Hallo allemaal!
Kan iemand mij helpen aan een paar leuke onverharde routes in de omgeving Drachten,Leeuwarden,Groningen.
Ben beginnend offroader en wil graag wat ervaring opdoen zonder al teveel gedonder te krijgen.
Alvast bedankt!!
Off-road routes noord NL
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
Wel grappig, niemand geeft zijn terrein of routes bloot :)
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
In de hoek Steenwijk, Meppel, Hoogeveen zijn redelijk wat legale onverharde wegen te vinden.
Investeer wat tijd in Google earth, en wat geld in fiets/ wandelkaarten, en ga op pad. Gaandeweg ontdek je steed meer.
Ik zelf woon nu 9 jaar in Drenthe, en ben sinds een paar jaar weer actief op de noppen. Inmiddels kan ik vanuit huis verschillende 50+% onverharde routes rijden van 20 km of meer.
En allemaal (bijna) helemaal legaal.
Moet ik wel vermelden dat ik wel eens een weggetje uit rijdt, en er dan bij de ingang een bord "verboden..."staat. Maar ja, daar waar ik er in reed, stond geen bord )
Cheers,
Arne
Investeer wat tijd in Google earth, en wat geld in fiets/ wandelkaarten, en ga op pad. Gaandeweg ontdek je steed meer.
Ik zelf woon nu 9 jaar in Drenthe, en ben sinds een paar jaar weer actief op de noppen. Inmiddels kan ik vanuit huis verschillende 50+% onverharde routes rijden van 20 km of meer.
En allemaal (bijna) helemaal legaal.
Moet ik wel vermelden dat ik wel eens een weggetje uit rijdt, en er dan bij de ingang een bord "verboden..."staat. Maar ja, daar waar ik er in reed, stond geen bord )
Cheers,
Arne
meer schik op een oud brik
nog wat gevonden patr? zelf kom ik niet verder dan industrietereintje grou, soms heerenveen en afgelopen winter een keertje drachten. ik wilde sneek ook nog even bekijken, maar nu met een verse achterband voor havelte laat ik het over de wegrijden wel.