Gister mijn oude fiets verkocht, mn Husaberg FE501e. Was nog helemaal perfecto, maarr... soms wil je iets nieuws he!
Ik wil natuurlijk niet te lang noppenloos blijven dus gister einde middag de knoop doorgehakt en een KTM 450exc besteld in de DHL Limited Edtidion Factory Kit uitvoering met Akrapovic en allerlei andere extra hebbedingetjes!!
Kan niet wachten om em voor het eerst aan te trappen!!
Voor de beeldvorming zie foto...
Groeten
Jeroen
Yess... nieuwe brommer besteld!!
Moderator: ghulst
Mooi man, gefeliciteerd.
(maar die doos spreekt zichzelf tegen: ready to race <-> racekit )
(maar die doos spreekt zichzelf tegen: ready to race <-> racekit )
#777 - Mijn fotoboekenplank
Dan moet je eerst de accu ladenproemer schreef:Gister mijn oude fiets verkocht, mn Husaberg FE501e. Was nog helemaal perfecto, maarr... soms wil je iets nieuws he!
Ik wil natuurlijk niet te lang noppenloos blijven dus gister einde middag de knoop doorgehakt en een KTM 450exc besteld in de DHL Limited Edtidion Factory Kit uitvoering met Akrapovic en allerlei andere extra hebbedingetjes!!
Kan niet wachten om hem voor het eerst aan te trappen!!
Voor de beeldvorming zie foto...
Groeten
Jeroen
Veel plezier ermee
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
- KTM-Schuimpie
- Berichten: 479
- Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
- Locatie: Bovenkarspel
Ziet er netjes uit!
Wat zit er in die race kit eigenlijk?
Wat zit er in die race kit eigenlijk?
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Dit zit er extra op:
Volledige inhoud van de Factory Kit :
- Factory stickerset
- Spoiler set
- Carterbeschermer
- Akrapovic einddemper
- Ontluchtingskit voorvork
- Gesloten handkappen (zwart)
- Snelwisselsysteem vooras
- Snelwisselsysteem achter remblokken
Volledige inhoud van de Factory Kit :
- Factory stickerset
- Spoiler set
- Carterbeschermer
- Akrapovic einddemper
- Ontluchtingskit voorvork
- Gesloten handkappen (zwart)
- Snelwisselsysteem vooras
- Snelwisselsysteem achter remblokken
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Mooi ding maar ik had een 530 genomen!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
450 is goed voor de dingen die we doen.
Hij ziet er geweldig uit!!!
Hij ziet er geweldig uit!!!
Dus die doos is dan leegproemer schreef:Dit zit er extra op:
Volledige inhoud van de Factory Kit :
- Factory stickerset
- Spoiler set
- Carterbeschermer
- Akrapovic einddemper
- Ontluchtingskit voorvork
- Gesloten handkappen (zwart)
- Snelwisselsysteem vooras
- Snelwisselsysteem achter remblokken
Btw, ik rij ook alweer een tijdje met een 450-R en dat bevalt prima.
Een 530 sleurt mij net te veel.
Laat ik het zo zeggen : de 450 heb ik mijn handen al meer dan vol aan.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: do mei 28, 2009 19:44
- Locatie: southpark
@ proemer mooie bike, veel plezier ermee
Greetz Patrick#70
Klopt, dat is ook precies de reden waarom ik voor de 450 heb gekozen. Mijn vorige, Husaberg FE501, was soms net een klein tikje teveel. Wel heel gaaf, maar ik dacht dat een nieuwe 530 nog wel wat bruter zou zijn dan de Husaberg... Dus lekker de 450 gekozen!!
Hopelijk dit weekend ophalen!
Hopelijk dit weekend ophalen!
Was al bijna gestopt na 44 jaar motocross, enduro en OTR maar na enige maanden geen motor meer gehad te hebben heb ik afgelopen woensdag een bijna nieuwe 2009 KTM EXC uit Engeland opgehaald Kan deze oude hart patient toch weer aan het rijden Als het lukt zal ik nog een foto plaaatsen.
JW schreef:moioie fiets proemer, gefeliciteerd. de vraag is wel... waarom geen nieuwe husa??
ik zou zeggen dat die husa`s zich eerst maar even moeten bewijzen .
ze zien er goed uit , maar hoe lang blijven ze *goed* ?
ik moet wel zeggen dat ze er goed uitzien die nieuwe Husabergs , niet alleen de looks en zoals ik gehoort heb rijden ze ook prima , maar vooral kwalitatief zien ze er stukken beter uit dan de oudere types . en dan doel ik op bijvoorbeeld het las en giet werk dat lang niet zo grof meer is dan vroeger.
4 strokes only !!
65 uur erop, nog geen klapje verkeerd, niks rammelt en alles voelt nog solide aan.JoeBaR schreef:JW schreef:moioie fiets proemer, gefeliciteerd. de vraag is wel... waarom geen nieuwe husa??
ik zou zeggen dat die husa`s zich eerst maar even moeten bewijzen .
ze zien er goed uit , maar hoe lang blijven ze *goed* ?
.
smurf.
TTT, hoe bevalt de Husaberg met rijden, vergeleken met je vorige motor? De Husaberg was voor mij ook erg interessant met hun speciale technische opbouw, maar voor de zekerheid toch weer een KTM gekozen.TTT schreef:65 uur erop, nog geen klapje verkeerd, niks rammelt en alles voelt nog solide aan.JoeBaR schreef:JW schreef:moioie fiets proemer, gefeliciteerd. de vraag is wel... waarom geen nieuwe husa??
ik zou zeggen dat die husa`s zich eerst maar even moeten bewijzen .
ze zien er goed uit , maar hoe lang blijven ze *goed* ?
.
Waarom geen Husa?
Nou om te beginnen zeker niet omdat ik niet tevreden was over mijn Husaberg. Ik heb er twee gehad en beide met veel plezier en zonder problemen gereden!
Mijn laatste, de FE501, was met 77 uur en 2750 km echt nog helemaal perfect en, naast regulier onderhoud, geen sleutel aan geweest.
De nieuwe Husaberg vind ik echt prachtig en de techniek van die fiets spreekt me enorm aan. Ik zou er graag mee willen rijden, maar een nieuwe Husaberg met allemaal nieuwe technoloigie in het eerste jaar van dit model vind ik iets te risky. Eerst maar eens bewijzen of de technologie en nieuwe blok betrouwbaar is.
Daarnaast zijn de nieuwe Berg's behoorlijk prijzig en kon ik een goede deal krijgen op een nieuwe KTM in deze mooie uitvoering. Vandaar deze keer een KTM. Natuurlijk heeft de KTM ook een betere restwaarde.
Hij staat inmiddels klaar, nog even wachten tot het kenteken er is... Waanzinnig mooi ding!!
Nou om te beginnen zeker niet omdat ik niet tevreden was over mijn Husaberg. Ik heb er twee gehad en beide met veel plezier en zonder problemen gereden!
Mijn laatste, de FE501, was met 77 uur en 2750 km echt nog helemaal perfect en, naast regulier onderhoud, geen sleutel aan geweest.
De nieuwe Husaberg vind ik echt prachtig en de techniek van die fiets spreekt me enorm aan. Ik zou er graag mee willen rijden, maar een nieuwe Husaberg met allemaal nieuwe technoloigie in het eerste jaar van dit model vind ik iets te risky. Eerst maar eens bewijzen of de technologie en nieuwe blok betrouwbaar is.
Daarnaast zijn de nieuwe Berg's behoorlijk prijzig en kon ik een goede deal krijgen op een nieuwe KTM in deze mooie uitvoering. Vandaar deze keer een KTM. Natuurlijk heeft de KTM ook een betere restwaarde.
Hij staat inmiddels klaar, nog even wachten tot het kenteken er is... Waanzinnig mooi ding!!
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: do sep 06, 2007 15:55
- Locatie: Heemskerk
- Contacteer:
Wow, gave fiets! Veel plezier dur mee.
(? wachten op kenteken? Geen zandbultje in de buurt?)
(? wachten op kenteken? Geen zandbultje in de buurt?)
Hij staat inmiddels te blinken in de tuin...!!
Mijn eerste testritje geeft meteen een goed gevoel. Hij voelt qua vering en zit/sta houding heel erg goed aan en geeft veel vertrouwen. Motorisch is ie lekker vel en pakt snel op (hangt aan het gas zeg maar). Alleen voelt ie iets doseerbaarder onderin als mijn Husaberg 501. Wat minder gemeen...
Kan niet wachten op de eerste OTR rit!!!
Zie fotootje...!
Mijn eerste testritje geeft meteen een goed gevoel. Hij voelt qua vering en zit/sta houding heel erg goed aan en geeft veel vertrouwen. Motorisch is ie lekker vel en pakt snel op (hangt aan het gas zeg maar). Alleen voelt ie iets doseerbaarder onderin als mijn Husaberg 501. Wat minder gemeen...
Kan niet wachten op de eerste OTR rit!!!
Zie fotootje...!
En er zit zwart/witte kabeltje met connector aan de linkerkant net boven de radiateurs onder de tank. Trek die los (mapping) en hij wordt wat "levendiger".
Ik heb hier een extra stuurschakelaar van een GasGas tussen gehangen.
Ktm heeft hiervoor een schakelaar waar tevens een startknop opzit (van een of ander LC type als ik me niet vergis). Was een betere optie geweest ipv je hele stuur volhangen met schakelaars.
Ik heb hier een extra stuurschakelaar van een GasGas tussen gehangen.
Ktm heeft hiervoor een schakelaar waar tevens een startknop opzit (van een of ander LC type als ik me niet vergis). Was een betere optie geweest ipv je hele stuur volhangen met schakelaars.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Als je de kabel lostrekt veranderd de mapping, that all. Motor wordt vinniger.
Ktm verkoopt mapping schakelaars dat is niets meer dan een aan/uit schakelaar. Dat ding is alleen een beetje lomp.
Een ander optie is schakelaars combineren Start + On/off zoals deze:
Ik heb deze erop gezet maar dan van traitech zoals op de GasGas.
Ktm verkoopt mapping schakelaars dat is niets meer dan een aan/uit schakelaar. Dat ding is alleen een beetje lomp.
Een ander optie is schakelaars combineren Start + On/off zoals deze:
Ik heb deze erop gezet maar dan van traitech zoals op de GasGas.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Joop schreef:Was al bijna gestopt na 44 jaar motocross, enduro en OTR maar na enige maanden geen motor meer gehad te hebben heb ik afgelopen woensdag een bijna nieuwe 2009 KTM EXC uit Engeland opgehaald Kan deze oude hart patient toch weer aan het rijden Als het lukt zal ik nog een foto plaaatsen.