Nachtrit 2009 dd 5 december
Waar: B2250 Olen
Eten en drinken aan schappelijke prijzen,tuinterras,genoeg parkeergelegenheid,prachtig panorama op Albertkanaal,crosskledij toegelaten in de mate van het redelijke,sympathieke uitbaters (Mieke en Alain)
Tijden:
- vertrek 18h.
- 1 ste gedeelte/tussenstop halverwege in Wechelderzande omstreeks 20h30 (drank,soep en vrouwen)
- 2 de gedeelte/terug omstreeks 22h30.
Afstand: 135 km (80% onverhard) openbare (onverharde) wegen in de kempen,dus motor en papieren in orde.
Inschrijving: enkel leden en voorinschrijving.
info
nachtrit@endurogrensland.be
Nachtrit 2009
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Laatst gewijzigd door celsa op vr dec 11, 2009 21:22, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Hmmm... klinkt leuk
maar werk... 160km heen... dan de rit... en dan 160km terug.. hmm
maar mischien maar beter van niet voor de rest.. die Xeon lamp in m'n oude big strooit nog al VEEL licht
maar werk... 160km heen... dan de rit... en dan 160km terug.. hmm
maar mischien maar beter van niet voor de rest.. die Xeon lamp in m'n oude big strooit nog al VEEL licht
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
René, verwacht jij nog iets dan??
eb je je schoen klaar staan ?
Ik maak dat uit de buurt ben,
anders steekt zwarte piet mijn in de zak
....zal serieuze zak moeten zijn
eb je je schoen klaar staan ?
Ik maak dat uit de buurt ben,
anders steekt zwarte piet mijn in de zak
....zal serieuze zak moeten zijn
VROUWEN
IK ga der zijn met warme chocomel en frisdrank (biertjes voor de toeschouwers)!
IK ga der zijn met warme chocomel en frisdrank (biertjes voor de toeschouwers)!
Gaat super tof worden deze keer,
De gemaskerde man (Geert) kennende, speciale atracties
De gemaskerde man (Geert) kennende, speciale atracties
OPGEPAST!!!!
De datum voor de nachtrit is op VIJF December
En NIET op 3 December ik foutief had aangekondigd
Op 3 December is de Tripy info-avond!
Mijn verontschuldiging hiervoor
Mocht er iemand al ingeschreven hebben voor 3 December
en niet kan op 5 december, laat het mij maar weten, dan regel ik de terugstorting wel!
Sorry gasten, maar ik zie het nu pas!
De datum voor de nachtrit is op VIJF December
En NIET op 3 December ik foutief had aangekondigd
Op 3 December is de Tripy info-avond!
Mijn verontschuldiging hiervoor
Mocht er iemand al ingeschreven hebben voor 3 December
en niet kan op 5 december, laat het mij maar weten, dan regel ik de terugstorting wel!
Sorry gasten, maar ik zie het nu pas!
-
Is deze rit te doen met een 'zware' enduro op allroadbanden?
Tis de witte
Tis de witte
Tis de witte
Whaw, je bent goed in orde
jawel, Er zijn er zo nog!
Michael, let wel....het is enkel voor Grenslandleden
Whaw, je bent goed in orde
jawel, Er zijn er zo nog!
Michael, let wel....het is enkel voor Grenslandleden
Kenny, dat is toch geen probleem, we vinden wel ,iemand om met die KTM te rijden
Marcel, gisteren echt genoten van de nachtrit. Mooi uitgewerkt en goed te rijden. Er zaten wel enkele flinke blubber/waterpartijen in maar dat hoort er bij. Gelukkig heeft het maar 1 keer geregend Volgende keer zijn de mannen van Mol er weer bij.
Goed te rijdenKarel schreef:Marcel, gisteren echt genoten van de nachtrit. Mooi uitgewerkt en goed te rijden. Er zaten wel enkele flinke blubber/waterpartijen in maar dat hoort er bij. Gelukkig heeft het maar 1 keer geregend Volgende keer zijn de mannen van Mol er weer bij.
Ik dacht dat het de natste en moeilijkste "ALLERTIJDEN" was
Proficiat voor al die watekiekens die dat spel hebben uitgereden
Vooral de regen, al was het idd maar één keer regen, begon bij de start en het was nog bezig toen ik terug binnen kwam, was er te veel aan.
Ik heb mijn moto dan nog eens uit een plas moeten trekken, lag serieus onder water. Dan was de pret er een beetje af, ik was dus zelf op mijn kop na onder water gegaan. Maar wel veel plezier gemaakt.
Ik heb mijn moto dan nog eens uit een plas moeten trekken, lag serieus onder water. Dan was de pret er een beetje af, ik was dus zelf op mijn kop na onder water gegaan. Maar wel veel plezier gemaakt.
Me gusta la moto, me gustas tu.
-
Ik vond het een zalige rit maar ik vond wel de bepijling heel moeilijk
Rond 23.30 heb ik het opgegeven, nadat ik ergens in bos 2 keer dezelfde lus heb gereden (ik kwam telkens voorbij een bord van één of andere golfclub), en ik was bijna vertrokken voor een derde. Dus op die manier zou ik nog bezig zijn
Rond 23.30 heb ik het opgegeven, nadat ik ergens in bos 2 keer dezelfde lus heb gereden (ik kwam telkens voorbij een bord van één of andere golfclub), en ik was bijna vertrokken voor een derde. Dus op die manier zou ik nog bezig zijn
Michael,
Tja, soms vind je het volgende pijltje niet, wees gerust ze hingen er hoor!
Anders was er niemand aangekomen
Volgend jaar gaan we er NOG eens beter op letten, de gedachten lopen om het in combinatie met gps/track en/of Tripy te doen om verloren rijden te vermijden, De nachtrit mag geen zoektocht zijn, en iedereen moet zich in het donker zoveel mogelijk kunnen focussen op het parcours
Toch ook voor U proficiat om er aan te beginnen, ik vind het echt "straffe toebak"
Tja, soms vind je het volgende pijltje niet, wees gerust ze hingen er hoor!
Anders was er niemand aangekomen
Volgend jaar gaan we er NOG eens beter op letten, de gedachten lopen om het in combinatie met gps/track en/of Tripy te doen om verloren rijden te vermijden, De nachtrit mag geen zoektocht zijn, en iedereen moet zich in het donker zoveel mogelijk kunnen focussen op het parcours
Toch ook voor U proficiat om er aan te beginnen, ik vind het echt "straffe toebak"
Ik heb ooit eens meegereden samen met Ad Ketelaars in 2001 of 2002 en toen regende het ook de hele dag en avond/nacht.celsa schreef:Goed te rijdenKarel schreef:Marcel, gisteren echt genoten van de nachtrit. Mooi uitgewerkt en goed te rijden. Er zaten wel enkele flinke blubber/waterpartijen in maar dat hoort er bij. Gelukkig heeft het maar 1 keer geregend Volgende keer zijn de mannen van Mol er weer bij.
Ik dacht dat het de natste en moeilijkste "ALLERTIJDEN" was
Proficiat voor al die watekiekens die dat spel hebben uitgereden
Wat een blubberpoel was het toen ook zeg.
We waren wel ruim op tijd weer terug bij het hegse stalleke.( de hele route netjes gevolgd )
Ik heb toen al gezegd dat ik het nooit meer zou doen en daar heb ik me ook aan gehouden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Nog even geduld Luc, de foto's en Clips moeten nog binnenkomen.luc boxer schreef:Waar zijn de foto's
" don't worry "
Een paar sfeerbeelden van de nachtrit 2009
Het secretariaat word in gereedheid gebracht!
De gemaskerde man heeft het woord
Gezelligheid aan de tussenstop met warme chocco en .....bij kampvuur
Tijdopname aan de tussenstop
Patrick, de eindwinnaar word gefeliciteerd
En dat er achteraf gefeest werd
De gemaskerde stuurt iedereen naar huis
Einde nachtrit 2009
Er waren 69 inschrijvingen, 51 haalde de aankomst, 8 haalde het niet helemaal, 10 stuurde hun kat om verschillende reden
Een volleig verslag krijg je eerst in ons blad " Terugslag editie December "
Het secretariaat word in gereedheid gebracht!
De gemaskerde man heeft het woord
Gezelligheid aan de tussenstop met warme chocco en .....bij kampvuur
Tijdopname aan de tussenstop
Patrick, de eindwinnaar word gefeliciteerd
En dat er achteraf gefeest werd
De gemaskerde stuurt iedereen naar huis
Einde nachtrit 2009
Er waren 69 inschrijvingen, 51 haalde de aankomst, 8 haalde het niet helemaal, 10 stuurde hun kat om verschillende reden
Een volleig verslag krijg je eerst in ons blad " Terugslag editie December "