BIG project
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Zoewart maken met een goeie 2 comp verf dan zijn je wielsetjes bijna gelijk.
Het inspaken is een geinige klus, voorbeeld in de buurt houden en goed tellen. En een goeie spaaksleutel natuurlijk.
Suc6 en proost.
R
Het inspaken is een geinige klus, voorbeeld in de buurt houden en goed tellen. En een goeie spaaksleutel natuurlijk.
Suc6 en proost.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Spaken is leuk.
Leo, als de spaken er in zitten de helft bij het ventiel eerst helemaal strak zetten en dan pas die tegenover het ventielgat..
Dan zit de naaf niet in het midden en hobbelt ie zo leuk als je rijd...
Leo, als de spaken er in zitten de helft bij het ventiel eerst helemaal strak zetten en dan pas die tegenover het ventielgat..
Dan zit de naaf niet in het midden en hobbelt ie zo leuk als je rijd...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Het bijpassende SM voorwiel waar de nieuwe fetisch mee begon heeft een standaard alu kleur naaf.dhc6 schreef:Zoewart maken met een goeie 2 comp verf dan zijn je wielsetjes bijna gelijk.
Misschien maar het beste om de achternaaf ook die kleur te spuiten want alle andere combi`s zien er wat vreemd uit .
We hebben een goed voorbeeld dus het tellen kan beginnendhc6 schreef: Het inspaken is een geinige klus, voorbeeld in de buurt houden en goed tellen. En een goeie spaaksleutel natuurlijk.
@Mr Z; Spgoesdakar heeft al wat wielen gespaakt in zijn vorig leven dus ik heb er alle vertrouwen in dat we met een rond wiel eindigen.
Toch maar de naaf van het asfalt achterwiel action alu/zilver gespoten vant weekend.
Staat beter bij de naaf van het asfalt voorwiel als het wazig "goud" wat het was.
Afspraak met spakenier is gemaakt.
Helaas nog geen bericht van de veerspecialist over mijn USD
Staat beter bij de naaf van het asfalt voorwiel als het wazig "goud" wat het was.
Afspraak met spakenier is gemaakt.
Helaas nog geen bericht van de veerspecialist over mijn USD
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45
Ik hoor iemand denken................
Waarom heb je die gietrug er niet afgevijld net als van je gepoedercoaten wielen
Waarom heb je die gietrug er niet afgevijld net als van je gepoedercoaten wielen
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAjoebar2dakar schreef:Ik hoor iemand denken................
Waarom heb je die gietrug er niet afgevijld net als van je gepoedercoaten wielen
Raad eens wat ik dacht toen ik ze ( natuurlijk pas toen ik klaar was ) zag zitten ?
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45
Leo schreef:HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAjoebar2dakar schreef:Ik hoor iemand denken................
Waarom heb je die gietrug er niet afgevijld net als van je gepoedercoaten wielen
Raad eens wat ik dacht toen ik ze ( natuurlijk pas toen ik klaar was ) zag zitten ?
@ Leo, K....Z@k H.. !!! al had t me nog een week gekost voor ze klaar waren,.......................... ik had ze er als nog af gevijld, en was opnieuw begonnen je hebt tijd genoegdhc6 schreef:JW, jij hebt betere oren dan Leo. Lagaffe encore et pour toujours.
R
@ dhc6: "Lagaffe encore et pour toujours" ja dat blijkt wel weer,
Maar elke keer als ik vlaflip zie staan met deze wielen zal ik m er (niet) aan helpen herinneren hahahahha
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Als ik Leo was zou ik een verzoek aan Google doen alles over die gietrug te wissen
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
Volgens mij heeft Leo verf van AC tion gebruikt Gaat er binnen 2 weken vanaf Nieuwe rondes, nieuwe kansen.
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Don`t call us we call you was het devies na 2 weken wachten op de voorvork toen ik even langs ging en hij niet klaar was zoals beloofd.
Na weer 2 weken telefoonstilte had ik JB2D gevraagd er op zijn woonwerkroute toch eens langs te rijden om te vragen hoe het met de voorvork stond ......
EN WAT DENK JE ? Hij was "net" klaar.
Nou das toevallig.
Na weer 2 weken telefoonstilte had ik JB2D gevraagd er op zijn woonwerkroute toch eens langs te rijden om te vragen hoe het met de voorvork stond ......
EN WAT DENK JE ? Hij was "net" klaar.
Nou das toevallig.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45
Ja dah witte nie hé !!!
Ja persoonlijkheid & vriendelijkheid doet veel hé
Ja persoonlijkheid & vriendelijkheid doet veel hé
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Ja, kannie anders of da moet het zeker geweest zijn jajoebar2dakar schreef: Ja persoonlijkheid & vriendelijkheid doet veel hé
Kanniet wachten de vork weer op zijn plaats zit, de zandset wielen erin gelepeld zijn ( sm achterwiel moet nog gespaakt worden ) en een dagje 2 deskundigen met verstand van elektra en het BIGblok zich ontfermen over de vlaflip om hem aan de praat te krijgen............................ en dan zou als alles mee zit................. hij krek voor de 2 jaar klaar zijn voor zijn eerste meters ..........
Leo, geef die Vlakflip een flinke douw, in die zin dat je jouw tijd uitermate efficiënt besteed en volgende maand gewoon af is! Met al die tijd die je niet (meer) op T forum rondhangt, moet Vlaflip toch bijna op de oprit staan? Kan je over een maand gelijk mee met de Stromtroopers voor een rondje Veluwe .
BTW: wat is er aan het handje met blok, deze heb je toch draaiend gekocht van Crispy...da's toch starten en rijden?! En wa's loos met de prik? Wat heb je met je carbs gedaan na de demontage 2 jaar gelee?
BTW: wat is er aan het handje met blok, deze heb je toch draaiend gekocht van Crispy...da's toch starten en rijden?! En wa's loos met de prik? Wat heb je met je carbs gedaan na de demontage 2 jaar gelee?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ik als ZZP`er met 2 linker handen ben heel erg afhankelijk van technisch gekwalificeerd personeel bij de meeste stappen in het project. En dat personeel is zelf ook met projecten bezig dus ...........Ouwe Reus schreef:Leo, geef die Vlakflip een flinke douw, in die zin dat je jouw tijd uitermate efficiënt besteed en volgende maand gewoon af is! Met al die tijd die je niet (meer) op T forum rondhangt, moet Vlaflip toch bijna op de oprit staan?
WTF zijn Stromtroopers ?Ouwe Reus schreef: Kan je over een maand gelijk mee met de Stromtroopers voor een rondje Veluwe
Blok is helemaal niks mis mee alleen de bedrading moet GOED aangesloten worden / knipperlichten / toeter enz enz enzOuwe Reus schreef:BTW: wat is er aan het handje met blok, deze heb je toch draaiend gekocht van Crispy...da's toch starten en rijden?!
Dat staat allemaal mooi in zo`n schema in het werkboek maar als je dan alle draden in je hand hebt ziet het er toch net even anders uit voor een leek.
Dur is heulemaal niks mis mee menne p.. !Ouwe Reus schreef:En wa's loos met de prik?
SPG2D heeft ze in een badje gedaan en daarna weer netjes in mekaar geschroefd.Ouwe Reus schreef:Wat heb je met je carbs gedaan na de demontage 2 jaar gelee?
Vanavond de voorvork opgehaald. Das ff lastig induwen nu. Die staan me een partij strakker. Dat gaat goedkomen.
Mocht het niet naar wens zijn mocht ik terugkomen en gaan ze als "garantiegeval" aangepast worden naar mijn wensen.
Gevalletje: goeie dingen hebben tijd nodig
Daarna van een Lapalisse coating achtervelg en een action kleur naaf en een setje Ebay.de spaken een achterwiel laten maken bij SPG2D.
Nu heeft die pipo daar met zijn nieuwe smartphone foto`s van gemaakt en die zou die mailen maar...............
Eej motje : MAILT DAN ! GIJ MAAILT NIE !
O w8 ff komme ze an.
Heeeeey Leo, goedemorgen!
Stromtrooper is een buitenlandse V-strom site, en alle lui die op een V-strom tijden zijn voor mij Stromtroopers .
Ben een klein beetje actief op de Nederlandse V-strom club bij gebrek aan ritten op de BIG Club .
Bedrading is op zich niet anders dan een soort blokkendoos voor wat betreft de grote stekkers en gezien de plek waarop deze aan de kabelboom geknoopt zitten, waardoor niet op heel veel manieren worden aangesloten. Alleen de universele stekkertjes van knipperlichten is soms een klein beetje puzzelen. Tip: druk het electrisch schema van Lars in kleur en op groot formaat af (op A2 of zo).
Hoop wel dat je blok al een keer klappen heeft uitgedeeld, alleen er naar luisteren is een deel van de pretttt
Mooi man, die zwarte velgen. Is een van mijn volgende projectjes, maar dan is met zo'n plastic laag (niet latex, maar.....
...da's weer een ander soort een stormtrooper, haha.
Stromtrooper is een buitenlandse V-strom site, en alle lui die op een V-strom tijden zijn voor mij Stromtroopers .
Ben een klein beetje actief op de Nederlandse V-strom club bij gebrek aan ritten op de BIG Club .
Bedrading is op zich niet anders dan een soort blokkendoos voor wat betreft de grote stekkers en gezien de plek waarop deze aan de kabelboom geknoopt zitten, waardoor niet op heel veel manieren worden aangesloten. Alleen de universele stekkertjes van knipperlichten is soms een klein beetje puzzelen. Tip: druk het electrisch schema van Lars in kleur en op groot formaat af (op A2 of zo).
Hoop wel dat je blok al een keer klappen heeft uitgedeeld, alleen er naar luisteren is een deel van de pretttt
Mooi man, die zwarte velgen. Is een van mijn volgende projectjes, maar dan is met zo'n plastic laag (niet latex, maar.....
...da's weer een ander soort een stormtrooper, haha.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ritjes moeten vanuit de leden zelf komen want we hebben geen "ritten commissie" oid.Ouwe Reus schreef: Ben een klein beetje actief op de Nederlandse V-strom club bij gebrek aan ritten op de BIG Club ..
Helaas voor jou zitten hier veeeeel zandhazen en 1 golden retriever.
Ik heb dat schema van Lars idd op A3 in kleur uitgeprint ooit maar voor een leek is het net een mondriaan aan spagetti.Ouwe Reus schreef: Bedrading is op zich niet anders dan een soort blokkendoos voor wat betreft de grote stekkers en gezien de plek waarop deze aan de kabelboom geknoopt zitten, waardoor niet op heel veel manieren worden aangesloten. Alleen de universele stekkertjes van knipperlichten is soms een klein beetje puzzelen. Tip: druk het electrisch schema van Lars in kleur en op groot formaat af (op A2 of zo)..
Kga dat deel graag overlaten aan JB2D die dagelijks met dit soort schema`s werkt.
Keb er bij Crispy mee door de wijk geknald op een testrit en daarna is het stil gezet in mijn schuurtje. Binnenkort zal i uit zijn winterslaap gewekt worden.Ouwe Reus schreef: Hoop wel dat je blok al een keer klappen heeft uitgedeeld, alleen er naar luisteren is een deel van de pretttt.
Tziet er idd supergeil uit en sta er regelmatig bij te fappen.Ouwe Reus schreef: Mooi man, die zwarte velgen. Is een van mijn volgende projectjes, maar dan is met zo'n plastic laag (niet latex, maar.....
Gisteren 150 bandje erop gemikt blijkt er daarna feitelijk maar een 130,50 mm van over te zijn
Is dat vaker ? of heb ik misschien een te smalle achtervelg ? Bandje staat wel kogelrond nu dus de cornering zal wel OK zijn
Gaston Lagaffe op zijn best:
Op je vrije zaterdag vroeg op staan om een velglint te scoren bij de motorzaak "goh, dat is antiek, waar liggen die ook alweer int magazijn"
Trots terugfietsen naar huis met oe antieke lintje nog voor een ouderwetse knaak gescoord ! ( voor de jonkies : € 1,25 )
Alles klaar gelegd gevecht om het aan te gaan want we verrekken om € 10 te betalen bij de bandenboer en........... gaan met die banaan !
Nondeju wat is dat een motherf.cker die mitas E-07.
Dik uur mee gevochten omdat de compressor niet verder gaat dan 8 BAR.
Eindelijk gelukt dus bak koffie !
Vol trots de koffie opdrinkend naast het mooie wieltje met dito band vraag ik me ineens af wat daar toch aan mijn fietsstuur hangt...........................
Op je vrije zaterdag vroeg op staan om een velglint te scoren bij de motorzaak "goh, dat is antiek, waar liggen die ook alweer int magazijn"
Trots terugfietsen naar huis met oe antieke lintje nog voor een ouderwetse knaak gescoord ! ( voor de jonkies : € 1,25 )
Alles klaar gelegd gevecht om het aan te gaan want we verrekken om € 10 te betalen bij de bandenboer en........... gaan met die banaan !
Nondeju wat is dat een motherf.cker die mitas E-07.
Dik uur mee gevochten omdat de compressor niet verder gaat dan 8 BAR.
Eindelijk gelukt dus bak koffie !
Vol trots de koffie opdrinkend naast het mooie wieltje met dito band vraag ik me ineens af wat daar toch aan mijn fietsstuur hangt...........................
Hahaha! Kan ook alleen jou overkomen :pLeo schreef:Gaston Lagaffe op zijn best:
Op je vrije zaterdag vroeg op staan om een velglint te scoren bij de motorzaak "goh, dat is antiek, waar liggen die ook alweer int magazijn"
Trots terugfietsen naar huis met oe antieke lintje nog voor een ouderwetse knaak gescoord ! ( voor de jonkies : € 1,25 )
Alles klaar gelegd gevecht om het aan te gaan want we verrekken om € 10 te betalen bij de bandenboer en........... gaan met die banaan !
Nondeju wat is dat een motherf.cker die mitas E-07.
Dik uur mee gevochten omdat de compressor niet verder gaat dan 8 BAR.
Eindelijk gelukt dus bak koffie !
Vol trots de koffie opdrinkend naast het mooie wieltje met dito band vraag ik me ineens af wat daar toch aan mijn fietsstuur hangt...........................
En die mitas zijn idd kutbandjes om er om te leggen. Heb met die van mij ook een behoorlijk tijdje staan vechten. Uiteindelijk drie man voor nodig gehad om dat ding er een beetje netjes op te krijgen. (We dachten, doen we ff tussendoor, tijdens het wachten op de ultrasoon...)
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
De Heidenau K68 asfaltband van gisteren stampte ik met mijn pantoffels letterlijk erop en met deze Mitas heb daar de tol dubbel en dwars voor moeten betalenThoran schreef: En die mitas zijn idd kutbandjes om er om te leggen. Heb met die van mij ook een behoorlijk tijdje staan vechten. Uiteindelijk drie man voor nodig gehad om dat ding er een beetje netjes op te krijgen. (We dachten, doen we ff tussendoor, tijdens het wachten op de ultrasoon...)
Tis niet alleen kutrubber om erop te krijgen , zelfshet eraf halen ............
Lijkt wel kauwgom die allerbinnenste rand en de zijwang zo hard dat ik volgens mij met een slappe biba nog door kan rijden.
Maar ik heb gewonnen.
2 banden van 17 inch erop 1 van 18 inch te gaan en dan ben ik (er) klaar ( mee) en gaan we echt met de opbouw van de BIG beginnen......morgen
Blijkbaar alleen makkelijke banden ?[/quote]thumper schreef:Leg er zelf ook weleens een bandje om.
Hier moeten er noppen op waar je ook mee over de snelweg kan.
Misschien zit daar het verschil ?
Actiongrijs is ook meestal hier de kleur voor bijna alles wat aan mekaar gemaakt moet worden alleen ik wilde het nu een keer goed doen..........thumper schreef:Zelf koop ik meestal zelfklevend grijs velglint op rol....
- Edwin
- Berichten: 2051
- Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
- Locatie: Onder de rook van Rotterdam
- Contacteer:
Hahaha fantastich Leo...je hebt mij weer keihard laten lachen in de tuin, dat zelfs de buurvrouw kwam vragen of het goed ging met mij. De truc met dit soort banden is dat het heel lastig is om de band zo diep mogelijk in de velg te krijgen, vanwege de stijfheid van de wangen. Je kent vast wel die truc met die grote tiewraps, misschien volgende keer eens proberen.
Assumption is the mother of all fuck ups