Handguards/online shop europa

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
greenbull

Kan iemand een site in Europa geven waar ik aan Moose of EnduroEngineering handguards kan geraken?
Thanks!
Jo VdB

Ik heb er ooit gehad van EnduroEngineering, en was daar dus niet "kapot" van. Alleszins hun geld niet waard ! Dit in tegenstelling tot andere zaken van EE die wel goed zijn...

Jo VdB
Redski
Contacteer:

Ik heb ze van Rocky Mountain ATV, van hun eigen merk. Hoewel er enige reviews waren die de duurzaamheid betwijfelden rij ik er 2 jaar mee en hebben ze echt wel het een en ander meegemaakt zonder af te breken oid.
Ik weet dat Maathuis Motorsport in Oldenzaal Barkbusters verkoopt. Wellicht een optie.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
greenbull

Jo VdB schreef:Ik heb er ooit gehad van EnduroEngineering, en was daar dus niet "kapot" van. Alleszins hun geld niet waard ! Dit in tegenstelling tot andere zaken van EE die wel goed zijn...

Jo VdB
Nochtans na lang uitzoeken lijken de meesten (Amerikanen weliswaar) te zweren bij EE/Moose ( identiek gezien Moose gemaakt wordt door EE ) en Cycra. Ik had Acerbis Rally Pro op het oog, maar deze worden heel vaak afgebroken wegens gemakkelijk te plooien bij een crash...
Noppy

Google maar eens op Tusk handguards, de concurrent van Moose. Zeer robuust.
:toost:
Jo VdB

Ik meen me te herinneren dat ze inderdaad wel erg stevig waren, zelfs TE stevig... want 2x een krom stuur gehad na een val doordat die EE beugels niet "meegeven"...

Sindsdien heb ik terug beugels zonder metaal. Die veren beter mee, en minder snel last van een krom stuur !

Jo VdB
Rolando
Contacteer:

Via thumpertalk in USA is goed en betrouwbaar.
Douane geeft vaak de grootste vertraging in het proces.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Plaats reactie