http://www.nieuwsmotor.nl/2009/12/04/po ... l-crossen/
Tip:
Zorg dat je je tank niet te ver leeg rijdt !! De kans dat zij moeten stoppen vanwege een lege accu is groter (als ze tenminste bij kunnen houden).
Politie op elektrische motoren ?
Moderator: ghulst
"Drenthe noemt het niet gepast als het groene toezicht gepaard gaat met herrie en uitlaatgassen".
Vreemd dat ze nu pas die conclusie trekkenen, nu het ze uitkomt.
12 kW en max snelheid van 55 km/u
Lijkt me nogal een frustrerende bezigheid om daarmee een 530 EXC te moeten achtervolgen...
Betekent dit trouwens dat met elektro bikes het wel geaccepteerd wordt?
Trouwens, zijn deze dingen wel goedgekeurd voor de openbare weg???
Lijkt me nogal een frustrerende bezigheid om daarmee een 530 EXC te moeten achtervolgen...
Ben benieuwd wanneer die diepe sporen trekkende stinkende brandstofslurpende milieuvervuilende 4x4 's van de boswachters uit het bos verdwijnen.klomp schreef:"Drenthe noemt het niet gepast als het groene toezicht gepaard gaat met herrie en uitlaatgassen".
Of zouden ze die conclusie pas trekken als er een alternatief is voor dit huidige vervoersmiddel?
Toch stevig spul die 4x4's laatst kwam er 1 ongeveer een halve meter los van de grond op een knippenpad. Jammer voor hem dat het einde van het pad afgezet was met een boomstam.
-
- Contacteer:
ik heb t niet op die 2wielige rollators..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Tis natuurlijk het verrassingseffect, stilletjes staan ze ineens achter je, yeah right met zulke schreeuwende kleuren qua jack en helm!!!!!!
Toch zou ik stiekum wel zo'n elektrische bike willen om zondag smorgens mijn ATB parcours hier door bos/duin/strand af te raggen......
Toch zou ik stiekum wel zo'n elektrische bike willen om zondag smorgens mijn ATB parcours hier door bos/duin/strand af te raggen......
You're free to do as we tell you!
De Quantya's hebben een goedkeuring voor kenteken!!kwezel schreef:12 kW en max snelheid van 55 km/u
Ik vind het ongekend. Ik heb geschreven en gesproken met degeen die hiervoor verantwoordelijk is, en het enige dat de provincie kan verzinnen is bestrijden van onze hobby.
Als ze die 20.000 (ja, zo'n ding kost hetzelfde als een 530) nou besteed hadden aan mogelijkheden om legaal te kunnen rijden...
Zo slim zijn ze dus niet. Haha, ik kan ca 140 km per uur, en heb zo'n 80 km ruiterpad op mijn harde schijf. Ik wens ze veel succes.
Als ze die 20.000 (ja, zo'n ding kost hetzelfde als een 530) nou besteed hadden aan mogelijkheden om legaal te kunnen rijden...
Zo slim zijn ze dus niet. Haha, ik kan ca 140 km per uur, en heb zo'n 80 km ruiterpad op mijn harde schijf. Ik wens ze veel succes.
heet een agent op een electrische motor dan -ondanks zijn uniform- dan toch een stille?
-
Ik vind het een zeer goed plan, vooral in combi met het bericht dat piloten die de rust verstoorden door boven een natuurgebied te vliegen een boete hebben gekregen........
Vind het een schande dat de handhavers zo maar met enduro's door het bos scheuren en er boven vliegen met helicopters..
Beetje stinken, kapot rijden en herrie maken..
Schande!
Vind het een schande dat de handhavers zo maar met enduro's door het bos scheuren en er boven vliegen met helicopters..
Beetje stinken, kapot rijden en herrie maken..
Schande!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
jep, en n eend die n keer te veel kwaakt moet je ook huisarrest geven..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !