Gaan er nog noppenforummers naar bastogne op 4 juli?
wij gaan met 6 man!
Bastogne
Moderator: ghulst
wij ook met een man of vijf vanuit Limburg.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ik was helaas te laat met inschrijven. Wat heet te laat? 2 weken geleden stonden er nog een 100 vrije plaatsen maar bleek de driehonderd al vol te zitten. Dat was ruim 2 weken voor de 20e juni. Affijn, als iemand nog 1 of 2 plaatsen vrij ziet komen hou ik me aanbevolen. Je weet het maar nooit, blessure, moeders, werk .......
Ik heb al gebeld met Cedric Moinet maar van een wachtlijst kon geen sprake zijn volgens hem......
Ik heb al gebeld met Cedric Moinet maar van een wachtlijst kon geen sprake zijn volgens hem......
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Jammer Redski, de lijst die op de website stond liep inderdaad een eind achter met de werkelijke inschrijvingen.
wij hebben ons begin mei al ingeschreven en stonden niet eens bij de eerste honderd op de lijst, half juni stonden we er pas op.
dus voor de volgende keer, niet te lang wachten!
wij hebben ons met 6 man ingeschreven, mocht er bij ons een plekje vrijkomen laat ik het je weten.
Groeten,
Johnny
wij hebben ons begin mei al ingeschreven en stonden niet eens bij de eerste honderd op de lijst, half juni stonden we er pas op.
dus voor de volgende keer, niet te lang wachten!
wij hebben ons met 6 man ingeschreven, mocht er bij ons een plekje vrijkomen laat ik het je weten.
Groeten,
Johnny
ik heb niet ingeschreven vond hem de laatste keer wat tegenvallen dus ik heb ook geen inschrijvingen over, jammer volgende keer beter
Mee eens, maar dan het tweede stuk na de middag. Had me daarom bedacht het eerste deel 2x te rijden. Er waren er die dat vorig jaar al deden.vond hem de laatste keer wat tegenvallen
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Heb maandag 15 juni 's avonds nog gebeld met Monsieur Cedric (was al blij dat hij Ned. sprak),toen stond de teller nog op ca. 210 deelnr. ,je kunt rustig nog inschrijven hoor voor 2 rijders,ja dinsdagmorgen om 1/2 9 betaald, sávonds stond er al Complet.
Pffff het lijkt wel een belgenmop , en Inderdaad geen wachtlijst bleek bij navraag.
Voor de degene die gaan,veel plezier maar wel graag een mooi verslagje dan.
Pffff het lijkt wel een belgenmop , en Inderdaad geen wachtlijst bleek bij navraag.
Voor de degene die gaan,veel plezier maar wel graag een mooi verslagje dan.