dag iedereen,
heb zopas een honda hm crf 450x gekocht!
weet mms iemand hoe het gebruik van die km teller werkt?
een handeiding of zo?
handleiding hm km teller
Moderator: ghulst
Ik heb ook zo'n HM en die tellers zijn gewone Trailtech's.
Hier een handleiding ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dan weet je in ieder geval waar je naar moet zoeken.
http://www.trailtech.net/media/instruct ... ctions.pdf
Hier een handleiding ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dan weet je in ieder geval waar je naar moet zoeken.
http://www.trailtech.net/media/instruct ... ctions.pdf
CRF450X '08
Ik had ook een HM teller. Inmiddels vervangen door een Vapor van Trailtech en alles past er op.!!
dit is nieuw voor mij. Die van 2008 was identiek aan de Trailtech met 3 knopjes op de teller.
hey,wr450f'05 schreef:doe eens een fotootje misschien herkent iemand de teller.
ga effe naar deze link voor de foto's
www.kapaza.be/detail/19396270/
hey,wr450f'05 schreef:Nee die teller zegt mij helemaal niks.
Op die van mij zit een hele andere teller.
heb mijn motor nog maar net en staat nog ni helemaal op punt
rijd gij ook honda crf 450x?
welke sproeier's hebt gij dan zitten wan de mijne valt boven in toeren wat terug
Inderdaad een vreemde teller.
Heb de HM sproeier verwijderd en er een 178 ingezet.
Ook de restrictor in de kop van de carburateur verwijderd.
De HM bocht met catalysator heb ik ook vervangen met de meegeleverde originele pijp.
IPV de 13 voor, rij ik met een 14 tands voortandwiel.
Heb de HM sproeier verwijderd en er een 178 ingezet.
Ook de restrictor in de kop van de carburateur verwijderd.
De HM bocht met catalysator heb ik ook vervangen met de meegeleverde originele pijp.
IPV de 13 voor, rij ik met een 14 tands voortandwiel.
De HM sproeier is volgens mij maar 145.
Ik rij nu ook met een 178 sproeier en heb er een laser uitlaat met de bocht die meegeleverd is met de motor zonder de catalysator troep op zitten.
Een andere naald erin ook meegeleverd.
De stationair sproeier weet ik zo niet uit het hoofd zou ik even op moeten zoeken als je het wil weten ik heb het wel ergens opgeschreven.
Inderdaad rij ik ook voor met een 14 tands tandwiel en achter 50 of 51.
Ik rij nu ook met een 178 sproeier en heb er een laser uitlaat met de bocht die meegeleverd is met de motor zonder de catalysator troep op zitten.
Een andere naald erin ook meegeleverd.
De stationair sproeier weet ik zo niet uit het hoofd zou ik even op moeten zoeken als je het wil weten ik heb het wel ergens opgeschreven.
Inderdaad rij ik ook voor met een 14 tands tandwiel en achter 50 of 51.
CRF450X '08
ge bedoeld da schroefje waar de gasnaald mee vast zit?Rolando schreef:Inderdaad een vreemde teller.
Heb de HM sproeier verwijderd en er een 178 ingezet.
Ook de restrictor in de kop van de carburateur verwijderd.
De HM bocht met catalysator heb ik ook vervangen met de meegeleverde originele pijp.
IPV de 13 voor, rij ik met een 14 tands voortandwiel.
dat zorgt er voor dat ge maar half gas kunt geven.dat heb ik verwijderd.
zit er in de voorbocht ook nog iets?
heb nu wel een soort zef tussen de voorbocht en de demper verwijderd.
ben van orgineele sproeier 142 naar 175 gegaan
nu staat er een crossdemper op met orgineele voorbocht
tandwielen zijn nog de orgineel
maar loopt nog niet echt door in toeren
staat er nog een soort begrenzer op?
Er zit ook een toeren begrenser op, maar zover kom ik nooit!.
Adje weet welke draad je dan moet doorknippen.
Adje weet welke draad je dan moet doorknippen.
ja da weet ikRolando schreef:Er zit ook een toeren begrenser op, maar zover kom ik nooit!.
Adje weet welke draad je dan moet doorknippen.
heb ik al aangepast
maar merk geen verschil
wat is het verschil tussen de orgineele en de hm voorbocht?
wand heb hem zo gekocht zonder iets bij.
Als je je motor rijklaar hebt gekocht dan kan het zijn dat je er niks bij hebt gekregen.
Ik heb die van mij in het krat gekocht, dus ik had al die emissie meuk erop zitten.
Aan de HM(leovinci) voorbocht zit een buisje die volgens mij extra zuurstof geeft voor de naverbranding zodat je minder slechte uitstoot hebt.
Dit buisje ging naar een zwart boxje die naast de carb zat.
En er zit een rooster in die zo goed als niks doorlaat had ik het idee.
Ik heb die van mij opgebouwd en voor de grap geprobeerd te starten met de emissie meuk erop.
Hij liep wel, maar het had nog minder vermogen dan mijn MTX van vroeger.
Je bent er even mee bezig om hem af te stellen, ik heb ook een poging gedaan voor het eerst met de nodige hulp is het gelukt.
Je kunt er beter even iemand bijhalen daar leer je meer van dan eindeloos zelf blijven proberen, dat is tenminste mijn ervaring.
Ik heb die van mij in het krat gekocht, dus ik had al die emissie meuk erop zitten.
Aan de HM(leovinci) voorbocht zit een buisje die volgens mij extra zuurstof geeft voor de naverbranding zodat je minder slechte uitstoot hebt.
Dit buisje ging naar een zwart boxje die naast de carb zat.
En er zit een rooster in die zo goed als niks doorlaat had ik het idee.
Ik heb die van mij opgebouwd en voor de grap geprobeerd te starten met de emissie meuk erop.
Hij liep wel, maar het had nog minder vermogen dan mijn MTX van vroeger.
Je bent er even mee bezig om hem af te stellen, ik heb ook een poging gedaan voor het eerst met de nodige hulp is het gelukt.
Je kunt er beter even iemand bijhalen daar leer je meer van dan eindeloos zelf blijven proberen, dat is tenminste mijn ervaring.
CRF450X '08
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
- Locatie: N.Brabant
Die teller zit er bij mij ook op.bart-x schreef:hey,wr450f'05 schreef:doe eens een fotootje misschien herkent iemand de teller.
ga effe naar deze link voor de foto's
www.kapaza.be/detail/19396270/
Heb er ook geen boekje van.
Heb ook eens op internet zitten zoeken, maar niets kunnen vinden.
De HM voorbocht van mij is van LeoVince en heeft een pijpje in het midden, waaraan een "kastje" zat aangesloten via een slangetje. Ik heb begrepen dat het een catalysator was. Daarbij zat er een soort van zeef in de overgang naar de demper.bart-x schreef:ja da weet ikRolando schreef:Er zit ook een toeren begrenser op, maar zover kom ik nooit!.
Adje weet welke draad je dan moet doorknippen.
heb ik al aangepast
maar merk geen verschil
wat is het verschil tussen de orgineele en de hm voorbocht?
wand heb hem zo gekocht zonder iets bij.
Bij mij scheelde het wat met vermogen onderin.
Toeren maak ik max. 9.000 a 10.000, maar dan staat hij al in zijn 5 en gas open.