Sterk spul hèkantelaar schreef: la chouffe en schone onderbroek

1. Mr Zkantelaar schreef:Hoeveel man rijden er morgen ? ben het overzicht een beetje kwijt
2. Kantelaar
3. Lars
4. Axel
5. Zwaailicht
6. ...
7. ..
8. ...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Sterk spul hèkantelaar schreef: la chouffe en schone onderbroek
1. Mr Zkantelaar schreef:Hoeveel man rijden er morgen ? ben het overzicht een beetje kwijt
Edwin schreef:Jawel, ik ga mee hoor. Pakking probleem is opgelost met een toefje pakkingprut.
@Zap, hoe laat ben jij bij de Lucht?
Ik zal het geluid op mijn camera aanzetten. Hebben we niet alleen beeld maar ook geluid.kantelaar schreef:Heuj in Amersfoort aangekomen .
DR rammelt nog steeds![]()
maar hij schijnt er geen last van te hebben.
Jullie kunnen morgen wel horen wat ik bedoel .
Tja, moet je als de bliksem die geknepen luchtfilterdoos van jouw motortje halen, dan kan de volgende keer wat langer blijven liggenLeo schreef:Vannochtend allejezus vroeg op gestaan om op tijd bij de start van dit evenement aanwezig te kunnen zijn.
Jaa, Edwin kan je er goed bij hebben.Ouwe Reus schreef: Als Edwin mij er niet uit had geholpen, had ik nog steeds in die greppel gestaan.
Ouwe Reus schreef: Tja, moet je als de bliksem die geknepen luchtfilterdoos van jouw motortje halen, dan kan de volgende keer wat langer blijven liggen![]()
Als ik de samenstelling van de groep zo bekeken heb ben je vandaag met het meer ervaren deel van de BIGclub meegeweest.Bij jullie is die "knop" al om, maar kweet niet waar dat ding bij mij zit, laat staan dat....ben eerder afgehaakt, maar heb mij wel prima vermaakt (bedankt Zappa). Ben beter in het inspecteren van greppels dan scheuren in zand![]()
Je zou de gasnaalden / buizen van de carb eens na kunnen kijken. Mogelijk versleten. En daarna een goed af (laten ) stellen.Leo, m'n BIG is trouwens weer gewassen en glimt weer. Oh ja, op de snelweg moest ik acuut de reservevoorraad peut aanspreken, en maar bij de eerste beste pomp de boel volgegooid. Verbruik minder dan 1:15 vind ik niet echt heel zuinig, maar carb's moeten een X worden afgesteld (staat nu te rijk).]
Is dit misschien iets voor je ? http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... =7&t=13732Tot een volgende rit jongens (onroad ??)
Geen idee, mooiste gereden met opa Celsa in NL, Brabo 600 2 jaar geleden, wat gingen we hardcelsa schreef:Misschien de volgende keer meerijden in de "jostibent".
Dit is de groep die de 50 ruim gepasseerd zijn , wat tanden missen en meer slappe klets dan snelheid hebben
Hela Leo, wat wil je hier mee zeggen
Dacht wel dat je ging reageren. Er zijn ook uitzonderingen Celsacelsa schreef:Misschien de volgende keer meerijden in de "jostibent".
Dit is de groep die de 50 ruim gepasseerd zijn , wat tanden missen en meer slappe klets dan snelheid hebben
Hela Leo, wat wil je hier mee zeggen