengte/slijtagelimiet van de nokkenasketting kan meten??
Als het spul gedemonteerd moet worden, voel ik een koprevisie aankomen..........
EDIT: oh ja IWAN thx voor drukplaat/stift en lager