3 hours extreme endurance Motorcycle race

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Contacteer:

Our club (Motofrënn Dudelange) will organize, on the 11.07.2010, the fourth edition of a 3 hours extreme endurance Motorcycle race . This event is unique in the Grand Duchy of Luxembourg and has, after its 2nd edition, already achieved a great level of success by the quotes of French, German, Belgian and Luxembourgish Pilots. And is, already now, well known as one of the toughest Races in the region. The selective layout of the 5 kilometres track comprises steep climbs and descents, Trial-like technical elements, rocky quarry tracks, crossing through water passages, including a "chicken-line" for the less technically versed Pilots. The 2009 version was won by Rene Dietrich, Erzberg finisher in front of Michael Vukcevic, pro Team Husqvarna.
Price money will be taken by the first 3 riders.
Inscription starts the 15.03.2010, e-mail to ced@pt.lu
Video of the 2009 edition:
http://web.me.com/ced300/bravenewlife/X-Treme_2010.html
Herr DRénérZéele

Erzberg voor "beginners"...!
Ziet er wel goed uit, maar mischien nog net te hoog gegrepen.... :oops:
EXC300
Jo VdB

Wel stom, al die organisaties in juli... (Maxi Free-Ride, Luxemburg, ...), want dan zijn toch velen met vakantie, waaronder ikzelf...

Helaas niet mogelijk voor mij - ik imitieer onze Nederlandse vrienden en ben met mijn sleurhut ertussenuit :D

Jo VdB
schildertje
Contacteer:

:shock: Geweldig :D zou zelf niet meedoen maar kijken zeker. wat een helden
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
pruus
Contacteer:

Vorig jaar had ik een startplaats maar was geblesseerd en zat met een kapotte motor. Dit jaar hoop ik mee te doen en wordt het zeker een van de hoogtepunten ( en bij mij automaties ook een van de dieptepunten ) van het jaar ! Zou fijn zijn als het niet samen moest vallen met de freeride......
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Bosje

Ziet er gaaf uit, jammer dat het een lange rit is van 3 uur en niet 2 sessies van anderhalf of 3 sessies van 3 uur. Voor de profs dan geen uitdaging maar voor de amateurs wel leuker.

Bosje gaat eens overleggen met de heren collega's :P
Allways replace the cheapest parts first :P
Bakkertjedeeg

pruus schreef:Vorig jaar had ik een startplaats maar was geblesseerd en zat met een kapotte motor. Dit jaar hoop ik mee te doen en wordt het zeker een van de hoogtepunten ( en bij mij automaties ook een van de dieptepunten ) van het jaar ! Zou fijn zijn als het niet samen moest vallen met de freeride......
Moest meteen aan je denken bij topic titel.. Echt iets voor jou..hahaha
Herr DRénérZéele

De Maxi Free-Ride lijkt me net een slaggie makkelijker, of vergis ik me nou?
En wanneer wordt die dit jaar precies gereden?
EXC300
Plaats reactie