Flitskasten in de bossen van staatsbosbeheer

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

RvD

Hee luitjes, kwam dit tegen, zie tekst hieronder en links naar de foto's:
(Ps, mooi spul om aan te steken, brand wel met wat benzine)

Boscamera voor Staatsbosbeheer:

Deze camera (met statief) wordt gecamoufleerd opgesteld. in deze camera + unit zit een accu die 12uur zonder stroom kan opereren, dit is eventueel uitbreidbaar t/m 1 week. Ook passend in dezelfde unit.

Deze boscamera wordt gebruikt voor controle op trikes, quads en crossmotoren die crossen in beschermd natuurgebied. Deze camera + unit zijn waterdicht en zijn dus afdoende beschermd tegen alle weersomstandigheden. Verder is de set zeer makkelijk en handzaam te bedienen, door vrijwel iedere gebruiker. De camera is voorzien van een zeer speciale zoomlens die t/m 800 meter haarscherp kan inzoomen. De camera is in eigen beheer ontwikkeld in onze werkplaats, tevens is een interne opname-unit geplaatst met een sd card van 8gb, eventueel uitbreidbaar. Tevens is de camera voorzien van een beeldscherm i.v.m. het inregelen van de afstand waar de camera op gericht moet zijn, dit is de eerste versie uit de camerareeks.

Binnenkort produceren wij een camera met het scherm en de kast geheel in plastic uitgevoerd, deze set is voor vele doeleinden of opsporingsmethoden geschikt .

http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/1g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/2g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/3g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/4g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/5g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/6g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/7g.JPG
http://www.deswartcamerabeveiliging.nl/ ... era/8g.JPG
Houten Klaas

hahaha tijd voor een radardetectie op je enduro.
klomp

dus een keer lekker neuken op de hei zit er ook niet meer in? :oops:
CrazyWezel
Contacteer:

klomp.. laat je einddemper toch met rust :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
gassen

Nog meer filmpjes op joetjoep ;)
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
pruus
Contacteer:

podverdikke, moet ik me nog opmaken voor ik ´t bos in rijd. Het moet niet gekker worden! Haha
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Sjokske

Nu nog iemand zien te schieten met een schone kentekenplaat :wink:
Uitgedokterd in Tilburg zo te zien, wist niet dat er hier in de buurt ook Stazi's aktief waren (hoewel ............... :oops: ).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
klomp

Sjokske schreef: Uitgedokterd in Tilburg zo te zien, wist niet dat er hier in de buurt ook Stazi's aktief waren (hoewel ............... :oops: ).
Zeker uitschot als wij worden in de gaten gehouden Sjoske, dat KAN je niet ontgaan zijn! :snipersmile:
melkboer marco

met een beetje moeite ook mee te nemen op de motor :D
lijkt me wel mooi voor thuis.
je kunt nooit weten wat je er eens mee doen kunt....
leuke camera i.p.v. koplamp de camera monteren en filmen
voor joetjoep.... :lol: :lol:
wr450f'05

De camera is het probleem niet zo volgens mij, alleen de accubak is nogal zwaar volgens mij.
CRF450X '08
melkboer marco

wr450f'05 schreef:De camera is het probleem niet zo volgens mij, alleen de accubak is nogal zwaar volgens mij.
daar kan ik zonder. :D
die kan ik wel laten staan, camera lijkt me leuk...
al is het maar om het gezicht van dienstdoend amtenaar te zien
als alleen de accubak er nog maar staat.....
JoeBaR

ik snap ook de bedoeling er niet helemaal van , kan dat ding door de modder op je kenteken plaat heen flitsen dan ?

of is het niet legaal om illegaal in het bos te rijden met een niet duidelijk zichtbare plaat ?? :lol:

ieke begrijp eg nietsj van he
4 strokes only !!
PR21

JoeBaR schreef:ik snap ook de bedoeling er niet helemaal van , kan dat ding door de modder op je kenteken plaat heen flitsen dan ?

of is het niet legaal om illegaal in het bos te rijden met een niet duidelijk zichtbare plaat ?? :lol:

ieke begrijp eg nietsj van he
Je moet natuurlijk wel met een schone plaat door het bos rijden.
Herr DRénérZéele

Ja, precies! Je moet natuurlijk wel een beetje éérlijk illegaal blijven!!!

Ze zitten natuurlijk al met die kloterige electrische brommertjes en dan kunnen ze ook je plaat nog niet zien. Daar is geen lol meer aan zo.
Dat is voor niemand leuk.
EXC300
Sjokske

Lijkt me wel leuk trouwens, om met een vuile plaat achtervolgd te worden door zo'n groene electrieker. Als je hem in de smiezen hebt nog een half uurtje doortrekken tot z'n accu leeg is (en als je dan merkt dat hij langzamer gaat zelf natuurlijk ook een beetje gaan inhouden ........ alleen net niet genoeg :lol: ).
RvD

Mooiste is nog om ze te laten naderen op een grindpad en vervolgens even flink het achterwiel te laten spinnen (beetje op de tank gaan zitten voor een nog beter resultaat).
Vooral aan te raden bij 4x4's van staatsbosbeheer of natuurmonumenten.
JoeBaR

ist misschien een idee om een emmertje sop met een spons naast de flitskast te zetten?

kan je je plaat even aflappen voor je op de foto gaat ..
4 strokes only !!
celsa
Contacteer:

:roll: :roll: Hoe krijgen we jullie toch op "het rechte" pad :roll: :roll:

Code Groen heeft nog werk :?
JoeBaR

rechte paden zijn vrij saai voor enduristen..
4 strokes only !!
celsa
Contacteer:

JoeBaR schreef:rechte paden zijn vrij saai voor enduristen..
das waar :lol: :lol: :lol:
adje

celsa schreef::roll: :roll: Hoe krijgen we jullie toch op "het rechte" pad :roll: :roll:

Code Groen heeft nog werk :?
:?
Laatst gewijzigd door adje op di dec 15, 2009 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Ad Ketelaars
Contacteer:

Ik weet niet of jullie die Cowboys zijn waar Codegroen het over heeft. Wat ik wel weet is dat we in deze buurt een echte sherrif hebben. Dat is het soort BOA waar Codegroen het over heeft :wink: Dan weet Adje genoeg :wink: Dan hebben we hier nog een BOA die aan de laatste Dakar deelgenomen heeft :roll: Dat is tevens het soort BOA die Codegroen zoekt. Adje weet dan weer genoeg :wink: . Dan hebben we ook nog een BOA die enduros rijdt. Die helpt Codegroen ook waar hij kan. Dan hebben we nog een BOA die een heel fanatieke off/allroadrijder is. Die hebben we gelukkig bij Codegroen al in de gelederen. Ik organiseerde laatst een offroadrit, waaraan zeker 6 politiemensen deelnamen. Waarvan er een ook zelf offroadevenementen organiseerd.
DAT SOORT BOA'S ZOEKT CODEGROEN :!:
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
schildertje
Contacteer:

:shock: tssssswat, moeten we nog zwaar in training blijven ook :lol:
Hier op de veluwe valt niets te rijden,geen legale paadjes, dus niets te controleren :cry: zelfs niet met een mooie gasgas 3-takt. :wink:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
Ad Ketelaars
Contacteer:

Het is bij het soort BOA die Codegroen bedoeld, niet nodig om in training te blijven. Tenzij je dwars over een of ander landgoed gaat raggen :oops: . Als ze samen met je gaan rijden, dan moet je meestal wel in training :wink:
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Sjokske

Ad Ketelaars schreef:Ik weet niet of jullie die Cowboys zijn waar Codegroen het over heeft. Wat ik wel weet is dat we in deze buurt een echte sherrif hebben. Dat is het soort BOA waar Codegroen het over heeft :wink: Dan weet Adje genoeg :wink: Dan hebben we hier nog een BOA die aan de laatste Dakar deelgenomen heeft :roll: Dat is tevens het soort BOA die Codegroen zoekt. Adje weet dan weer genoeg :wink: . Dan hebben we ook nog een BOA die enduros rijdt. Die helpt Codegroen ook waar hij kan. Dan hebben we nog een BOA die een heel fanatieke off/allroadrijder is. Die hebben we gelukkig bij Codegroen al in de gelederen. Ik organiseerde laatst een offroadrit, waaraan zeker 6 politiemensen deelnamen. Waarvan er een ook zelf offroadevenementen organiseerd.
DAT SOORT BOA'S ZOEKT CODEGROEN :!:
En dan nu effe serieus.
Wij zijn geen cowboys, slechts onkruidverdelgers die de bijna dichtgegroeide paden vrijhouden/-maken voor hulpdiensten voor het geval er iets gebeurd met wandelaars, mountainbikers, paardrijders etc.
Plaats reactie