Hoogerheide, 13 December
Moderator: ghulst
Pas maar op met zoiets organiseren.
Voordat je het weet heb je 1000 rijders
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
En er ligt daar bos genoeg, dus ............
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Zelfs dat is niet zo erg, ik heb netjes mijn meldingsplicht gedaan bij de gemeenteadje schreef:Pas maar op met zoiets organiseren.
Wel graag van te voren even aanmelden op MF zodat we weten waar we aan toe zijn
Er ligt hier idd erg veel bos. Helaas zitten er wat stukjes verhard tussen om van het ene stuk naar het andere te rijden, maar dat kan niet anders omdat we op openbare stukken rijden....Sjokske schreef:Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
Motorrijden begint bij Jasper74.nl
wil er best een keer gaan kijken, ken jij het daar? ga je erheen?Sjokske schreef:Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
KTM 300 EXC a world of joy
Gaat niet lukken , ben komend weekend oppasvader aangezien moeders een weekendje weg gaat met een stel vriendinnen (effe investeren, kan ik komend jaar weer véél weekendjes weg met de motor ).
Zal er wel vlakbij zijn, en ook op een berg (maar dan een witte, en op een snowboard, generale repetitie met dochterlief voor een week later in Frankrijk )
Zal er wel vlakbij zijn, en ook op een berg (maar dan een witte, en op een snowboard, generale repetitie met dochterlief voor een week later in Frankrijk )
goed bezig gijSjokske schreef:Gaat niet lukken , ben komend weekend oppasvader aangezien moeders een weekendje weg gaat met een stel vriendinnen (effe investeren, kan ik komend jaar weer véél weekendjes weg met de motor ).
wil binnenkort wel weer een rondje zoals met adje draaien, met ad zal nog wel even duren denk ik... Als jullie gaan en je komt een man tekort dan biedt ik me aan Altijd mooi, strakke rit was dat!
Wel eerst je nieuwe stickers plakken héRico schreef:wil er best een keer gaan kijken, ken jij het daar? ga je erheen?Sjokske schreef:Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
We trekken wel aan de bel ast zover is.Rico schreef:goed bezig gij
Als jullie gaan en je komt een man tekort dan biedt ik me aan Altijd mooi, strakke rit was dat!
Maar ak trug ben uit de sneeuw eerst nog eigenlijk effe de brommert omruilen voor een vers exemplaar (ze is tenslotte al weer bijna twee ).
-
Damn' toch maar eens vaker hier rond kijken of er nog wat te rijden valt...moet zondag met de vrouw en het peerd mee , lees graag volgende week hoe het is geweest !!
DIRT IS PLEASURE....on a 525.......
tof, zeer gewardeerdSjokske schreef:We trekken wel aan de bel ast zover is.Rico schreef:goed bezig gij
Als jullie gaan en je komt een man tekort dan biedt ik me aan Altijd mooi, strakke rit was dat!
Maar ak trug ben uit de sneeuw eerst nog eigenlijk effe de brommert omruilen voor een vers exemplaar (ze is tenslotte al weer bijna twee ).
jouw motor was toch net overgehaald? wat komt er voor terug?
Ik heb ook net een nieuwe ben wel blijven stinken maar 80 cc minder. Bevalt wel heel goed, rijdt lekker en alles nieuw bevalt ook héél goed.
veel plezier op de latten!
-
Toch maar eens even met de vrouw overlegd en blijkt nu dat het concours op zaterdag is !! Wat me dus de gelegenheid geeft om aanstaande zondag naar Hoogerheide te komen !!! Dus tot zondag !! Indien nog mogelijk......
DIRT IS PLEASURE....on a 525.......
-
Yeppers tot zondag, ik neem de skilatten mee
Fuck the system
Jullie staan er nog bij
Maar vanaf nu kan er NIET meer ingeschreven worden. We gaan met 31 man/vrouw rijden Dat is even genoeg voor dit proefrondje. Er komen mensen kijken van zowel de KNMV als de gemeente zodat het in 2010 een officiële rit kan worden
Maar vanaf nu kan er NIET meer ingeschreven worden. We gaan met 31 man/vrouw rijden Dat is even genoeg voor dit proefrondje. Er komen mensen kijken van zowel de KNMV als de gemeente zodat het in 2010 een officiële rit kan worden
-
- Contacteer:
ik denk ook dat je beter de MON kan hebben dan de knmv..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Heb vandaag de rit gereden en eerlijk gezegd, goed was het niet ze!
De rit was veel te kort(de moeite niet zelfs om moter van remorc te halen). ze spraken van 30 km amai. Maar ge moet wel em 2 keer rijden om aan de 30km te komen. De baantjes zelf waren alles behalve spectaculair ook al was het voor beginners. Ma weet het voor de volgende keer
ben beter dat ik zelf ier bij mij in de gebuurte rijd grts
De rit was veel te kort(de moeite niet zelfs om moter van remorc te halen). ze spraken van 30 km amai. Maar ge moet wel em 2 keer rijden om aan de 30km te komen. De baantjes zelf waren alles behalve spectaculair ook al was het voor beginners. Ma weet het voor de volgende keer
ben beter dat ik zelf ier bij mij in de gebuurte rijd grts
Een kok kan niet naar alle monden koken Het viel ons al op dat bovenstaande belg na een halve ronde in de kou het al opgaf en de rest van de deelnemers doorging.JoeBaR schreef:dankbare reactie , maar je hebt een wijze les geleerd lees ik ..
Zoals je HIER en ook HIER en zelfs HIER kan lezen zijn de meningen van mensen die het wél echt geprobeerd hebben toch wat anders. Ik denk ook dat Wr'ke de opzet van deze rit niet heeft begrepen. Hij was namelijk voor beginners én door de beperkte vergunning zaten we vast aan openbare wegen. Het was bedoeld om de deelnemers en de KNMV te laten zien wat er in dit gebied mogenlijk is. Dit alles was ruim van te voren bekend voor alle deelnemers.
Zoals te lezen is in de andere reacties heeft de andere 99% van de deelnemers het wel begrepen en daardoor kunnen we deze dag toch als erg gezellig en succesvol in de boeken zetten
WR'ke
Een kok kan niet naar alle monden koken
Hier heeft Orange74 toch wel een punt.
Zeker als hij aanhaalt dat het proef-versie was, ook dat het een beginners-rit zou zijn
Misschien als de vergunning er is kunnen de jongens stilletjes gaan uitbreiden en er in de toekomst een jaarlijkse offroad mee op het jaarkalender zetten.
Vergeet niet het is nodig dat er "toegestane"evenementen bij komen.
Er worden er al genoeg verboden.
Dus jongens, doe zo voort,...... Thanks
Een kok kan niet naar alle monden koken
Hier heeft Orange74 toch wel een punt.
Zeker als hij aanhaalt dat het proef-versie was, ook dat het een beginners-rit zou zijn
Misschien als de vergunning er is kunnen de jongens stilletjes gaan uitbreiden en er in de toekomst een jaarlijkse offroad mee op het jaarkalender zetten.
Vergeet niet het is nodig dat er "toegestane"evenementen bij komen.
Er worden er al genoeg verboden.
Dus jongens, doe zo voort,...... Thanks
Laatst gewijzigd door celsa op ma dec 14, 2009 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry ze jongens, ma blijf bij mijn standpunt!
Het was alles behalve goed.Als er geen deftig parkour kan uitgezet worden omdat er een gebrek is aan vergunningen begint men er beter niet aan. Ook al was het voor beginners en een proefrit het trok op niets. En het geen er word gezegt van, een kok kan niet naar alle monden koken.Is dus zever! Want als de kok er zo van het gedacht uit gaat moet hij gene kok worden en er zekers niet aan beginnen.En van de meningen die ik hinter heb gehoord. Was het totaal iets anders dan dat er op de forum word gesproken.(en dat zal je zelf ook wel gehoord hebben) En spreek dan niet van dat de rit 30 km is ma zij eerlijk en zegt 14km dan weet me teminste of het de moeite is dat men komt! En Orange74, het na een halve ronde al ophaf. Ge weet wel beter e ge et zelf nog staan praten tegen ons en de ronden dat we hebben gereden is dan duidelijk gezegt geweest tegen u dus kom zo niet af!
Heb mijn mening en kom er voor uit
grts WR'ke
Het was alles behalve goed.Als er geen deftig parkour kan uitgezet worden omdat er een gebrek is aan vergunningen begint men er beter niet aan. Ook al was het voor beginners en een proefrit het trok op niets. En het geen er word gezegt van, een kok kan niet naar alle monden koken.Is dus zever! Want als de kok er zo van het gedacht uit gaat moet hij gene kok worden en er zekers niet aan beginnen.En van de meningen die ik hinter heb gehoord. Was het totaal iets anders dan dat er op de forum word gesproken.(en dat zal je zelf ook wel gehoord hebben) En spreek dan niet van dat de rit 30 km is ma zij eerlijk en zegt 14km dan weet me teminste of het de moeite is dat men komt! En Orange74, het na een halve ronde al ophaf. Ge weet wel beter e ge et zelf nog staan praten tegen ons en de ronden dat we hebben gereden is dan duidelijk gezegt geweest tegen u dus kom zo niet af!
Heb mijn mening en kom er voor uit
grts WR'ke
-
- Contacteer:
nounou, dass negatief, kan me herinneren dat na jaren van klapzand, Havelte ook weer van nieuw moest beginnen. En dat viel ook niet mee. Maar dat er mensen zijn die mogelijkheden zien om iets nieuws op te starten is altijd te prijzen. Tuurlijk is zelf een dagje prutsen op de plek die je aanstaat veel leuker maar die ruimtes worden kleiner. Geef een organisator de ruimte om te ontwikkelen. Meestal loont dat.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Ik ben er ook geweest en heb 4 rondjes gedaan. heb ook Bert en zijn motor uit het gat getrokken en dacht al direct aiii. Maar door de adrenaline leek het eerst niet zo erg. De motor had het er beter vanaf gebracht.
Sterkte Bert.
De rit was...................... niet voldoende om als echte rit mee te gaan doen. ok het was een beginners rit maar eerlijk is eerlijk de afstand was maar de helft van op het forum vermeld en de moeilijkheids graad was erg laag. Er waren echt beginners maar die moeten niet hun eerste stappen doen in een rit. Volgens mij begin je met oefenen op weggetjes bij je in de buurt van langer naar meer en naar moeilijker en dan een ritje. Ik weet dat het voor veel mensen in Nederland en België moeilijk is om in je buurt wat te vinden maar ik moet eerlijk zeggen als ik van ver was gekomen had ik toch ook wel enigszins teleurgesteld geweest en hoewel ik ook af en toe als een knurft kan zijn ik zou het toch anders verwoord hebben als mijn halve landgenoot WR ke en zeker de termen gebruikt doen de zeer gemeende poging geen eerlijk oordeel aan. Ik ken de streek goed en betwijfel of er een rondje van 30 a 35 km te maken is met voldoende leuke en nog uitdagende paden. Dit zou lukken als defensie toe zou laten rond het vliegveld te rijden en de lokale tankbaan een dagje open stelt. Ben bang dat dat alleen dromen blijven.
Hulde voor een goed gemeende opzet maar er moeten nog bergen werk verzet worden om een echt leuke rit te maken.
greetz Futurist
Sterkte Bert.
De rit was...................... niet voldoende om als echte rit mee te gaan doen. ok het was een beginners rit maar eerlijk is eerlijk de afstand was maar de helft van op het forum vermeld en de moeilijkheids graad was erg laag. Er waren echt beginners maar die moeten niet hun eerste stappen doen in een rit. Volgens mij begin je met oefenen op weggetjes bij je in de buurt van langer naar meer en naar moeilijker en dan een ritje. Ik weet dat het voor veel mensen in Nederland en België moeilijk is om in je buurt wat te vinden maar ik moet eerlijk zeggen als ik van ver was gekomen had ik toch ook wel enigszins teleurgesteld geweest en hoewel ik ook af en toe als een knurft kan zijn ik zou het toch anders verwoord hebben als mijn halve landgenoot WR ke en zeker de termen gebruikt doen de zeer gemeende poging geen eerlijk oordeel aan. Ik ken de streek goed en betwijfel of er een rondje van 30 a 35 km te maken is met voldoende leuke en nog uitdagende paden. Dit zou lukken als defensie toe zou laten rond het vliegveld te rijden en de lokale tankbaan een dagje open stelt. Ben bang dat dat alleen dromen blijven.
Hulde voor een goed gemeende opzet maar er moeten nog bergen werk verzet worden om een echt leuke rit te maken.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Zo is dat!
Kritiek is welkom maar dient wel opbouwend te zijn.
(Dingen afzeiken kunnen we zelf al...)
Ben niet geweest maar misschien volgend jaar wél...
Succes Jasper en laat je niet uit het veld slaan, je initiatief is goed maar verdient "fine-tuning"...
Kritiek is welkom maar dient wel opbouwend te zijn.
(Dingen afzeiken kunnen we zelf al...)
Ben niet geweest maar misschien volgend jaar wél...
Succes Jasper en laat je niet uit het veld slaan, je initiatief is goed maar verdient "fine-tuning"...
Je moet niet doen, je moet niet laten!