KTM EXC 200
Moderator: ghulst
HUSKIE!!!!!!
Orange, jij bent een belg, want in nl zijn ze niet te koop.
En je bent ook niet zwaar? Want anders zou ik voor een 250 gaan.
Als je een nederlander bent, dan baal ik. Ik wil de enige in nl zijn die een 200 rijdt
Als je een nederlander bent, dan baal ik. Ik wil de enige in nl zijn die een 200 rijdt

Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Helaashuskie schreef: Als je een nederlander bent, dan baal ik. Ik wil de enige in nl zijn die een 200 rijdt
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=7759.0
Dat zal dus niet lukken. Ik heb sinds februari een 2009 model nadat ik de 2007 200 exc ingeruild had.huskie schreef:Orange, jij bent een belg, want in nl zijn ze niet te koop.
De fiets bevalt uiteraard prima en doet niets onder voor de dikke viertakten. Het komt zelfs vaak voor dat ik op een maisland zelfs sneller ben. Heb dan wel een korte gearing (13/48) en een FMF uitlaat erop zitten, maar de top zit dan nog op dik 110 km.
Ik ben gewoon NLhuskie schreef:Orange, jij bent een belg, want in nl zijn ze niet te koop.

Motorrijden begint bij Jasper74.nl
Even updaten : de mijne heeft nu een complete HGS uitlaat en v-force 3 membraam bij een 14 - 50 vertandingJOPAT schreef:Dat zal dus niet lukken. Ik heb sinds februari een 2009 model nadat ik de 2007 200 exc ingeruild had.huskie schreef:Orange, jij bent een belg, want in nl zijn ze niet te koop.
De fiets bevalt uiteraard prima en doet niets onder voor de dikke viertakten. Het komt zelfs vaak voor dat ik op een maisland zelfs sneller ben. Heb dan wel een korte gearing (13/48) en een FMF uitlaat erop zitten, maar de top zit dan nog op dik 110 km.

Een 450 4t zal ongeveer hetzelfde vermogen hebben, maar met het lage gewicht is de 200 veel makkelijker te rijden.
Motorrijden begint bij Jasper74.nl