Suzuki RMX450Z 2010
Moderator: ghulst
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Een gewicht van 123,6Kg is niet licht en een benzinetank van 6,2 liter vind ik te weinig voor enduro.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Dat is tegenwoordig curbe weight, incl. brandstof.
Dat is toch geen gek gewicht??
Ik heb bij de mijne een 12.6-litertankje besteld van IMS.
Dat is dan wel weer het voordeel van de Suzi's; er is zat aftermarketspul voor te krijgen!
Dat is toch geen gek gewicht??
Ik heb bij de mijne een 12.6-litertankje besteld van IMS.
Dat is dan wel weer het voordeel van de Suzi's; er is zat aftermarketspul voor te krijgen!
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Is (met hetzelfde aantal benzineliters) +/- 7 KG verschil met een KTM 450. Ikzelf rij met ne EXC-F 250 (280) en dat is dan nog eens lichter.Noppy schreef:Dat is tegenwoordig curbe weight, incl. brandstof.
Dat is toch geen gek gewicht??
Ik heb bij de mijne een 12.6-litertankje besteld van IMS.
Dat is dan wel weer het voordeel van de Suzi's; er is zat aftermarketspul voor te krijgen!
Aftermarket heb je voor ne KTM niet nodig,ze hebben alles zelf.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
pffff jongens...rustig, vorst is bijna uit de grond.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Hoe zit het met de ergonomie met een IMS tank. Als ik die amerikaanse fietsen zien met grote tank dan ziet het ziet het er nooit uit, laat staan dat ie zo slank blijft.
Af fabriek is die tank gewoon te klein voor enduro en off-road. Durf te wedden dat je er bij de OTR van Varsseveld niet een ronde mee overkomt. Kost zo'n IMS?
Af fabriek is die tank gewoon te klein voor enduro en off-road. Durf te wedden dat je er bij de OTR van Varsseveld niet een ronde mee overkomt. Kost zo'n IMS?
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
De tankdop blijft op gelijke hoogte zitten. De uitnutting tussen de framebuizen is beter. De standaard radiatorkappen blijven gemonteerd.
Totaal dan 12.7 liter.
Ik heb nu 2 uur kunnen rijden op 3.4 liter. Dus 1.7 liter per uur, maar op lichte ondergrond en een beetje diep zand.
Totaal dan 12.7 liter.
Ik heb nu 2 uur kunnen rijden op 3.4 liter. Dus 1.7 liter per uur, maar op lichte ondergrond en een beetje diep zand.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
De Husa tot in de 6e (persoonlijk record is weer verbeterd).Noppy schreef: Hij maakt in het terrein wheelies tot en met de 4e versnelling. Voelt heerlijk!
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
geweldig he zo'n husabeest
http://www.youtube.com/watch?v=a7AOUG_e ... r_embedded#!
Geef toe, dit ziet er toch veel appetijtelijker uit dan zo'n cleane Husa?
Geef toe, dit ziet er toch veel appetijtelijker uit dan zo'n cleane Husa?
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Nooit begrepen wat iemand aantrekkelijk vindt om door die natte drek te rijden?
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: do okt 09, 2008 22:15
Heerlijk!!Houten Klaas schreef:Nooit begrepen wat iemand aantrekkelijk vindt om door die natte drek te rijden?
Ik ben het volledig met Klaas eens.
Door het water en veel troep rijden krijg je alleen maar problemen aan je motor zoals extreme slijtage van de draaiende onderdelen en motorschade als de luchtfilter met water in aanraking komt.
Ik heb het in ieder geval nooit opgezocht om in de bagger te gaan rijden.
Door het water en veel troep rijden krijg je alleen maar problemen aan je motor zoals extreme slijtage van de draaiende onderdelen en motorschade als de luchtfilter met water in aanraking komt.
Ik heb het in ieder geval nooit opgezocht om in de bagger te gaan rijden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ach, stof is ook niet alles ...............Houten Klaas schreef:Nooit begrepen wat iemand aantrekkelijk vindt om door die natte drek te rijden?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Had ik maar wat om te rijden, ik neem zelfs genoegen met een Suzuki !
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Nehhh gewoon weer sparen
nooit begrepen waarom jij de katoom niet me hebt...