Witte Acerbis tank (+- 18 Liter) voor XR600R

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
deed

Ik heb een Witte Acerbis tank (+- 18 Liter) op mijn XR600R en wil deze graag [b]ruilen[/b] tegen een originale tank voor diezelfde XR600R.
Tel . 0174-540972 graag na 18.00 uur
Gast

Ik heb ook zo'n grote tank net pas gemaakt voor op m'n XR400 (alleen andere beugeltjes voor/onder naar het frame.

Nu blijkt dat de dop van m'n XR400 niet zo goed past. Hij gaat *erg* zwaar erop en lekt dan nog.
Buitenmaat van schroefdraad van de tank is 65mm de "400" 64mm ook is de schroefdraad 18,5mm hoog tegen 22mm op de "400" en het lijkt dat de dop die diepte nodig heeft om af te sluiten tegen het rubber bovenin de dop.

Zou je me een plezier willen doen een jouw tankschroefdraad na meten en vertellen of je een gewone XR600 dop daarop hebt?

Op Ronnies onderdelen site (ook net gevonden via dit forum) krijg ik voor de XR400 en 600 dop hetzelfde onderdeelnummer?!?!?!?

Groetjes

Rwin
Gast

Anonymous schreef:Nu blijkt dat de dop van m'n XR400 niet zo goed past. Hij gaat *erg* zwaar erop en lekt dan nog.
Hoi Rwin,
heb zelf ook zo'n ding gehad. Past enkel een Acerbis-dop op, en die moet je er apart bij kopen. Gewoon te bestellen bij je dealer.
Groetjes,
Bart
Plaats reactie