Hallo Mensen,
Het probleem van mijn GPS is nu opgelost en ik heb alweer een nieuwe vraag. Ik heb van Leovince een compleet uitlaatsysteem besteld. Daardoor schijn ik zomaar een PK of 7 erbij te krijgen maarrrr ik wil weten of ik nu een ander sproeierbezetting moet gebruiken? Ik wil natuurlijk niet dat de motor veel te arm of te rijk gaat lopen...
Wie kan me tips geven over dit probleem
Groet Sander
sproeierbezetting veranderen bij sportuitlaatsysteem XR650??
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: di jan 10, 2006 19:55
- Locatie: Utrecht
De weledelafgelikte boterham
7pk vind ik erg optimistisch maar hij zal er zeker beter door lopen.
In principe hoef je niks te veranderen maar je kunt nog meer rendement
uit je uitlaat halen door je luchtfilter en carb aan te passen.
Is je luchtfilter al aangepast want orgineel zitten er restrictors in.
Mijn luchtfilterdeksel is ook aangepast en samen met de edelbrock
carb,hrc kit en akra uitlaat leverd dat wel wat op.
In principe hoef je niks te veranderen maar je kunt nog meer rendement
uit je uitlaat halen door je luchtfilter en carb aan te passen.
Is je luchtfilter al aangepast want orgineel zitten er restrictors in.
Mijn luchtfilterdeksel is ook aangepast en samen met de edelbrock
carb,hrc kit en akra uitlaat leverd dat wel wat op.
Ik heb net m'n Akra eraf gegooid om op vakantie met de originele uitlaat (HRC insert) te gaan rijden. Toch eens testen of de berichten kloppen dat de HRC insert bijna niet te verslaan is... Geluid is gelukkig wat minder hard, vermogen durf ik weinig van te zeggen na een kwartiertje. Misschien bovenin wat minder.
Ps.: Waarschijnlijk reed jij ook al met de HRC insert, die is volgens mij in NL standaard uitgeleverd.
Ps.: Waarschijnlijk reed jij ook al met de HRC insert, die is volgens mij in NL standaard uitgeleverd.
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!