evs neck brace evo ervaring
Moderator: ghulst
-
\wiel schreef:heeft hier iemand ervaring met de neckbrace van evs
De mensen met heel slechte ervaringen zul je hier niet treffen
Tis maar een grapje...
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Ik kocht er een (in de USA voordat ze hier leverbaar werden) voor mijn zoontje die 65 cc rijdt en nu twee jaar later is alles eigenlijk nog steeds heel (brace en zoontje).
Ik heb wel een bodyprotector losgehaald (voor en achterschild) en heb deze aan de brace vastgemaakt anders zat dit allemaal niet helemaal passend.
Het voordeel van deze brace vinden wij het uitneembare, zachte nekkussen en de veel bredere afsteuning op de schouders.
Echt een hele harde klapper hebben we gelukkig nog niet meegemaakt maar de normale valpartijtjes op het hoofd (helmklep afgebroken oa) heeft geen nekletsel opgeleverd.
Ik heb wel een bodyprotector losgehaald (voor en achterschild) en heb deze aan de brace vastgemaakt anders zat dit allemaal niet helemaal passend.
Het voordeel van deze brace vinden wij het uitneembare, zachte nekkussen en de veel bredere afsteuning op de schouders.
Echt een hele harde klapper hebben we gelukkig nog niet meegemaakt maar de normale valpartijtjes op het hoofd (helmklep afgebroken oa) heeft geen nekletsel opgeleverd.
Ik heb er vorig jaar via E-bay een gekocht. Sindsdien nooit meer zonder gereden. Dwz. inmiddels ruim 3500 km off-road. Slijtage is niet waarneembaar.
Omdat de brace echt op je schouders staat is het moeilijk een passende jas te vinden. Net als bij een Leat Brace maar dan erger. Verder wil de kraag wat schuren als het écht warm is en je hevig transpireert. Al met al geen onoverkomelijke bezwaren voor mij. Ik ben er dik tevreden over.
Kijk maar op de fotos op mijn site. Ik heb de rood/zwarte, kleurt ook nog eens goed.
Omdat de brace echt op je schouders staat is het moeilijk een passende jas te vinden. Net als bij een Leat Brace maar dan erger. Verder wil de kraag wat schuren als het écht warm is en je hevig transpireert. Al met al geen onoverkomelijke bezwaren voor mij. Ik ben er dik tevreden over.
Kijk maar op de fotos op mijn site. Ik heb de rood/zwarte, kleurt ook nog eens goed.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)