Wat heb jij vandaag aan de BIG gedaan ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Vers van de AC-Tion een leuk looplampje gekocht met een hele bak licht, lijkt wel daglicht
er zitten van die platte ledjes in, en dat voor nog geen 4 euries.
er zitten van die platte ledjes in, en dat voor nog geen 4 euries.
- Bijlagen
-
- 20160212_151410.jpg (86.47 KiB) 1740 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
Oplaadbaar met een adapter of op batterijen?de antrapper schreef:Vers van de AC-Tion een leuk looplampje gekocht met een hele bak licht, lijkt wel daglicht
er zitten van die platte ledjes in, en dat voor nog geen 4 euries.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
3 x AA
Big Bigger Tiger en weer Big
das nou echt jammer, die zijn voor proffesioneel gebruik veel te duur en ik heb iets soortgelijks maar met oplaadbare AA batterijen loop je heel de dag te wisselen. Op één of andere manier werk het dan niet. Ik heb een monteur en die vreet looplampen (vergeet ze onder de motorkap, vergeet ze op de brug (bij voorkeur voor het wiel ) laat ze vallen of plakt ze met de magneet ergens vast zodat niemand ze meer vind enz enzde antrapper schreef:3 x AA
Een goedkoper oplossing zou dus welkom zijn maar het moet wel werkbaar zijn gedurende een werkdag met een rits apk-tjes
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Kheb een LED hoofdlamp, echt waar. Met schakelbaar 1-2-3 lampjes. ZItten 2x3,7V accu's in. Bak licht iig.
Kan je ook niet ergens laten liggen, tenzij je je hoofd er niet bij hebt
Kan je ook niet ergens laten liggen, tenzij je je hoofd er niet bij hebt
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ouwe Reus schreef:Kheb een LED hoofdlamp, echt waar. Met schakelbaar 1-2-3 lampjes. ZItten 2x3,7V accu's in. Bak licht iig.
Kan je ook niet ergens laten liggen, tenzij je je hoofd er niet bij hebt
klopt maar dat werkt niet echt handig om onder een auto allees voor een apk te bekijken...............
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Vanaf het moment dat bij een verloren pasje 25 euro in werd gehouden op het salaris voor verstrekking van een nieuwe ging het aantal verloren pasjes van 10 per maand naar 10 per jaar.futurist schreef: Ik heb een monteur ................
Nog nix vandaag want zit in de zandbak, maar..........
http://www.leboncoin.fr/motos/898011241.htm?ca=3_s
project komende winter:stukkie SR 41 frame plus snavel/tanks/plastics SR41 en een mooi blok!!
Dan mag Leo in/aan de bak!!
R
http://www.leboncoin.fr/motos/898011241.htm?ca=3_s
project komende winter:stukkie SR 41 frame plus snavel/tanks/plastics SR41 en een mooi blok!!
Dan mag Leo in/aan de bak!!
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Ik ben beheerder op een auto hobby club, bij de luchtmacht, garage van 12X 20 en 2 bruggen, daar mogen leden aan hun auto/motor
prutsen, en daar heb ik die dure ledlampen en daar heb ik van die sleutelhangers die op fluiten of klappen reageren aan getaped.
Bij het opruimen klap ik even en dan begint de looplamp meteen te piepen.
prutsen, en daar heb ik die dure ledlampen en daar heb ik van die sleutelhangers die op fluiten of klappen reageren aan getaped.
Bij het opruimen klap ik even en dan begint de looplamp meteen te piepen.
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Berichten: 2051
- Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
- Locatie: Onder de rook van Rotterdam
- Contacteer:
Vandaag toch nog eens wat testen met de hoofdsproeiers. Heb voor de grap eens 2*150 erin gezet, maar bij volgas en in de hoogste versnelling was het duidelijk dat dit toch iets teveel van het goede was. Heb ze nu afgesteld met 142,5, dat moet goed zijn. Verder nog even de handmatige naks gesteld wat ook wel weer nodig was. Het was trouwens echt loopneuzenweer zo buiten sleutelen.
Assumption is the mother of all fuck ups
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: wo apr 01, 2009 22:33
- Locatie: De haven van 't Gooi
Mijn Frankenstein DR800 leeft,vanavond ff alles in het frame gehangen om iig te horen of ik echt een lopende motor heb gekocht en dat heb ik
Beide carb's zijn wel misselijk en geven continu over maar de test is geslaagd
https://youtu.be/Kh4aHf0cJ8k
Beide carb's zijn wel misselijk en geven continu over maar de test is geslaagd
https://youtu.be/Kh4aHf0cJ8k
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
goed bezig!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Heb een soort van probleempje. Starten van het blok gaat KOUD over het algemeen wat moeizaam. Starten met WARME motor is piece of cake.
Heb ik inmiddels geaccepteerd als nadeel van een gekieteld blok.
Verleden week vrijdag was het starten moeizamer dan normaal en vandaag helemaal geen klap mogen horen. Startmotor draait mooi rond, maar zodra ik de decompresseur dichtgooi, staat het blok ook gelijk stil. Zelfs een paar keer de slipkoppeling gehoord (denk ik). Mooi dat het blok inmiddels zo lekker is ingelopen en zo'n hoge compressie heeft, maar heb wel een sterkere startmotor nodig ben ik bang.
Accu had ik eigenlijk eerder moeten opladen, maar hangt nu aan de lader. Morgen ga ik nog een poging ondernemen met parallel geschakeld een autoaccu. Werkt dat niet, dan leen ik de startmotor maar van mijn reserveblok. Misschien dat inwendig schoonmaken en nieuwe koolborstels de startmotor al goed doen.
Wordt vervolgd!
Heb ik inmiddels geaccepteerd als nadeel van een gekieteld blok.
Verleden week vrijdag was het starten moeizamer dan normaal en vandaag helemaal geen klap mogen horen. Startmotor draait mooi rond, maar zodra ik de decompresseur dichtgooi, staat het blok ook gelijk stil. Zelfs een paar keer de slipkoppeling gehoord (denk ik). Mooi dat het blok inmiddels zo lekker is ingelopen en zo'n hoge compressie heeft, maar heb wel een sterkere startmotor nodig ben ik bang.
Accu had ik eigenlijk eerder moeten opladen, maar hangt nu aan de lader. Morgen ga ik nog een poging ondernemen met parallel geschakeld een autoaccu. Werkt dat niet, dan leen ik de startmotor maar van mijn reserveblok. Misschien dat inwendig schoonmaken en nieuwe koolborstels de startmotor al goed doen.
Wordt vervolgd!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Klinkt gewoon als een lege, vermoeide of versleten accu.
Futurist
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Met de hogere compressie moet ik de Bigs altijd met een auto accu starten, maar een schone starter met nw borstels en verse / dikkere kabels deed het bij mij ook al beter. Vandaar dat ik altijd probeer om hem bergafwaarts neer te zetten, met de decomp open en in zn 2 loopt ie meteen. Anders moet Leo weer douwen!!
Mn digi teller was kapot gegaan door een stomme storing, nw besteld bij HRT. Heb daar zelf 2 lampjes bij moeten zetten want het ding werkt averechts, HRT was er zeer verbaasd over maar maakt het wel weer goed. HRT gaat de lagere en verder naar achteren stepjes tzt in de shop opnemen.
Heb een nw Sebring op mn XBig: wat een takkuh herrie maar het schijnt te mogen wbt de inscriptie. De oude vertrouwde stillere Produro zit nu op de 825, gaat als een dwaas met de 36 OR's.
Acerbis tank 650 pas gemaakt, begin er nu wel lol in te krijgen om plastics te vervormen, scheelt weer 7 kg. Om hem breder te maken 5 x telkens een iets langer plankje tussen de ophangoren en er heet water in mikken / laten afkoelen werkt het beste. Bij de decomp heet stoken en induwen/vastklemmen tot ie weer koud is. Kan er nog steeds 24.5 liter in.
Jammer dat er geen maatjes in de buurt zijn om te gaan rijden, sh.............
R
Mn digi teller was kapot gegaan door een stomme storing, nw besteld bij HRT. Heb daar zelf 2 lampjes bij moeten zetten want het ding werkt averechts, HRT was er zeer verbaasd over maar maakt het wel weer goed. HRT gaat de lagere en verder naar achteren stepjes tzt in de shop opnemen.
Heb een nw Sebring op mn XBig: wat een takkuh herrie maar het schijnt te mogen wbt de inscriptie. De oude vertrouwde stillere Produro zit nu op de 825, gaat als een dwaas met de 36 OR's.
Acerbis tank 650 pas gemaakt, begin er nu wel lol in te krijgen om plastics te vervormen, scheelt weer 7 kg. Om hem breder te maken 5 x telkens een iets langer plankje tussen de ophangoren en er heet water in mikken / laten afkoelen werkt het beste. Bij de decomp heet stoken en induwen/vastklemmen tot ie weer koud is. Kan er nog steeds 24.5 liter in.
Jammer dat er geen maatjes in de buurt zijn om te gaan rijden, sh.............
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Was dat maar zo. De MotoBatt is net een jaar oud en inmiddels al weer van de druppellader affuturist schreef:Klinkt gewoon als een lege, vermoeide of versleten accu.
Moet helaas eerst de helling OP, de parkeergarage uitdhc6 schreef:Met de hogere compressie moet ik de Bigs altijd met een auto accu starten, maar een schone starter met nw borstels en verse / dikkere kabels deed het bij mij ook al beter. Vandaar dat ik altijd probeer om hem bergafwaarts neer te zetten, met de decomp open en in zn 2 loopt ie meteen.
[/attachment]
Vreemd, de Sebring schijnt speciaal voor HRT/BIG gemaakt te worden, en dan nog niet stil. Wel stiller dan de Poolse blaffer mag ik aannnemen?!dhc6 schreef: Heb een nw Sebring op mn XBig: wat een takkuh herrie maar het schijnt te mogen wbt de inscriptie. De oude vertrouwde stillere Produro zit nu op de 825, gaat als een dwaas met de 36 OR's.
[/attachment]
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Is ietsje stiller dan de Poolse Blaffers maar duidelijk meer lawaai dan de Produro maar minder dan de Marving, zal ook wel minder weerstand hebben.
Zal morgen eens Db meten met zo'n App.
Blijdak oordoppies heb want heb al oorsuizen sinds mn ribbenkast een opdonder kreeg, herrie helpt niet.
R
Zal morgen eens Db meten met zo'n App.
Blijdak oordoppies heb want heb al oorsuizen sinds mn ribbenkast een opdonder kreeg, herrie helpt niet.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Startmotor verwisseld, vanwege het gevoel dat deze zijn beste tijd heeft gehad. Was een k-klus omdat de uitlaatbocht in de weg zit bij het verwijderen van de startmotor. Gelukkig kon ik de uitlaatdempers laten zitten, want het is aardig wat werk om de uitlaten symmetrisch op te hangen. Nu alleen de beugel van de claxon moeten verwijderen en een hoop gemanoevreer.
Direct de 36mm met kleinere stationairsproeier en grotere hoofdsproeier gemonteerd plus de gereinigde K&N.
StoeiSoes draait weer. Startmotor lijkt beter dan de oude. Als het weer het toelaat ga ik morgen een T-rit maken.
Rene, nogmaals bedankt voor de Anakees2
Direct de 36mm met kleinere stationairsproeier en grotere hoofdsproeier gemonteerd plus de gereinigde K&N.
StoeiSoes draait weer. Startmotor lijkt beter dan de oude. Als het weer het toelaat ga ik morgen een T-rit maken.
Rene, nogmaals bedankt voor de Anakees2
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.