YAMAHA TT600R gestolen in ZOETERMEER

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

STTEVE
Contacteer:

Ik kreeg maandag dit nare mailtje binnen. Die jongen is met die fiets heel europa en noord-afrika rond geweest. dus hij is erg ontdaan. Wie weet ....

Vrienden,

Vanavond ben ik helaas tot de ontdekking gekomen dat mijn motor (YamahaTT R 600) uit mijn garage gestolen is. Dit moet in de nacht van zondag18 op maandag 19 april gebeurd zijn. Natuurlijk ben ik het hele procesmet aangifte bij de Politie en melding bij de verzekering en BureauVoertuigcriminaliteit al door. Maar hierbij wil ik ook nog jullieaandacht vragen, mochten jullie op Internet, Marktplaats, eBay of opstraat iets tegenkomen laat het mij aub weten opmarc.willems@worldonline.nl Een foto van de motor is bijgesloten en bijzondheden staan hierondervermeld. Alvast bedankt en hopelijk tot snel. Grt,Marc Willems ==============================================================
Bijzonderheden: Yamaha: TT R 600
Jaar: 2000
Kleur: Wit/ Rood
Kenteken: MB-ZZ-42
Identificatienummer: ZD0DJ011000005827

Voorvorkpoten: gereviseerd door 100% repair (www.jd-shocks.nl) Stickersop beide poten
Voorvorkpoten: Neoprene Acerbis beschermhoezen
Banden: Michelin Desert
Uitlaat: Superpole (www.superpole.nl)
Tank: Acerbis 20 liter Wit
Tankdop: Acerbis Afsluitbaar
Handkappen: Acerbis handkappen
Handvatten: Foam Rally
Handvatten
GPS houder: Touratech (Garmin GPS60)
Koplamp: Plexiglas koplamp bescherming
Accu: Gel accu in alu bakje gemonteerd op de bar op het stuur
Stickers: Adventure Maniacs 2007 (Explore Together), Rally Bike Center,Xtravels, Vlag Marokko, Vlag Tunesie, Vlag Libie, Shell (incl. Arabischeteksten), XTSR500 club, Sahara Freunde (www.daerr.de), Zwitsers Autobahnvignet 2007

Afbeelding
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Plaats reactie