Na 4 maanden ben ik aan de carb begonnen.
Dwz totdat ik deze schroeven niet los kreeg:

Iemand nog een gouden tip want de carbs moeten echt van elkaar af omdat ik 2 nieuwe rubbertjes moet plaatsten op het benzineingang T stuk.
LEO
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik zet de schroefjes ieder uur even in de WD40 ( of is dat weer geen kruipolie ? )zappa.suzuki schreef:Kruipolie en Mr Z met z'n kiezentrekker/spatbordboutjes tang... of je locale fietsenmaker met dat tangetje
Ik ga eerst in de pauze even de Gamma in om te kijken of ik er zelf een kan soren want ik vrees dat ik die tang in de toekomst vaker nodig heb ( je ken mijn bigzappa.suzuki schreef:dat is dit mooie tangetje, ideaal voor dolle boutjes of lastige plekjes..kan ik zaterdag meenemen of je loopt langs je fietsenmaker![]()
Ik gebruik hem niet onder waterzappa.suzuki schreef:en Wet Disposer try nr 40 [WD40] werd als zodanig in 1940 al afgekeurd door de amerikaanse marine..
BIG88 schreef:het helpt ook vaak om de bout even te laten "schrikken"
dat is niet met een laken over je hoofd boe roepen)
das nie handig nie neeLeo schreef: Wilde vandaag een stukje afsnijden met de motor over het fietspad en reed toen recht op een flitswagen af. De wout verdraaide bijna 180 graden zijn nek om mijn plaat te kunnen lezen dus ik zal binnenkort wel fanmail ontvangen
Morgen zal er nog geen testrit plaatsvinden. Ik koppel de carb alleen aan de XRtesttank voor een nachtje testlekken.CrazyWezel schreef:als je morgen dan even hierheen testrijd, dan kan je die toprotkoffer ff omruilen.. gezellig, we hebben een goedkope tank in Son, 1.469 p/l
Kzal vragen of ze een klein stukje om wil rijden om haar oude wijk nog even te bekijkenCrazyWezel schreef:maar je vrouwke mag m best om komen ruilen, hij staat in de schuur,sleutel zit er op, ik zal ze hier inlichten voor als ik er niet ben.