Al enige tijd op zoek naar een tweedehands enduro kwam ik in contact
gasgas wim oerlemans.Hij had nog één frisse 450 staan en zodra ik tijd had ben ik in mijn auto gestapt en 120km gereden om het fietsje te aanschouwen.vriendelijk ontvangen door een meisje van de receptie
maakte ik kenbaar dat ik belangstelling had in die motor.
Meisje gaat weg...komt terug,en zegt dat de heren helaas geen tijd hadden.
ja maar....ik wil toch een motor kopen???
Poort gaat open...motor naar buiten....poort weer dicht.
Daar sta ik dan met het meisje van de receptie.
Tja dhr oerlemans als u geen motor wil verkopen hoeft dat voor mij natuurlijk ook niet...succes verder.
Gasgas????voor mij nooit meer.
Oja die motor was ook niet bepaald fris hoor...
afgedankt
Moderator: ghulst
Zeker een rare manier van zakendoen, maar om dan gelijk het hele merk af te schrijven ... Er is vast een goede reden voor.
Als je een naderend faillissement om handen hebt, dan is de klant echt het laatste wel waar je aan denkt!
Motoport Vianen is ook al failliet gegegaan.
Had Oerlemans er niet ook een autogaragebedrijf bij? Dan gaat 't extra hard...
P.S. Brouwer in zwartebroek heeft nog een nieuwe overjarige GasGas 450 staan, ik meen uit 2006. Ging weg voor weinig. Maar voor onderdelen moet je dan tóch weer terug naar die gezellige Oerlemans...
Motoport Vianen is ook al failliet gegegaan.
Had Oerlemans er niet ook een autogaragebedrijf bij? Dan gaat 't extra hard...
P.S. Brouwer in zwartebroek heeft nog een nieuwe overjarige GasGas 450 staan, ik meen uit 2006. Ging weg voor weinig. Maar voor onderdelen moet je dan tóch weer terug naar die gezellige Oerlemans...
Het is vervelend, maar wat maakt het uit er zijn nog zat andere mensen die jou graag een motor van een ander merk willen verkopen hoorpetertje schreef:Al enige tijd op zoek naar een tweedehands enduro kwam ik in contact
gasgas wim oerlemans.Hij had nog één frisse 450 staan en zodra ik tijd had ben ik in mijn auto gestapt en 120km gereden om het fietsje te aanschouwen.vriendelijk ontvangen door een meisje van de receptie
maakte ik kenbaar dat ik belangstelling had in die motor.
Meisje gaat weg...komt terug,en zegt dat de heren helaas geen tijd hadden.
ja maar....ik wil toch een motor kopen???
Poort gaat open...motor naar buiten....poort weer dicht.
Daar sta ik dan met het meisje van de receptie.
Tja dhr oerlemans als u geen motor wil verkopen hoeft dat voor mij natuurlijk ook niet...succes verder.
Gasgas????voor mij nooit meer.
Oja die motor was ook niet bepaald fris hoor...
CRF450X '08
Ik heb nog een mooie enduro te koop , een echte HONDA CRF450
Kijk maar eens op deze link :
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... highlight=
Kijk maar eens op deze link :
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... highlight=
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
als je met een gaasgaas afhankelijk bent van zo'n oetlul, zou ik ook voor een ander merk gaan.
Om GG nu gelijk af te schrijven als merk
Ik sta wel een beetje te kijken van het verhaal. Het is namelijk niet de service die ik (en ik denk vele anderen met mij) gewend ben van Wim Oerlemans. Ik praat het niet goed, maar misschien een samenloop van omstandigheden
Ik sta wel een beetje te kijken van het verhaal. Het is namelijk niet de service die ik (en ik denk vele anderen met mij) gewend ben van Wim Oerlemans. Ik praat het niet goed, maar misschien een samenloop van omstandigheden
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
En om meteen de dealer in verband te brengen met een faillissement gaat mij veels te ver. Zolang het geen werkelijkheid is, vindt ik het niet chic Noppy. Of lees ik het verkeerd.
Ondanks dat ik zelf mijn onderhoud en reparaties uitvoer
vind ik het erg belangrijk dat er een goede dealer achter je staat
voor onderdelen levering en feedback bij problemen.
En aangezien er bij gasgas weinig keus is heb ik er natuurlijk niet
veel zin meer in met dit merk in zee te gaan.
En over de de manier van werken aldaar kan ik alleen maar zeggen....
een moment opname of niet,zo kun je een klant niet behandelen.
En Adje...je crf is een plaatje maar helaas voor mij een beetje te duur.
vind ik het erg belangrijk dat er een goede dealer achter je staat
voor onderdelen levering en feedback bij problemen.
En aangezien er bij gasgas weinig keus is heb ik er natuurlijk niet
veel zin meer in met dit merk in zee te gaan.
En over de de manier van werken aldaar kan ik alleen maar zeggen....
een moment opname of niet,zo kun je een klant niet behandelen.
En Adje...je crf is een plaatje maar helaas voor mij een beetje te duur.
Sorry Klaas,Houten Klaas schreef:En om meteen de dealer in verband te brengen met een faillissement gaat mij veels te ver. Zolang het geen werkelijkheid is, vindt ik het niet chic Noppy. Of lees ik het verkeerd.
Misschien een beetje hard oordeel. Maar als er ruzie wordt gemaakt dan gaat het vaak over centen.
Het botert momenteel niet tussen Oerlemans en GasGas. En er is een nieuwe importeur voor de Benelux tussengeschoven, een Belg.
En Oerlemans heeft er toch zoveel tijd ingestoken om de fabiek te helpen de injectie van de 450 goed te krijgen.
En ineens wordt de 'Dakar-versie' niet meer gemaakt door Oerlemans; hij stopt er mee.
En vorige week ineens een persbericht dat GasGas zelf de productie van de Dakar-versie ter hand neemt. Zie hun website.
Geef toe, het rommelt daar momenteel wel heel erg...
Ik ken Wim een beetje, maar hij heeft het erg druk en veel aan zijn hoofd, maar dat hij klanten laat staan is me wel vreemd.
Meisje aan de receptie is waarschijnlijk zijn dochter, tenminste tijdje terug nog wel.
Meisje aan de receptie is waarschijnlijk zijn dochter, tenminste tijdje terug nog wel.
Klomp, wat heeft Wim Oerlemans jou aangedaan, dat je hem een oetlul moet noemen?klomp schreef:als je met een gaasgaas afhankelijk bent van zo'n oetlul, zou ik ook voor een ander merk gaan.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Boterde..., liefde is over, maar voor zijn klanten die een GG hebben blijft hij support geven (althans mij toegezegd en tot nu toe nagekomen).Noppy schreef: Het botert momenteel niet tussen Oerlemans en GasGas.
Rommelde, Wim schakelt over naar het merk Beta (als dealer) en als daar net zo veel passie in gaat als bij het GG verhaal, dan zullen er over een paar jaar veel Beta's rijden in Nederland.Noppy schreef:
Geef toe, het rommelt daar momenteel wel heel erg...
Maar 'back on topic';
Petertje, wat betreft feedback en levering van onderdelen, daar zijn mijn ervaringen met Oerlemans nou juist goed mee. Hoe je behandeld bent had zeker anders gekund, maar iedereen pist wel eens naast de pot (ik ook ).
Off topic; ik heb geen aandelen GG, geen aandelen Oerlemans en geen familie van O en moet er ook gewoon voor betalen.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
mij niks, maar ik ga ervan uit dat het verhaal klopt. en in dat geval kan ik hem geen meneer noemen.huskie schreef:Klomp, wat heeft Wim Oerlemans jou aangedaan, dat je hem een oetlul moet noemen?klomp schreef:als je met een gaasgaas afhankelijk bent van zo'n oetlul, zou ik ook voor een ander merk gaan.
het ging er nl om dat Petertje het merk daarom afschreef, wat ik me levendig kan voorstellen.
Er staat in Zwartebroek ook nog een nieuwe overjarige Beta zonder injectie. Heeft volgens mij het oude KTM 525-blok. Tegenwoordig hebben ze injectie...
Laatst gewijzigd door Noppy op do okt 01, 2009 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanaf 2010 eigen Beta-blok(kers)Noppy schreef:Er staat in Zwartebroek ook nog een nieuwe overjarige Beta met injectie. Heeft volgens mij het oude KTM 525-blok. Tegenwoordig hebben ze injectie...
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
De negatieve verhalen over Oerlemans kan ik niet onderschrijven.
Het verhaal over de autogarage is een lulverhaal, is van zijn broer en dat loopt prima!
GasGas heeft Oerlemans een loer gedraaid en niet anders.
Oerlemans heeft de zaken altijd netjes opgelost, op eigen kosten, dus geen backup van de fabriek (DAAR ging het om) van daar dat ze geen import meer hebben.
Van failissement is geen sprake Waar hebben jullie het over!
Ik rijdt al 3 jaar Enduro's en offroad ritten zonder problemen met mijn GG 4-takt, op olie verversen na geen noemenswaardig onderhoud nodig geweest.
En ook ik heb geen aandelen bij Offroadshop Oerlemans.
Ik denk dat "Petertje" een slechte dag heeft getroffen oid.
Het verhaal over de autogarage is een lulverhaal, is van zijn broer en dat loopt prima!
GasGas heeft Oerlemans een loer gedraaid en niet anders.
Oerlemans heeft de zaken altijd netjes opgelost, op eigen kosten, dus geen backup van de fabriek (DAAR ging het om) van daar dat ze geen import meer hebben.
Van failissement is geen sprake Waar hebben jullie het over!
Ik rijdt al 3 jaar Enduro's en offroad ritten zonder problemen met mijn GG 4-takt, op olie verversen na geen noemenswaardig onderhoud nodig geweest.
En ook ik heb geen aandelen bij Offroadshop Oerlemans.
Ik denk dat "Petertje" een slechte dag heeft getroffen oid.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Slechte dag of niet....het is een ktm 525 geworden.
Hem gelijk in Eersel uitgeprobeerd en hij bevalt prima.
Was geen geweldig offroad ritje maar heb mij lekker geamuseerd op de crossbanen. :
Moet nog wat aan de vering sleutelen en stuurverhogers monteren maar voelde mij gelijk thuis op het motortje.
En goede ktm dealers zijn wat makkelijker te vinden.
Hem gelijk in Eersel uitgeprobeerd en hij bevalt prima.
Was geen geweldig offroad ritje maar heb mij lekker geamuseerd op de crossbanen. :
Moet nog wat aan de vering sleutelen en stuurverhogers monteren maar voelde mij gelijk thuis op het motortje.
En goede ktm dealers zijn wat makkelijker te vinden.
Hela, wat hoor(lees) ik? ....KTM? Proficiat hoor!
Wat nu met die Honda??
Wat nu met die Honda??
Mijn maten rijden nog steeds voor Oerlemans en als je die verhalen hoort, niets dan lof over Wim. Service goed etc........schildertje schreef:De negatieve verhalen over Oerlemans kan ik niet onderschrijven.
Het verhaal over de autogarage is een lulverhaal, is van zijn broer en dat loopt prima!
GasGas heeft Oerlemans een loer gedraaid en niet anders.
Oerlemans heeft de zaken altijd netjes opgelost, op eigen kosten, dus geen backup van de fabriek (DAAR ging het om) van daar dat ze geen import meer hebben.
Van failissement is geen sprake Waar hebben jullie het over!
Ik rijdt al 3 jaar Enduro's en offroad ritten zonder problemen met mijn GG 4-takt, op olie verversen na geen noemenswaardig onderhoud nodig geweest.
En ook ik heb geen aandelen bij Offroadshop Oerlemans.
Ik denk dat "Petertje" een slechte dag heeft getroffen oid.
Één negatief verhaal en je wordt afgebroken!!!
Failliet zeker niet en ondanks de tegenslag met GG gaat Wim door met andere merken te servicen. Zelfs HM Honda is er welkom.....
Mijn ervaringen met Gas Gas en met Wim Oerlemans zijn uitstekend , hij staat er altijd klaar voor , ik heb naast de Gas Gas Desert ook een Gas Gas Raga 300 trial motor en ben over beide goed tevreden.
Ik doe het onderhoud zelf , onderdeeltje nodig , even Wim bellen en de volgende dag al in huis , ook nu hij geen importeur meer is staat hij toch voor 100 % achter het merk en laat zijn klanten absoluut niet in de kou staan.
Ik doe het onderhoud zelf , onderdeeltje nodig , even Wim bellen en de volgende dag al in huis , ook nu hij geen importeur meer is staat hij toch voor 100 % achter het merk en laat zijn klanten absoluut niet in de kou staan.
Woestijn is fijn !!!