Husaberg ISDE 2009 ervaringen
Moderator: ghulst
een blauwe ktm!!!!! gefeliciteerd
Tsja, kogels zijn er om door kerken heen gejaagd te worden en geld hebben ze niet voor niets rond gemaakt, dus .................... vandaag de dikke Pippi- (of was het nou Heidi- ???) brommer opgehaald.Sjokske schreef:Ben sinds kort ook meer dan gemiddeld geïnteresseerd (binnenkort Sjøkske denk)
Wat mij betreft kan het gaan dooien, kan ik de schaatsen verwisselen met een broodje Husaburger
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gefeliciteerd Sjokske!Sjokske schreef:Tsja, kogels zijn er om door kerken heen gejaagd te worden en geld hebben ze niet voor niets rond gemaakt, dus .................... vandaag de dikke Pippi- (of was het nou Heidi- ???) brommer opgehaald.Sjokske schreef:Ben sinds kort ook meer dan gemiddeld geïnteresseerd (binnenkort Sjøkske denk)
Wat mij betreft kan het gaan dooien, kan ik de schaatsen verwisselen met een broodje Husaburger
Hoeveel cc's zijn het geworden?
Sjokske gaat altijd voor het zware ( is je ware )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Eind deze week nadat ze een beetje aangekleed is ............huskie schreef:Hmmm misschien eerst wat schone piccies maken
Ontmaagding duurt toch nog even vrees ik met grote vrezen, heb geen zin om er meteen al een pekelbakkie van te maken.
-
Gefeliciteerd,mooie broomer, ik zal geen geintjes maken.
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op wo jan 13, 2010 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ben blij dat ik niet de enige verstandige ben mooie fiets, veel plezier.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
D'r zullen vast nog opmerkingen volgen refererend aan haar geboorteland (en -fabriek)
Ik begrijp dat ik diep door het stof (liever zand eigenlijk) zal moeten en de behandeling zal krijgen van een oorlogsmisdadiger. Zal met hiervoor niet ver(Husa)bergen. en binnenkort Henk V.'s brommer in mijn onderschrift vervangen (misschien dan) door een ................. (blijf een overloper natuurlijk).
Maar de hoofdkleur is blauw gebleven
Gisterenavond toch maar even d'r eerste woordjes laten zeggen, en ik moet zeggen dat ik ondanks het feit dat ik in het begin nooit zo gecharmeerd was van injectie nu al bijna durf te zeggen dat het ontieglijk scherp op het gas reageert (en dan dat geluid uit die Akraprofiets , zelfs met dB-killer).
Ook in koude toestand niksnie inhouden of slikken zoals de carburateur-varianten met volle choke erop. Reallife ervaringen volgen hopelijk z.s.m.
Maar ze blijft een dikke kont hebben, van het weekend eens een mooi rood stringetje er omheen doen, kijken of dat scheelt.
Ik begrijp dat ik diep door het stof (liever zand eigenlijk) zal moeten en de behandeling zal krijgen van een oorlogsmisdadiger. Zal met hiervoor niet ver(Husa)bergen. en binnenkort Henk V.'s brommer in mijn onderschrift vervangen (misschien dan) door een ................. (blijf een overloper natuurlijk).
Maar de hoofdkleur is blauw gebleven
Gisterenavond toch maar even d'r eerste woordjes laten zeggen, en ik moet zeggen dat ik ondanks het feit dat ik in het begin nooit zo gecharmeerd was van injectie nu al bijna durf te zeggen dat het ontieglijk scherp op het gas reageert (en dan dat geluid uit die Akraprofiets , zelfs met dB-killer).
Ook in koude toestand niksnie inhouden of slikken zoals de carburateur-varianten met volle choke erop. Reallife ervaringen volgen hopelijk z.s.m.
Maar ze blijft een dikke kont hebben, van het weekend eens een mooi rood stringetje er omheen doen, kijken of dat scheelt.
Nog even een Trakmaster achterop gooien, framebeschermers erop, misschien nog een paar stuurverhogers en klaar is ............... Pippi
Laatst gewijzigd door Sjokske op zo feb 07, 2010 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Machtig ding, kriebeld donders
-
- Contacteer:
mooie brommert, gefeliciteerd met de aanwinst
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
GEWELDIG (eindelijk verstandig geworden )
Is inderdaad de koppeling daar.Noppy schreef:Sjok,
Weet jij waarom het tipje van je rempedaal niet meer inklapbaar is?
Het lijkt me nogal kwetsbaar daar zo naast de koppeling (is dat de koppeling?)
Het scharnierende remtipke heb eigenlijk al geen eeuwen meer gezien , bij de TM's lijmde ik altijd een RVS-geperforeerd (had de lijm lekker "grip") plaatje met 2k-lijm op het koppelingsdeksel (en trouwens ook op het ontstekingsdeksel t.p.v. het schakelpedaal) daar waar het rempedaal er tegenaan zou kunnen schuren.
Zal ook bij Pippi weer wel gaan gebeuren (behalve bij het schakelpedaal dan, komt niet echt in de buurt van het ontstekingsdeksel ).
Prachtige motor. Gefeliciteerd!!
Ik durf het bijna niet te vragen maarre mag ik even
O nee shit , ik kan nog niet
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Agge d'r klaar voor bent magda (of beter gezegd moetda, ik heb er veel voor over om jou van een Honda af te krijgen ) tuurluk.adje schreef:Ik durf het bijna niet te vragen maarre mag ik even
Bijna de hele bende is zaterdag op kraamvisite geweest (maar ja, jullie moesten weer aan een KTM sleutelen ).
Oh fuck, ik heb nu zelf ook een halve KTM
Mooi hoor, pfwiesiejat...
Je moet niet doen, je moet niet laten!