Geplaatst: Ma aug 24, 2009 20:11 Onderwerp: Handel 25-10-09
--------------------------------------------------------------------------------
Op 't Noppen forum ritje voor reisenduro's.
Film(pje) ziet er goed uit
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=10222
Laatst aangepast door Frans van Roosmalen op Do okt 29, 2009 17:55, in totaal 2 keer bewerkt
NOPPERSSSSSS,
Ik ben er gaan rijden omdat het niet echt heel erg ver uit de buurt voor mij is, uurtje rijden. Het weer zag er niet best uit evenals de voorspellingen. 's Morgens nat en mistig maar zonder regen nog net op tijd in Diest aangeland. Helaas voor de organisatie had een hele groep afgemeld (waarschijnlijk vanwege het weer, watjes) ( de thuisblijvers hebben weer eens ongelijk gekregen) Een lekker broodje vooraf en enige uitleg ook van de "leen" tripy en er kon vertrokken worden.
Omdat ik pas vrijdag had aangemeld en alleen was moest ik maar zelf kijken bij welke groep ik aan wilde sluiten. Er was een snelle groep en een gemiddelde groep, toevallig ook Nederlanders. De snelle groep waren allemaal dikke KTM's die er ruig en snel uitzagen. Maar bij de gemiddelde groep aangesloten en voort met de geit. Het route lezen met de tripy ging echt ongelooflijk gemakkelijk. Ik heb natuurlijk wel al ervaring hiermee door het rijden van de OER.
Mooie wegen met af en toe een stukje verhard, en af en toe een beetje moeilijk/verraderlijk door het nat op gras en klei. De regen was precies goed, af en toe vettig maar niet zeiknat en zeker geen stof. Niet al te technische redelijk snelle wegen door mooi afwisselend landschap. Mijn groepje gaat niet echt snel maar goed genoeg voor fun te hebben. ALS ENIGE BIG heb ik in ieder geval de eer hoog gehouden. Later op de dag gewisseld en heb ik voor gereden met als gevolg dat ik zo de snelle groep op de hielen zat, echte fun en off road zoals ik het het leukste vind lekker driftend uit de bochten de snelle paden op en lanen in. Echt het overwegen waard om volgend jaar als forum naar toe te gaan vooral de voorjaars editie is langer en mooier met nog meer off road volgens endurofun.
Kijk ook eens op het internet voor hun programma wat ook binnenkort wordt uitgebrijd met een 2 daagse en voor volgende zomer een 7/8 daagse hoge toppen Pyreneën tour.
Ik heb in ieder geval al ingeschreven voor de week off road Kreta voor oktober volgend jaar.
Het filmpje is niet zo erg lang dus waag er die 5 minuten aan.
greetz Futurist
http://www.youtube.com/watch?v=M6u1qKOwGHY
Ps in het filmpje zitten ook de foto's en daar staat een Big op die een GS opjaagt met vreemde gevolgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
endurofun 24/10-2009
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ziet er goed uit Cor.
toch goed dat er weer een biggetje bij was

toch goed dat er weer een biggetje bij was

DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Helaas heb ik deze rit niet kunnen rijden door een blessure maar ik kan zeker Kretamoto aanraden.
Ben dit jaar meegeweest en een zeer goede organisatie, prachtig landschap en zeer goed uitgezette ritten.
Denk dat ik volgend jaar ook weer meega.
Ben dit jaar meegeweest en een zeer goede organisatie, prachtig landschap en zeer goed uitgezette ritten.
Denk dat ik volgend jaar ook weer meega.
-
- Contacteer:
en u bent? 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Mijn naam is Gert.
Heb niks te maken met de organisatie van Endurofun of Kretamoto enkel dat ik zeer tevreden ben van deze reis. als je dat bedoelt
Als je een goed verslag wilt kan je op pvdk files www.pvdk.be een verslag vinden van de voorbije 2 jaar.
Met deze site heb ik ook niks te maken
Heb niks te maken met de organisatie van Endurofun of Kretamoto enkel dat ik zeer tevreden ben van deze reis. als je dat bedoelt

Als je een goed verslag wilt kan je op pvdk files www.pvdk.be een verslag vinden van de voorbije 2 jaar.
Met deze site heb ik ook niks te maken