Pagina 1 van 2
Suzuki RMX450Z 2010
Geplaatst: vr feb 12, 2010 22:27
door Noppy
Geplaatst: za feb 20, 2010 00:02
door sjikkentip
Een gewicht van 123,6Kg is niet licht en een benzinetank van 6,2 liter vind ik te weinig voor enduro.
Geplaatst: za feb 20, 2010 00:51
door Noppy
Dat is tegenwoordig curbe weight, incl. brandstof.
Dat is toch geen gek gewicht??
Ik heb bij de mijne een 12.6-litertankje besteld van IMS.
Dat is dan wel weer het voordeel van de Suzi's; er is zat aftermarketspul voor te krijgen!
Geplaatst: za feb 20, 2010 16:51
door sjikkentip
Noppy schreef:Dat is tegenwoordig curbe weight, incl. brandstof.
Dat is toch geen gek gewicht??
Ik heb bij de mijne een 12.6-litertankje besteld van IMS.
Dat is dan wel weer het voordeel van de Suzi's; er is zat aftermarketspul voor te krijgen!
Is (met hetzelfde aantal benzineliters) +/- 7 KG verschil met een KTM 450. Ikzelf rij met ne EXC-F 250 (280) en dat is dan nog eens lichter.
Aftermarket heb je voor ne KTM niet nodig,ze hebben alles zelf.
Geplaatst: za feb 20, 2010 18:26
door Noppy
Powerparts = after the market, dus nĂ¡dat je 'm kocht!
Geplaatst: ma feb 22, 2010 11:57
door schildertje
pffff jongens...rustig, vorst is bijna uit de grond.
Geplaatst: ma feb 22, 2010 12:17
door Noppy
Ik ben al een stuk rustiger, heb zaterdagochtend 2 uur heerlijk kunnen rijden. Wat los zand, hillclimbs, ATB-trails, wat single track.
Hij stuurt werkelijk fantastisch!
Geplaatst: ma feb 22, 2010 14:11
door Redski
Hoe zit het met de ergonomie met een IMS tank. Als ik die amerikaanse fietsen zien met grote tank dan ziet het ziet het er nooit uit, laat staan dat ie zo slank blijft.
Af fabriek is die tank gewoon te klein voor enduro en off-road. Durf te wedden dat je er bij de OTR van Varsseveld niet een ronde mee overkomt. Kost zo'n IMS?
Geplaatst: ma feb 22, 2010 14:34
door Noppy
De tankdop blijft op gelijke hoogte zitten. De uitnutting tussen de framebuizen is beter. De standaard radiatorkappen blijven gemonteerd.
Totaal dan 12.7 liter.
Ik heb nu 2 uur kunnen rijden op 3.4 liter. Dus 1.7 liter per uur, maar op lichte ondergrond en een beetje diep zand.
Geplaatst: ma feb 22, 2010 15:08
door huskie
Je moet wel gas geven
Geplaatst: ma feb 22, 2010 16:17
door Noppy
Hij 's nieuw!!
De gebieden waar ik reed waren onbekend dus veel half gas gereden en waar het kon lekker opgeschakeld.
Hij maakt in het terrein wheelies tot en met de 4e versnelling. Voelt heerlijk!
Geplaatst: ma feb 22, 2010 22:33
door Redski
Geplaatst: wo mar 03, 2010 22:26
door Noppy
Geplaatst: do mar 04, 2010 08:58
door Sjokske
Noppy schreef:
Hij maakt in het terrein wheelies tot en met de 4e versnelling. Voelt heerlijk!
De Husa tot in de 6e
(persoonlijk record is weer verbeterd).
Geplaatst: do mar 04, 2010 22:57
door henk-v
geweldig he zo'n husabeest
Geplaatst: vr apr 30, 2010 07:55
door Noppy
http://www.youtube.com/watch?v=a7AOUG_e ... r_embedded#!
Geef toe, dit ziet er toch veel appetijtelijker uit dan zo'n cleane Husa?
Geplaatst: vr apr 30, 2010 09:13
door Houten Klaas
Nooit begrepen wat iemand aantrekkelijk vindt om door die natte drek te rijden?
Geplaatst: vr apr 30, 2010 10:17
door Bakkertjedeeg
Houten Klaas schreef:Nooit begrepen wat iemand aantrekkelijk vindt om door die natte drek te rijden?
Heerlijk!!
Geplaatst: vr apr 30, 2010 10:47
door adje
Ik ben het volledig met Klaas eens.
Door het water en veel troep rijden krijg je alleen maar problemen aan je motor zoals extreme slijtage van de draaiende onderdelen en motorschade als de luchtfilter met water in aanraking komt.
Ik heb het in ieder geval nooit opgezocht om in de bagger te gaan rijden.
Geplaatst: vr apr 30, 2010 10:50
door Noppy
Die Honda's, BMW'w en Beta's zijn wat gevoeliger voor water.
Daarom zie je daar ook nooit fillumpjes van
Geplaatst: za mei 01, 2010 11:56
door Sjokske
Houten Klaas schreef:Nooit begrepen wat iemand aantrekkelijk vindt om door die natte drek te rijden?
Ach, stof is ook niet alles ...............
Geplaatst: za mei 01, 2010 13:14
door Houten Klaas
Had ik maar wat om te rijden, ik neem zelfs genoegen met een Suzuki !
Geplaatst: za mei 01, 2010 17:25
door Sjokske
Dan verkoop je toch gewoon de boot ..............
Geplaatst: za mei 01, 2010 21:46
door Houten Klaas
Nehhh gewoon weer sparen
Geplaatst: zo mei 02, 2010 12:47
door oossie
nooit begrepen waarom jij de katoom niet me hebt...