er zitten van die platte ledjes in, en dat voor nog geen 4 euries.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Oplaadbaar met een adapter of op batterijen?de antrapper schreef:Vers van de AC-Tion een leuk looplampje gekocht met een hele bak licht, lijkt wel daglicht
er zitten van die platte ledjes in, en dat voor nog geen 4 euries.
das nou echt jammer, die zijn voor proffesioneel gebruik veel te duur en ik heb iets soortgelijks maar met oplaadbare AA batterijen loop je heel de dag te wisselen. Op één of andere manier werk het dan niet. Ik heb een monteur en die vreet looplampen (vergeet ze onder de motorkap, vergeet ze op de brug (bij voorkeur voor het wielde antrapper schreef:3 x AA
Ouwe Reus schreef:Kheb een LED hoofdlamp, echt waar. Met schakelbaar 1-2-3 lampjes. ZItten 2x3,7V accu's in. Bak licht iig.
Kan je ook niet ergens laten liggen, tenzij je je hoofd er niet bij hebt
Vanaf het moment dat bij een verloren pasje 25 euro in werd gehouden op het salaris voor verstrekking van een nieuwe ging het aantal verloren pasjes van 10 per maand naar 10 per jaar.futurist schreef: Ik heb een monteur ................
Was dat maar zo. De MotoBatt is net een jaar oud en inmiddels al weer van de druppellader affuturist schreef:Klinkt gewoon als een lege, vermoeide of versleten accu.
Moet helaas eerst de helling OP, de parkeergarage uitdhc6 schreef:Met de hogere compressie moet ik de Bigs altijd met een auto accu starten, maar een schone starter met nw borstels en verse / dikkere kabels deed het bij mij ook al beter. Vandaar dat ik altijd probeer om hem bergafwaarts neer te zetten, met de decomp open en in zn 2 loopt ie meteen.
[/attachment]
Vreemd, de Sebring schijnt speciaal voor HRT/BIG gemaakt te worden, en dan nog niet stil. Wel stiller dan de Poolse blaffer mag ik aannnemen?!dhc6 schreef: Heb een nw Sebring op mn XBig: wat een takkuh herrie maar het schijnt te mogen wbt de inscriptie. De oude vertrouwde stillere Produro zit nu op de 825, gaat als een dwaas met de 36 OR's.
[/attachment]