9 mei BK enduro Bilstain

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pruus
Contacteer:

Heb ingeschreven bij de Gentlemen. Zijn er nog forumleden wat erheen gaan? Wat als ik daar kom met een totaal versleten crossband ( noppen ca. 10mm ) laten ze mij dan starten? En wordt er gekontrolleerd op verlichting?
Thanks,
pruus
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Jo VdB

pruus schreef:Heb ingeschreven bij de Gentlemen. Zijn er nog forumleden wat erheen gaan? Wat als ik daar kom met een totaal versleten crossband ( noppen ca. 10mm ) laten ze mij dan starten? En wordt er gekontrolleerd op verlichting?
Thanks,
pruus
Pruus,

moto wordt gecontroleerd op FIM-banden -- geen FIM = NIET starten (zonder uitzondering !!! ) en ook op licht -- geen licht en geen stoplicht = NIET starten (zonder uitzondering !!! )

Ook moet er een werkende claxon (toeter) op. En geen speling op lagers e.d.

Als je een "goede "controleur hebt, wordt dit allemaal getest ...

En tegenpruttelen helpt niet .

Jo VdB
royke1

is dit echt voor enduro of is het meer een otr rit?
Ik ben hier nog nooit geweest...
Bakkertjedeeg

royke1 schreef:is dit echt voor enduro of is het meer een otr rit?
Ik ben hier nog nooit geweest...
Ga der maar van uit dat het hardcore enduro is in Bilstain. De pruus komt tegenwoordig zijn nest niet meer uit voor een OTR. :lol:
Herr DRénérZéele

Bakkertjedeeg schreef: De pruus komt tegenwoordig zijn nest niet meer uit voor een OTR. :lol:
En ook niet meer voor wat achterstallig onderhoud... :twisted: :twisted: :twisted:
EXC300
pruus
Contacteer:

Achterstallig onderhoud? Haha. Als ik aan die keuringseisen wil voldoen wordt ´t een komplete renovatie!!!!
Denk dat ik zondag maar uitslaap.....
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Herr DRénérZéele

Dajjegelijkhebt!
:D :D :D
EXC300
Plaats reactie