informatie CZ BIGmeeting
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
ik zie daar geen probleem in, een reisleider (of lijder) doet zelf toch niets 
valuta:CZK, koruna (Kč) is 100 heller. (100 CZkronen = rond de 4 euro)
-vertrek 16e aankomst 17e > terugreis 21 en 22e. en in nederland en duitsland rijden we snelweg.
dan is het toch al zo,n 10 uur rijden, via secundaire wegen zo'n 15 uur, en met een tourtochtprofiel zo'n 20 uur.
-waar slapen we onderweg ? b.v. na zo'n 575 á 600 km camping langs de route - of deze
-en op de terugweg bekijken we het wel per moment, en afhankelijk van de staat van big en/of berijders.
>-camping:SP, Frans, BIG88, BIG brother
>-een cheap hotel of camping: Leo
>-hotel/motel:
-verzekering.
reisverzekering is ieder voor zich denk ik, persoonlijk heb ik een doorlopende.
groene kaart voor de motor mee !
-legitimatie.
een europesche i.D. kaart is in principe voldoende (paspoort niet verplicht in dat geval).
rijbewijs moet wel mee, maar telt niet als legitimatie.
-uitrusting.
een fluoriserend hesje is in veel landen verplicht, maar zeker ook handig als je in slecht weer terecht komt.
oordopjes niet vergeten,een dergelijke afstand zonder bescherming levert echt gehoorschade op.
bord, bestek en mok is ook redelijk standaard om zelf mee te nemen naar een meeting.
tent. slaapzak, luchtbed, etc. moet ieder voor zich weten
schone onderbroeken en tandenborstels gaan we ons ook niet mee bemoeien (zolang je niet te dichtbij komt)
-Dálniční poplatek
Dálniční poplatek betekent "snelwegtol" in Tsjechië. Het systeem bestaat uit een tolvignet voor voertuigen tot 3,5 ton.
Motoren zijn vrijgesteld.
-verkeersregels
max. snelheid:bebouwde kom 50, buiten bebouwde kom 90, snelweg 130, spoorwegovergang 30
(word vrij streng op gecontroleerd)
parkeren: in de vakken indien aanwezig (3 motoren in één vak is 1X betalen)
licht: aan
alcoholpromillage: 0,00
motorgroep (=meer als 1) zig-zag ofwel baksteensgewijs rijden verplicht. (=om en om links en rechts rijden op de rijbaan)
-logistiek.
1e punt, waar verzamelen we ?
wegens uitdunnen van het deelnemersveld lijkt mij het verzamelen in nijmegen het meest voor de hand liggend.
-techniek voor onderweg.
Hans :
ik heb dus altijd een setje plakspullen, startkabels, reservehendels, steek/ring sleutels, inbussleutels, olie, elec.schema, draadjes, noodkabels,(mini)gevaren driehoek, verbandtasje, ty ribs en een redelijk humeur mee (beetje afhankelijk van de vorige avond)
SP:
Ik heb wat betreft de 42 en de 43 alles wel liggen.
Ik neem mee. koppelingskabel, gaskabel, gashandvat, bobine, cdi sr 42 en 43, koppeling en remhandel, bougiedop, diverse boutjes m5 m6 m8, touw, ty-raps, olie, gereedschap, bandenlepels, bi-banden, kabel, stekkertjes amp en wc papier.
Ik zal best wel iets vergeten zijn maar dat vul ik wel aan
Leo:
Ik neem definitief mezelf mee naar Tjechië.
in de berg onderdelen graaien om te kijken wat ik meezeul naast de starthulp en de thermosfles.
-deelnemers.
Hans- SR43 > op Mefo mfe 99
Onne - SR42 met SR43 cdi > op Mefo mfe 99
Leo - SR41 > op Heidenau K60
Iwan - ? > op Mefo mfe 99
-externe krachten.
Zappa:
helpdesk
ik zal proberen een en ander in deze posting samen te vatten of aan te passen, dus als je iets wilt weten eerst even hier kijken.
(veranderingen > rood is nieuwer als 7 dagen)
-meeting info.
Finally the date and place of the 2010 Czech DR-BIG Rally is clear. It will be held in area of Krivonoska auto-camp close to Hluboka nad Vltavou in the dates of June 18-20. Compared to last years rallies, the place had been shifted on the other side of the republic but I hope it will have no influence on the implication and satisfaction of the participants.
On the rally’s first day is planned short neighborhood drive with a little cross intermezzo on close cross track and for the evening is ready DJ Vlasta and his rock music.
Saturday will be The Day and its main part, The Drive, will start exactly at 12.00 p.m. It is planned to be around 150km long on the byways and in the Sumava foothills. There will be 3 stops on the way, first in C. Budejovice, second on the tank track in military area and the third by the Lipno Lake. In the afternoon will be held the contests. Classic will be probably holding of something, throwing with something, our favorite stake and one new contest instead of the reversed bicycle. In the evening is planned DJ’s Vlasta music again, by the midnight maybe some funny exhibition of local folklore ensemble and then jamboree till the morning. On Sunday everyone leaves as you please, but do not wake others up.
Food and drinks will be available in the restaurant, pork roasting outdoor is in negotiation, ready will be also traditional fast-food: goulash, fried cheese, garlic and tripe soup, etc. I have one more surprise in my mind, but we will see.
Now, just hope for good weather. I will be glad to invite you all on the 11th DR-BIG Rally.
Wyky


-vertrek 16e aankomst 17e > terugreis 21 en 22e. en in nederland en duitsland rijden we snelweg.
dan is het toch al zo,n 10 uur rijden, via secundaire wegen zo'n 15 uur, en met een tourtochtprofiel zo'n 20 uur.
-waar slapen we onderweg ? b.v. na zo'n 575 á 600 km camping langs de route - of deze
-en op de terugweg bekijken we het wel per moment, en afhankelijk van de staat van big en/of berijders.
>-camping:SP, Frans, BIG88, BIG brother
>-een cheap hotel of camping: Leo
>-hotel/motel:
-verzekering.
reisverzekering is ieder voor zich denk ik, persoonlijk heb ik een doorlopende.
groene kaart voor de motor mee !
-legitimatie.
een europesche i.D. kaart is in principe voldoende (paspoort niet verplicht in dat geval).
rijbewijs moet wel mee, maar telt niet als legitimatie.
-uitrusting.
een fluoriserend hesje is in veel landen verplicht, maar zeker ook handig als je in slecht weer terecht komt.
oordopjes niet vergeten,een dergelijke afstand zonder bescherming levert echt gehoorschade op.
bord, bestek en mok is ook redelijk standaard om zelf mee te nemen naar een meeting.
tent. slaapzak, luchtbed, etc. moet ieder voor zich weten
schone onderbroeken en tandenborstels gaan we ons ook niet mee bemoeien (zolang je niet te dichtbij komt)
-Dálniční poplatek
Dálniční poplatek betekent "snelwegtol" in Tsjechië. Het systeem bestaat uit een tolvignet voor voertuigen tot 3,5 ton.
Motoren zijn vrijgesteld.
-verkeersregels
max. snelheid:bebouwde kom 50, buiten bebouwde kom 90, snelweg 130, spoorwegovergang 30

parkeren: in de vakken indien aanwezig (3 motoren in één vak is 1X betalen)
licht: aan
alcoholpromillage: 0,00
motorgroep (=meer als 1) zig-zag ofwel baksteensgewijs rijden verplicht. (=om en om links en rechts rijden op de rijbaan)
-logistiek.
1e punt, waar verzamelen we ?
wegens uitdunnen van het deelnemersveld lijkt mij het verzamelen in nijmegen het meest voor de hand liggend.
-techniek voor onderweg.
Hans :
ik heb dus altijd een setje plakspullen, startkabels, reservehendels, steek/ring sleutels, inbussleutels, olie, elec.schema, draadjes, noodkabels,(mini)gevaren driehoek, verbandtasje, ty ribs en een redelijk humeur mee (beetje afhankelijk van de vorige avond)
SP:
Ik heb wat betreft de 42 en de 43 alles wel liggen.
Ik neem mee. koppelingskabel, gaskabel, gashandvat, bobine, cdi sr 42 en 43, koppeling en remhandel, bougiedop, diverse boutjes m5 m6 m8, touw, ty-raps, olie, gereedschap, bandenlepels, bi-banden, kabel, stekkertjes amp en wc papier.
Ik zal best wel iets vergeten zijn maar dat vul ik wel aan
Leo:
Ik neem definitief mezelf mee naar Tjechië.
in de berg onderdelen graaien om te kijken wat ik meezeul naast de starthulp en de thermosfles.
-deelnemers.
Hans- SR43 > op Mefo mfe 99
Onne - SR42 met SR43 cdi > op Mefo mfe 99
Leo - SR41 > op Heidenau K60
Iwan - ? > op Mefo mfe 99
-externe krachten.

Zappa:
helpdesk
ik zal proberen een en ander in deze posting samen te vatten of aan te passen, dus als je iets wilt weten eerst even hier kijken.
(veranderingen > rood is nieuwer als 7 dagen)
-meeting info.
Finally the date and place of the 2010 Czech DR-BIG Rally is clear. It will be held in area of Krivonoska auto-camp close to Hluboka nad Vltavou in the dates of June 18-20. Compared to last years rallies, the place had been shifted on the other side of the republic but I hope it will have no influence on the implication and satisfaction of the participants.
On the rally’s first day is planned short neighborhood drive with a little cross intermezzo on close cross track and for the evening is ready DJ Vlasta and his rock music.
Saturday will be The Day and its main part, The Drive, will start exactly at 12.00 p.m. It is planned to be around 150km long on the byways and in the Sumava foothills. There will be 3 stops on the way, first in C. Budejovice, second on the tank track in military area and the third by the Lipno Lake. In the afternoon will be held the contests. Classic will be probably holding of something, throwing with something, our favorite stake and one new contest instead of the reversed bicycle. In the evening is planned DJ’s Vlasta music again, by the midnight maybe some funny exhibition of local folklore ensemble and then jamboree till the morning. On Sunday everyone leaves as you please, but do not wake others up.
Food and drinks will be available in the restaurant, pork roasting outdoor is in negotiation, ready will be also traditional fast-food: goulash, fried cheese, garlic and tripe soup, etc. I have one more surprise in my mind, but we will see.
Now, just hope for good weather. I will be glad to invite you all on the 11th DR-BIG Rally.
Wyky
Laatst gewijzigd door BIG88 op ma jun 07, 2010 22:26, 74 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
- Berichten: 8373
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Sorry jongens maar ik ben er dit x niet bij..
Maar met Iwan en Hans en onze Frans er bij komt het vast goed
Mocht Frans z'n SR41 nog niet verkocht hebben tegen die tijd kan hij hem bij mij zetten en kan ik als onderdelen depo met verzend service fungeren
Maar met Iwan en Hans en onze Frans er bij komt het vast goed

Mocht Frans z'n SR41 nog niet verkocht hebben tegen die tijd kan hij hem bij mij zetten en kan ik als onderdelen depo met verzend service fungeren

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Hey Hans, Cool dat jij de leider wil zijn
Kan je mij nog ff in de deelnemerslijst zetten?
sta d'r nog niet tussen.
Ga op de sr 41 misschien op Kenda's heb ze toch liggen en setje extra mee (staat wel stoer
)
Misschien is het handig al 1 iemand de route in mapsource maakt en dan rondstuurt, dan rijden we iig allemaal dezelfde route
Al hoop ik dat ie er bij mij wel oppast
heb zo'n groot geheugen op de Garmin V
Who is Oene? (DR BIG?) en gaat ie nog wel mee? al tijdje geen reactie.

Kan je mij nog ff in de deelnemerslijst zetten?

Ga op de sr 41 misschien op Kenda's heb ze toch liggen en setje extra mee (staat wel stoer

Misschien is het handig al 1 iemand de route in mapsource maakt en dan rondstuurt, dan rijden we iig allemaal dezelfde route

Al hoop ik dat ie er bij mij wel oppast


Who is Oene? (DR BIG?) en gaat ie nog wel mee? al tijdje geen reactie.
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
update:
Oene komt waarschijnlijk niet mee, een druk leven en een big revisie die niet opschiet.
Ridge gaat ook niet mee, want zijn BIG heeft plaats gemaakt voor een DR400
Frans gaat ook niet mee door een blessure
Oene komt waarschijnlijk niet mee, een druk leven en een big revisie die niet opschiet.
Ridge gaat ook niet mee, want zijn BIG heeft plaats gemaakt voor een DR400
Frans gaat ook niet mee door een blessure
Laatst gewijzigd door BIG88 op ma jun 07, 2010 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
- Berichten: 8373
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Wijze worden van Hans..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- rogerramjet1971
- Berichten: 65
- Lid geworden op: zo aug 16, 2009 22:33
Hoor je niet goed?! Nou begrijp ik dat je in een hotel moet!
BIG88 schreef:
oordopjes niet vergeten,een dergelijke afstand zonder bescherming levert echt gehoorschade op.
Een heel goeie reis en plezier toegewenst!
BIG88 schreef:
oordopjes niet vergeten,een dergelijke afstand zonder bescherming levert echt gehoorschade op.
Een heel goeie reis en plezier toegewenst!
-
- Berichten: 796
- Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01
Zo Heren vanochtend weer bij de Dokter geweest en hij vertelde mij dat ik nog 6 tot 8 weken rustig aan moet doen
Ik ga dus niet mee, schijnt dat mijn enkel erg zwaar vertuikt is en ook de aanhechting van mijn achillespees
Hij zei als jij uitstapt in een bochie weet je waarom je nog niet moest gaan rijden
Ik hoop 3&4 juli toch echt wel het Safari weekeind mee te kunnen dus ga relaxed de bandjes trainen en luistern naar de Dok
Noorwegen volgend jaar gaat zeker lukken
ik baal, baal, baal, baal!!!




Noorwegen volgend jaar gaat zeker lukken

ik baal, baal, baal, baal!!!
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
- Berichten: 8373
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
das k#t man!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
en als je nu tot boven je knie in het gips gaat ?
dan teken je er een motorlaars op en maken we een hendeltje van je versn.pook naar je tank zodat je met de hand kunt schakelen.
merkt niemand en er kan niks mee gebeuren
maar jammer, sterkte en doe voorzichtig.
dan teken je er een motorlaars op en maken we een hendeltje van je versn.pook naar je tank zodat je met de hand kunt schakelen.
merkt niemand en er kan niks mee gebeuren

maar jammer, sterkte en doe voorzichtig.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
logistiek. 1e punt, waar verzamelen we ?
wegens uitdunnen van het deelnemersveld lijkt mij het verzamelen in nijmegen het meest voor de hand liggend.
Voorstel:
Mcdonalds Wijchenseweg 202, NIJMEGEN
Deelnemers:
Hans- SR43 > op Mefo mfe 99
Onne - SR42 met SR43 cdi > op Mefo mfe 99
Leo - SR41 > op Heidenau K60
Iwan - ? > op Mefo mfe 99
Durven jullie wel op je mfe 99`s ?
LEO
wegens uitdunnen van het deelnemersveld lijkt mij het verzamelen in nijmegen het meest voor de hand liggend.
Voorstel:
Mcdonalds Wijchenseweg 202, NIJMEGEN
Deelnemers:
Hans- SR43 > op Mefo mfe 99
Onne - SR42 met SR43 cdi > op Mefo mfe 99
Leo - SR41 > op Heidenau K60
Iwan - ? > op Mefo mfe 99
Durven jullie wel op je mfe 99`s ?

LEO
Je kan er ook duwend naar toe. Wordt het een heel ander verhaal als je van over de brug moet komenBIG88 schreef:heb je niet iets wat dichterbij ?
da's bijna 2½ km van huis, en dan moet ik al zo'n end?

Deal.BIG88 schreef:hoe laat, uur of 08:00 ?
Startplek: Mcdonalds Wijchenseweg 202, NIJMEGEN
Aankomsttijd: 08.00
Vertrek: uiterlijk 08.30
LEO
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 17:34
- Locatie: Uden
Hoi Hans,
rijden we over deA3/E35?
rijden we over deA3/E35?
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
in ieder geval het eerste stuk niet.
ten eerste niet het kortste , en ten tweede ligt de boel na Emmerich open.
dus die dagelijkse puinhoop wil ik eigenlijk missen.
1. Wijchenseweg 202 0 m 0:00:00 N51 49.517 E5 48.184
2. Neem Wijchenseweg en rijd naar het westen 5 m 5 m 0:00:00 0:00:00 171° waar N51 49.515 E5 48.185
3. Sla linksaf op Wijchenseweg 254 m 249 m 0:00:36 0:00:36 353° waar N51 49.549 E5 48.039
4. Houd rechts op Wijchenseweg 554 m 300 m 0:00:46 0:01:22 265° waar N51 49.541 E5 47.784
5. Neem rotonde Takenhofplein 828 m 274 m 0:00:24 0:01:46 260° waar N51 49.515 E5 47.550
6. Neem de 2de rechts op Wijchenseweg 961 m 133 m 0:00:12 0:01:58 260° waar N51 49.505 E5 47.457
7. Sla linksaf op Knooppunt Lindenholt 2.3 km 1.3 km 0:01:52 0:03:50 268° waar N51 49.407 E5 46.306
8. Ga verder op A73 oprit 2.3 km 14 m 0:00:28 0:04:18 180° waar N51 49.400 E5 46.306
9. Sla rechtsaf op oprit op A77 22.0 km 19.7 km 0:11:12 0:15:30 155° waar N51 40.377 E5 53.882
10. Neem afslag 10 naar rechts op A40 85.4 km 63.4 km 0:35:07 0:50:37 165° waar N51 26.436 E6 36.154
11. Houd links aan op A40 oprit 85.6 km 192 m 0:00:06 0:50:43 166° waar N51 26.336 E6 36.195
12. Houd rechts op A40 oprit 85.9 km 384 m 0:00:13 0:50:56 170° waar N51 26.133 E6 36.255
13. Houd links aan op A40 oprit 86.4 km 421 m 0:00:14 0:51:10 85° waar N51 26.158 E6 36.324
14. Houd links aan op A40 oprit 86.5 km 122 m 0:00:04 0:51:14 88° waar N51 26.161 E6 36.430
15. Neem afslag 14 naar rechts op E34 100 km 13.9 km 0:08:25 0:59:39 71° waar N51 26.769 E6 47.919
16. Sla rechtsaf op oprit op A3 101 km 326 m 0:00:12 0:59:51 129° waar N51 26.655 E6 48.133
17. Houd links aan op A3 150 km 48.8 km 0:27:06 1:26:57 139° waar N51 02.799 E7 00.206
18. Houd links aan op A3 164 km 14.0 km 0:08:17 1:35:14 151° waar N50 55.728 E7 03.302
19. Houd links aan op A3 318 km 154 km 1:26:12 3:01:26 150° waar N50 03.591 E8 23.055
20. Houd links aan op A3 324 km 6.7 km 0:03:54 3:05:20 110° waar N50 01.773 E8 27.707
21. Houd links aan op A3 344 km 19.6 km 0:10:56 3:16:16 76° waar N50 03.874 E8 43.234
22. Houd rechts op A3 566 km 222 km 2:03:40 5:19:56 89° waar N49 27.913 E11 13.602
23. Neem afslag 93 naar rechts op St2220 608 km 42.4 km 0:23:27 5:43:23 131° waar N49 14.340 E11 38.115
24. Houd rechts op St2220 oprit 608 km 186 m 0:00:17 5:43:40 213° waar N49 14.248 E11 38.092
25. Sla linksaf op Waltershof 614 km 5.5 km 0:04:50 5:48:30 264° waar N49 14.070 E11 34.163
26. Sla linksaf op B8 616 km 2.4 km 0:02:44 5:51:14 213° waar N49 12.989 E11 33.426
27. Sla rechtsaf op Nm22 618 km 2.1 km 0:01:41 5:52:55 123° waar N49 12.389 E11 34.819
28. Sla rechtsaf op Batzhauser Weg 620 km 2.5 km 0:02:37 5:55:32 183° waar N49 11.287 E11 34.088
29. Sla rechtsaf op Weg 621 km 480 m 0:00:50 5:56:22 132° waar N49 11.186 E11 33.836
30. Sla rechtsaf op Thanner Weg 621 km 67 m 0:00:12 5:56:34 197° waar N49 11.153 E11 33.820
31. Sippelmühle 624 km 2.7 km 0:03:08 5:59:42 0° waar N49 10.905 E11 32.215
ten eerste niet het kortste , en ten tweede ligt de boel na Emmerich open.
dus die dagelijkse puinhoop wil ik eigenlijk missen.
1. Wijchenseweg 202 0 m 0:00:00 N51 49.517 E5 48.184
2. Neem Wijchenseweg en rijd naar het westen 5 m 5 m 0:00:00 0:00:00 171° waar N51 49.515 E5 48.185
3. Sla linksaf op Wijchenseweg 254 m 249 m 0:00:36 0:00:36 353° waar N51 49.549 E5 48.039
4. Houd rechts op Wijchenseweg 554 m 300 m 0:00:46 0:01:22 265° waar N51 49.541 E5 47.784
5. Neem rotonde Takenhofplein 828 m 274 m 0:00:24 0:01:46 260° waar N51 49.515 E5 47.550
6. Neem de 2de rechts op Wijchenseweg 961 m 133 m 0:00:12 0:01:58 260° waar N51 49.505 E5 47.457
7. Sla linksaf op Knooppunt Lindenholt 2.3 km 1.3 km 0:01:52 0:03:50 268° waar N51 49.407 E5 46.306
8. Ga verder op A73 oprit 2.3 km 14 m 0:00:28 0:04:18 180° waar N51 49.400 E5 46.306
9. Sla rechtsaf op oprit op A77 22.0 km 19.7 km 0:11:12 0:15:30 155° waar N51 40.377 E5 53.882
10. Neem afslag 10 naar rechts op A40 85.4 km 63.4 km 0:35:07 0:50:37 165° waar N51 26.436 E6 36.154
11. Houd links aan op A40 oprit 85.6 km 192 m 0:00:06 0:50:43 166° waar N51 26.336 E6 36.195
12. Houd rechts op A40 oprit 85.9 km 384 m 0:00:13 0:50:56 170° waar N51 26.133 E6 36.255
13. Houd links aan op A40 oprit 86.4 km 421 m 0:00:14 0:51:10 85° waar N51 26.158 E6 36.324
14. Houd links aan op A40 oprit 86.5 km 122 m 0:00:04 0:51:14 88° waar N51 26.161 E6 36.430
15. Neem afslag 14 naar rechts op E34 100 km 13.9 km 0:08:25 0:59:39 71° waar N51 26.769 E6 47.919
16. Sla rechtsaf op oprit op A3 101 km 326 m 0:00:12 0:59:51 129° waar N51 26.655 E6 48.133
17. Houd links aan op A3 150 km 48.8 km 0:27:06 1:26:57 139° waar N51 02.799 E7 00.206
18. Houd links aan op A3 164 km 14.0 km 0:08:17 1:35:14 151° waar N50 55.728 E7 03.302
19. Houd links aan op A3 318 km 154 km 1:26:12 3:01:26 150° waar N50 03.591 E8 23.055
20. Houd links aan op A3 324 km 6.7 km 0:03:54 3:05:20 110° waar N50 01.773 E8 27.707
21. Houd links aan op A3 344 km 19.6 km 0:10:56 3:16:16 76° waar N50 03.874 E8 43.234
22. Houd rechts op A3 566 km 222 km 2:03:40 5:19:56 89° waar N49 27.913 E11 13.602
23. Neem afslag 93 naar rechts op St2220 608 km 42.4 km 0:23:27 5:43:23 131° waar N49 14.340 E11 38.115
24. Houd rechts op St2220 oprit 608 km 186 m 0:00:17 5:43:40 213° waar N49 14.248 E11 38.092
25. Sla linksaf op Waltershof 614 km 5.5 km 0:04:50 5:48:30 264° waar N49 14.070 E11 34.163
26. Sla linksaf op B8 616 km 2.4 km 0:02:44 5:51:14 213° waar N49 12.989 E11 33.426
27. Sla rechtsaf op Nm22 618 km 2.1 km 0:01:41 5:52:55 123° waar N49 12.389 E11 34.819
28. Sla rechtsaf op Batzhauser Weg 620 km 2.5 km 0:02:37 5:55:32 183° waar N49 11.287 E11 34.088
29. Sla rechtsaf op Weg 621 km 480 m 0:00:50 5:56:22 132° waar N49 11.186 E11 33.836
30. Sla rechtsaf op Thanner Weg 621 km 67 m 0:00:12 5:56:34 197° waar N49 11.153 E11 33.820
31. Sippelmühle 624 km 2.7 km 0:03:08 5:59:42 0° waar N49 10.905 E11 32.215
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 17:34
- Locatie: Uden
Ik heb nog een kennis wonen ter hoogte van Koblenz vlak aan de snelweg.
http://www.dieludolfs.de/
http://www.dieludolfs.de/
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
Kreeg vannochtend vroeg een telefoontje vanuit Uden.
Was de testrit van Iwan niet geheel volgen plan gelopen. Hij was tot de hoek van zijn straat gekomen en toen gooide het blok alle olie eruit via de luchtfilterbak.
Hebben we de dag sleutelend doorgebracht. Sr41 blok eruit en een gereviseerd SR42 blok erin. Kwamen al mijn uren sleutelen nog eens van pas zullen we maar zeggen
Na het verwijderen van de startmotor van het SR41 blok zag ik dat er wat tandjes miste van een tandwiel binnenin het blok dus mogelijk dat de oorzaak van de olielozing al gevonden is.
Om 17:00 ben ik naar huis gegaan en we waren toen al bij het aansluiten van de bedrading / spullen ophangen aan de accubak dus vanavond zal de BIG van Iwan wel klaar geraken voor de volgende testrit van morgenvroeg.
Morgen gaan we beiden met de BIG en alukoffers de testrit naar ons werk maken. We houden u op de hoogte
LEO
Was de testrit van Iwan niet geheel volgen plan gelopen. Hij was tot de hoek van zijn straat gekomen en toen gooide het blok alle olie eruit via de luchtfilterbak.
Hebben we de dag sleutelend doorgebracht. Sr41 blok eruit en een gereviseerd SR42 blok erin. Kwamen al mijn uren sleutelen nog eens van pas zullen we maar zeggen

Na het verwijderen van de startmotor van het SR41 blok zag ik dat er wat tandjes miste van een tandwiel binnenin het blok dus mogelijk dat de oorzaak van de olielozing al gevonden is.
Om 17:00 ben ik naar huis gegaan en we waren toen al bij het aansluiten van de bedrading / spullen ophangen aan de accubak dus vanavond zal de BIG van Iwan wel klaar geraken voor de volgende testrit van morgenvroeg.
Morgen gaan we beiden met de BIG en alukoffers de testrit naar ons werk maken. We houden u op de hoogte

LEO
-
- Berichten: 8373
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Zit niet mee in jullie hoek
Maar heb een BIG te leen als het echt tegen zit

Maar heb een BIG te leen als het echt tegen zit

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 17:34
- Locatie: Uden
Inmiddels zit er een ander blok onder het heeft al weer gedraaid.
Mijn hoop om woensdag te gaan is al een stuk groter.
Morgen een testritje en dan maar hopen dat het goed gaat.
Mijn hoop om woensdag te gaan is al een stuk groter.
Morgen een testritje en dan maar hopen dat het goed gaat.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
We hebben er vanmiddag nog om staan lachen ja.zappa.suzuki schreef: Zit niet mee in jullie hoek
Zoveel "rariteiten" de laatste tijd dat deze klap op de vuurpijl er ook nog wel bij kon. Toch verrekte fijn als je een reserveblok hebt liggen hoor.
Maar ik heb Iwan zijn BIG vanavond horen lopen door de telefoon en hij klonk keigoed

LEO
tis altijd wel wat voor een grote rit.
ik rijd 20.000 per jaar, maar voor een meeting of een ritje is er altijd wel iets
bij één van de vorige ritten liep de avond voor vertrek mijn versn.bak in de soep.
halve nacht gesleuteld om 's morgens weer te rijden.
ik rijd 20.000 per jaar, maar voor een meeting of een ritje is er altijd wel iets

bij één van de vorige ritten liep de avond voor vertrek mijn versn.bak in de soep.
halve nacht gesleuteld om 's morgens weer te rijden.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.