na een aantal offroad ritten wil ik volgend jaar eens een enduro proberen. ik het reglement van de knmv doorkijken. ik snap dat ik dan een band met minder profiel nodig ben, snif maar geeft niet. maar dat van die helm snap ik niet.
moet ik met de lijst van knmv naar de winkel om een helm uit te zoeken die daar op staat? en dan bij de eerste rit waar ik heen ga een jaarsticker laten plaatsen?
klinkt een beetje vreemd namelijk.
helm
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Nee hoor, als jij maar een goedgekeurde helm hebt met het 05 nummer, of elk goedgekeurd E nummer.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
En hou de helmenlijst in de gaten.
Hier moeten de importeurs de helmen aanmelden.
http://www.knmv.nl/default.asp?id=639
Hier moeten de importeurs de helmen aanmelden.
http://www.knmv.nl/default.asp?id=639
http://www.knmv.nl/uploads/Multimedia/K ... t_2010.pdf
en dan artikel 16.03 en 16.04
In de praktijk wordt er vooral bij de Kampioensrit op gelet maar zeker is zeker:
dus
een helm kopen die op de lijst staat
er (kan ook na de wedstijd, maar wel een beetje schoon) mee naar zo'n blauwe jas lopen en vragen om een sticker. Je moet dan een formulier invullen en krijgt een stickertje; is vier jaar geldig. Daarna helm weggooien.
en dan artikel 16.03 en 16.04
In de praktijk wordt er vooral bij de Kampioensrit op gelet maar zeker is zeker:
dus
een helm kopen die op de lijst staat
er (kan ook na de wedstijd, maar wel een beetje schoon) mee naar zo'n blauwe jas lopen en vragen om een sticker. Je moet dan een formulier invullen en krijgt een stickertje; is vier jaar geldig. Daarna helm weggooien.
ok bedankt. dacht het ook al zo te lezen. maar het leek me zo een onzin regel. een E goedgekeurde helm is een E goedgekeurde helm en vast beter gekeurd dan de knmv zelf kan.
rare regeltjes. maar laat ik me er maar niet druk om maken, ben toch wel aan een nieuwe helm toe .
rare regeltjes. maar laat ik me er maar niet druk om maken, ben toch wel aan een nieuwe helm toe .
De meeste gangbare helmen staan op de lijst van de KNMV.
En ook nog eens in alle prijsklassen
En ook nog eens in alle prijsklassen
hoe zit dat met tanken..
ik kom een rondje wel rond met mijn brommer maar ronde 2... ff naar de auto mag neit want dan wijk ik vande rpoute af?
is er ergens een plek waar je jerry can kan zetten? en moet deze echt van metaal zijn?
ik kom een rondje wel rond met mijn brommer maar ronde 2... ff naar de auto mag neit want dan wijk ik vande rpoute af?
is er ergens een plek waar je jerry can kan zetten? en moet deze echt van metaal zijn?
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
-
- Contacteer:
Ik neem aan voor een enduro? op de route zijn 2 plaatsen aangewezen als tankplaats. deze bevinden zich bij een tc.
Zorg ervoor dat je een mileumat onder je tankspullen hebt staan, heb je dit niet kunnen ze (knmv officials) je uit de wedstrijd halen.
Deze plekken staan aangegeven op de website van de organiserende club.
Je kan je ook aanmelden bij verschillende verenigingen die op de enduro aanwezig zijn.
Gewoon even een vraag hierover stellen op gastenboek enduro.nl.
Ondersteuningsteams vinden een stalen tank fijner. Althans bij Vorden wel.
Zorg ervoor dat je een mileumat onder je tankspullen hebt staan, heb je dit niet kunnen ze (knmv officials) je uit de wedstrijd halen.
Deze plekken staan aangegeven op de website van de organiserende club.
Je kan je ook aanmelden bij verschillende verenigingen die op de enduro aanwezig zijn.
Gewoon even een vraag hierover stellen op gastenboek enduro.nl.
Ondersteuningsteams vinden een stalen tank fijner. Althans bij Vorden wel.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl