Stof rit 14-07-2013

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Leo

kantelaar schreef: la chouffe en schone onderbroek
Sterk spul hè
Afbeelding
kantelaar schreef:Hoeveel man rijden er morgen ? ben het overzicht een beetje kwijt :roll:
1. Mr Z
2. Kantelaar
3. Lars
4. Axel
5. Zwaailicht
6. ...
7. ..
8. ...
Laatst gewijzigd door Leo op za jul 13, 2013 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
kantelaar

:lol: :lol: :lol: je ziet het ook echt slingeren !!
Zandprutser 1e klas.
zappa.suzuki

Nou Leo, die vakantie foto van jou hoeven we niet perse te zien..

1. Mr Z
2. Kantelaar
3. Lars
4. Axel
5. Zwaailicht
6. Ouwe Reus
7. Edwin [Misschien]
8. Bekende van Zwaailicht [ Misschien]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
kantelaar

Gezellig druk dus :)
Zandprutser 1e klas.
Leo

Zou een bigger met een originele set dempers op zijn SR43 even naar zijn brommer willen lopen en de gehele lengte van een demper willen opmeten ( van waar de verdeler naar binnen gaat tot einde )

Dan kan ik mijn plan opmaken hoe ze te vervoeren morgen.

alvast bedankt
Zwaailicht

Kennis van mij heet Yorick en hij gaat mee.
Rijdt een KTM 990 met noppen en nieuwe vering :)
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Edwin
Contacteer:

Jawel, ik ga mee hoor. Pakking probleem is opgelost met een toefje pakkingprut.

@Zap, hoe laat ben jij bij de Lucht?
Assumption is the mother of all fuck ups
zappa.suzuki

Edwin schreef:Jawel, ik ga mee hoor. Pakking probleem is opgelost met een toefje pakkingprut.

@Zap, hoe laat ben jij bij de Lucht?
8) iets over 8.30 een bakkie doen bij de lucht?
Edwin
Contacteer:

Top!
kantelaar

Heuj in Amersfoort aangekomen .
DR rammelt nog steeds :?: :lol: maar hij schijnt er geen last van te hebben.
Jullie kunnen morgen wel horen wat ik bedoel .
Zandprutser 1e klas.
Zwaailicht

kantelaar schreef:Heuj in Amersfoort aangekomen .
DR rammelt nog steeds :?: :lol: maar hij schijnt er geen last van te hebben.
Jullie kunnen morgen wel horen wat ik bedoel .
Ik zal het geluid op mijn camera aanzetten. Hebben we niet alleen beeld maar ook geluid.
Doet me denken aan het geluid dat mijn 750 maakte, toen ik vorig jaar in Oirschot kwam aanrijden. Hoop niet dat je dat geluid gaat produceren :oops:
Greetz,
Hans

KTM 530 EXC 2008
kantelaar

Nee dat geluid was echt niet leuk zwaailicht , het zit ergens bovenin bij mij .
Ik zie wel , in iedergeval word er gereden morgen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door kantelaar op zo jul 14, 2013 06:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zandprutser 1e klas.
zappa.suzuki

we zullen t horen morgen, hoop dat ie niet naar de klote gaat.. tot morgen.. evt tank station de Lucht A2 8.30
Leo

Vannochtend allejezus vroeg op gestaan om op tijd bij de start van dit evenement aanwezig te kunnen zijn.
Was zo stom geweest om mijn zomeroutfit aan te doen dus het was best frips op de motor bij 10 graden op deze zomerdag :roll:
Gelukkig kan de motor die ik bij me had standaard niet harder dan 80 anders had ik het pas echt koud gehad op de snelweg.

Kwas er toch nog als eerste en vrij snel daarna ariveerden de overige bikkels.
14 07 2013 nr 1.JPG
14 07 2013 nr 2.JPG
Lars kwam na het tanken erachter dat het een zwaar dagje voor hem gaat worden en dat hij waarschijnlijk op een slick terug moet naar huis of de ADAC moet bellen want iedere nop in het midden was of al weg of stond op het punt afscheid te nemen..........
14 07 2013 nr 3.JPG
Edwin vreesde het ergste omdat het al weken niet geregend heeft in de sahara rondom Maaskantje en heeft bij zijn huiswinkel Action een stofmasker ingekocht om te voorkomen dat het zand vanavond tot onder zijn voorhuid zou zitten want daar was moeders vorige keer niet blij van geworden.
14 07 2013 nr 4.JPG
Twas weer een gezellige bende van allerlei pluimage en heb nu de gezichten ontmoet achter "kantelaar" en "ouwe reus".

Hou alles heel jongens ! en we lezen graag jullie verslag van de rit na afloop met piccies.
Ouwe Reus

Leo schreef:Vannochtend allejezus vroeg op gestaan om op tijd bij de start van dit evenement aanwezig te kunnen zijn.
Tja, moet je als de bliksem die geknepen luchtfilterdoos van jouw motortje halen, dan kan de volgende keer wat langer blijven liggen :lol:

Ik heb mij wel vermaakt. Een keer in de blubber omgedonderd, waarbij waarschijnlijk is mijn remleiding daarbij losgeraakt. Kort daarop ging ik bij een bocht "rechtdoor" en met BIG al (rijdend) een greppel beland. Als Edwin mij er niet uit had geholpen, had ik nog steeds in die greppel gestaan :oops: . Denk dat zand niet mijn ding is. Bij jullie is die "knop" al om, maar kweet niet waar dat ding bij mij zit, laat staan dat....ben eerder afgehaakt, maar heb mij wel prima vermaakt (bedankt Zappa). Ben beter in het inspecteren van greppels dan scheuren in zand :( .

@ Leo, m'n BIG is trouwens weer gewassen en glimt weer :zwaaien:. Oh ja, op de snelweg moest ik acuut de reservevoorraad peut aanspreken, en maar bij de eerste beste pomp de boel volgegooid. Verbruik minder dan 1:15 vind ik niet echt heel zuinig, maar carb's moeten een X worden afgesteld (staat nu te rijk).

Tot een volgende rit jongens (onroad ??)
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
frankn

Ouwe Reus schreef: Als Edwin mij er niet uit had geholpen, had ik nog steeds in die greppel gestaan :oops: .
Jaa, Edwin kan je er goed bij hebben. :wink:
Die is kampioen Big tillen.
Hmm, daar was toch een naam voor?
Wil me ff niet te binnen schieten. :D
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Leo

Ouwe Reus schreef: Tja, moet je als de bliksem die geknepen luchtfilterdoos van jouw motortje halen, dan kan de volgende keer wat langer blijven liggen :lol:
:lol: wordt aan gewerkt.

Bij jullie is die "knop" al om, maar kweet niet waar dat ding bij mij zit, laat staan dat....ben eerder afgehaakt, maar heb mij wel prima vermaakt (bedankt Zappa). Ben beter in het inspecteren van greppels dan scheuren in zand :(
Als ik de samenstelling van de groep zo bekeken heb ben je vandaag met het meer ervaren deel van de BIGclub meegeweest.

Misschien de volgende keer meerijden in de "jostibent".
Dit is de groep die de 50 ruim gepasseerd zijn , wat tanden missen :roll: en meer slappe klets dan snelheid hebben.
Je kan dan relaxt meehobbelen en ervaring op doen.

Leo, m'n BIG is trouwens weer gewassen en glimt weer :zwaaien:. Oh ja, op de snelweg moest ik acuut de reservevoorraad peut aanspreken, en maar bij de eerste beste pomp de boel volgegooid. Verbruik minder dan 1:15 vind ik niet echt heel zuinig, maar carb's moeten een X worden afgesteld (staat nu te rijk).]
Je zou de gasnaalden / buizen van de carb eens na kunnen kijken. Mogelijk versleten. En daarna een goed af (laten ) stellen.
Mocht je net zo technisch zijn als ik :( dan is er door BIG88 een voorstel gedaan voor een sleuteldag :
door BIG88 » Za Jul 06, 2013 13:37

We kunnen ook (na mijn vakantie) weer een sleuteldagje organiseren in Amsterdam.
b.v. zondag 11 augustus, dan kan er een big sleutelaarsteam naar kijken.

Tot een volgende rit jongens (onroad ??)
Is dit misschien iets voor je ? http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... =7&t=13732
kantelaar

Hop en weer online !
Motor tikt nog steeds ? :lol: :lol:

Superdagje , :D
Al mijn online sleutel tipgevers ontmoet heel leuk.
Erg mooie rit , thanx zappa , dat kusje had je verdiend :wink: en ook de rest voor de gezelligheid.

Ik had geen camera mee dus van mijn kant helaas geen foto's , had ik ook geen tijd voor want ik was vooral bezig mijn voorwiel door het losse zand te "dwingen" :lol:

"Ouwe reus" gewoon weer offroad gaan , een training erbij misschien en het komt wel goed .
Ik pruts ook maar wat aan en met de tips onderweg en een stukje ervaring (1 jaar zand kom je een eind) :mrgreen:

Een stof rit was het :toost:
Zandprutser 1e klas.
Edwin
Contacteer:

Stof??? welk stof??

Volgens mij ga ik morgen cement sch..ten zoveel stof heb ik ingeademd pfff. Maar, ondanks dat, wel lekker gereden samen met mijn Mefo's hahaha.

En een rit waarin niets gebeurt, is ook nix. Dus...Ouwe Reus, van mij krijg je de dagprijs voor leukste "move". Zo rijd je voor mij, en een bocht later was je verdwenen, maar gelukkig zag ik nog een helm boven het maaiveld hahaha. Volgens mij had je het ook aardig warm gekregen. Maar zoals Leo al zei, volgende keer gewoon weer mee gaan en eventueel met een minder snelle groep zodat je zelf ook veel relaxter rijdt. Enne, de hoofdsproeiers zijn van jou veels te groot. Terug naar 125/130, bij mij loopt die er prima op.
Helaas ook geen foto's genomen, maar zag Hans met een helmcam rijden, dus dat moet wel goed komen.

Tot de volgende, en bedankt Zappa voor de rit!
celsa
Contacteer:

Misschien de volgende keer meerijden in de "jostibent".
Dit is de groep die de 50 ruim gepasseerd zijn , wat tanden missen en meer slappe klets dan snelheid hebben

Hela Leo, wat wil je hier mee zeggen :evil:
de antrapper

:shock: welke bende?
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
zappa.suzuki

Me prima vermaakt, leuke groep en redelijk tempo en weer veel gelachen, wel weinig aan mn bochten techniek kunnen werken :wink:
2 x mn achterrem aan de kook, maar ff naar kijken, olie is al 3 jaar oud :roll:

En had het beter de vieze koppen rit kunnen noemen :lol:

ben benieuwd of Lars goed is thuis gekomen, band was al bagger aan t begin maar na 140km erg slecht, is toen naar huis gegaan

Afbeelding

@ ouwe reus, jammer dat je afhaakte, die knop vind je alleen als je er lol in hebt :wink:
vraag me wel af hoe je in de greppel belande, die was in de binnenbocht dus je bent er niet uit gevlogen :wink: en 1 op 15 met een stuk offroad is niet echt raar
celsa schreef:Misschien de volgende keer meerijden in de "jostibent".
Dit is de groep die de 50 ruim gepasseerd zijn , wat tanden missen en meer slappe klets dan snelheid hebben

Geen idee, mooiste gereden met opa Celsa in NL, Brabo 600 2 jaar geleden, wat gingen we hard 8)

Edwin, sterkte met je cement lozing morgen :lol:

Afbeelding

Afbeelding

En weer eens het schggggrrrrrrkkkkrrrrrrrrrrrrrr geluid achter me, maar had in mn spiegel gekeken en de koplamp was 100 meter achter me en ik remde niet echt hard, ging goed, kreeg wel een duwtje toen ie naast me stilstond en ben maar afgestapt/gevallen toen ik zijn gewicht en dat van mn KTM niet meer hield..
maar ijsje maakte alles goed!!
Zwaailicht

celsa schreef:Misschien de volgende keer meerijden in de "jostibent".

Dacht wel dat je ging reageren. Er zijn ook uitzonderingen Celsa :mrgreen:
Greetz,
Hans

KTM 530 EXC 2008
Oranje42
Contacteer:

Hoi allemaal,

Axel en ik zijn er goed naar thuis komen, 1630 of zo.
Achter een korte BBQ ben ik naar mijn thuis terug.
Misschien het halfte van de noppjes zijn weg...
Zappa, bedankt voor de uitnodiging, het was een helemaal mooie rit, en met leuke meerijders.

Groeten,
Lars
frankn

Als ik het zo lees heb ik echt spijt dat ik niet mee ben geweest. :cry:
maarja, wel 6 storingsmeldingen gehad, en dat met de EYOF ( olympische jeugdspelen )
had niet goed gekomen.
Volgende keer beter. :wink:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Plaats reactie