En zo waren we weer 6 weken verder en was er weer geen z.k aant project gedaan anders dan aan de kant zetten en me nek erover breken.
Aangezien ik toch ECHT dit jaar wil rijden heb ik een drastisch besluit genomen voor deze klus: een ADV dag opnemen.
Tip van Flip : als u dit ook een keer van plan bent voor een leuke klus vertel het dan pas als je wekker niet af gaat op de dag zelf en niet al op vrijdag zoals ik deed want ZE plannen je gelijk in voor allerlei shit waardoor je pas om 12:00 aan de leuke klus kan beginnen
Vooropgesteld dat ik zoals gebruikelijk geen idee heb wat ik aan het doen ben of wat het op gaat leveren ( maw : geen vragen stellen waar ik het antwoord ook niet op weet en gewoon plaatjes kijken ) ben ik er aan begonnen puur omdat de spullen nu open lagen en ik weer iets bij wilde leren.
Komtie: CILINDER KOP FLOWEN avec Gaston Lagaffe
Men neme een bak koffie en leggen alle tools ( geleend van SPGD ) klaar
1.jpg
Men pakke de cilinder kop en hale de kleppen eruit. Sorteer de rechte bij de rechte en de kromme bij de kromme ( das makkelijker bij terugplaatsen )
2.jpg
Men pakke de cilinder kop. Neem notitie van de rand die te zien is door de inlaatrubbers. Deze rand is een van de dingen die we met het flowen aan willen pakken want dat bemoeilijkt de inkomende shit om mooi de cilinder in te stromen.
4.jpg
en draait vervolgens de 4 kruiskoppen van de inlaatrubbers los.
WEL ^%#&%^$&^%*^(P&^(*^&(*)*_(*_)*_)*&&%&^$653
Zitten die 4 zo verrekes vast da wilde nie weten