Beste noppers,
In het najaar wil ik een weekend noord-frankrijk plannen om enduro te gaan rijden. Weet iemand gebieden waar je, eventueel tegen betaling, kan rijden? Dit onderwerp zal vast wel eens besproken zijn in dit forum maar ik heb geen zin om te zoeken.
Groet,
Skup
noord-frankrijk
Moderator: ghulst
Maar Huskie, ik heb gezocht.....en niks kunnen vinden. Kom op, er moet toch iemand het lichtje kunnen zijn in deze duisternis?
Skuppie,
Probeer dit ééns biettlot.ree@swing.be
Van horen zeggen een gids die in de ardennen de weg weet.
Misschien ook noord frankrijk?
laat het verloop even weten?
Probeer dit ééns biettlot.ree@swing.be
Van horen zeggen een gids die in de ardennen de weg weet.
Misschien ook noord frankrijk?
laat het verloop even weten?
Of kijk eens op http://go.to/offroad_trips Let op het liggende streepje
Het zijn in Frankrijk wel ritten voor geoefende roadbookrijders. 20 september is het voor dit jaar weer afgelopen i.v.m de opening van de jacht. Er kan daarna nog wel door de week gereden worden.
Het zijn in Frankrijk wel ritten voor geoefende roadbookrijders. 20 september is het voor dit jaar weer afgelopen i.v.m de opening van de jacht. Er kan daarna nog wel door de week gereden worden.
http://members.home.nl/enduro/links/endurolinks.htm kijk maar eens onder de rubriek: trainingen, reizen en reisverhalen. O.a. ap Wagenaar, Laurent Malosse, Ad Ketelaars en nog een paar andere bestemmingen
Keer op keer blijkt dat er mensen zijn die de weelde niet kunnen verdragen dat ze de beschikking hebben over roadbooks van anderen.
Ook zijn er mensen die deze roadbooks aan de man proberen te brengen om hier financieel beter van te worden. Hierbij voorbijgaande aan de vele uren werk dat een roadbook maken met zich mee brengt. Roadbookritten in Noord-Frankrijk waar mijn naam onder staat zijn uitsluitend via mij te boeken. Wil je er tenminste van uitgaan dat je een goed onderhouden roadbook krijgt. Deze roadbooks worden constant up-to-date gehouden. Bij een andere aanbieder is dit niet het geval en kun je voor zeer onaangename verrassingen van allerlei aard komen te staan.
Kanttekeningen van rijders die mijn routes in Frankrijk (onder natte omstandigheden) te zwaar vonden, behoren nu ook tot het verleden. Afgelopen maanden zijn er andere routes uitgezet die ook voor de doorsnee offroadrijder goed te berijden zijn.
Voor informatie: offroad_trips@hotmail.com (let op het liggende streepje)
Ook zijn er mensen die deze roadbooks aan de man proberen te brengen om hier financieel beter van te worden. Hierbij voorbijgaande aan de vele uren werk dat een roadbook maken met zich mee brengt. Roadbookritten in Noord-Frankrijk waar mijn naam onder staat zijn uitsluitend via mij te boeken. Wil je er tenminste van uitgaan dat je een goed onderhouden roadbook krijgt. Deze roadbooks worden constant up-to-date gehouden. Bij een andere aanbieder is dit niet het geval en kun je voor zeer onaangename verrassingen van allerlei aard komen te staan.
Kanttekeningen van rijders die mijn routes in Frankrijk (onder natte omstandigheden) te zwaar vonden, behoren nu ook tot het verleden. Afgelopen maanden zijn er andere routes uitgezet die ook voor de doorsnee offroadrijder goed te berijden zijn.
Voor informatie: offroad_trips@hotmail.com (let op het liggende streepje)
Ad, is jouw reaktie naar aanleiding van mijn verwijzing naar enkele links? Mail me eventueel even, als ik er een link uit moet knallen. Ik ben het met jouw uitgangspunt nl. helemaal eens. Aleen is het al weer lang geleden dat ik op een vage site kopietjes van een roadbook aantrof.
Mijn bericht flapte ik er even tussendoor, wat misschien wat verwarring op kan leveren m.b.t tot jou bericht . Henk, je initiatieven kan ik alleen maar toejuichen. Prachtig toch dat er enkele mensen in Nederland zijn die de liefhebber van de nodige informatie voorzien of het mogelijk maken om de nodige informatie van het web af te lezen. Het kost meestal bergen tijd en moeite. Het liefst zou ik ze op dit forum nog eens allemaal noemen maar het risico is dan groot dat ik iemand vergeet.